A restaurazione cumpleta Urfakapı Apertu à u trafficu di i veiculi

A restaurazione cumpleta Urfakapı Apertu à u trafficu di i veiculi
A restaurazione cumpleta Urfakapı Apertu à u trafficu di i veiculi

Urfakapı, chì era chjusu à u trafficu da a municipalità metropolitana di Diyarbakır per via di travaglii di restaurazione, hè stata aperta di novu à u trasportu.

I travaglii di risturazione realizati da a Municipalità Metropolitana cù u mottu di "Risurrezzione in i Muri" cuntinueghjanu à piena velocità in u Castellu Diyarbakır, chì hè nantu à a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO.

Comu parte di a risposta d'urgenza in Urfakapı, u Dipartimentu di Zonificazione è Urbanizazione hà realizatu riparazioni nantu à i mura trà i dui bastioni induve passanu i pedoni è i veiculi, è in e sezioni chì minaccianu a salvezza di a vita è a pruprietà à e porte.

Urfakapı hè stata aperta à u trafficu di novu rimuovendu e barriere dopu l'intervenzioni cum'è a cunsulidazione di e petre à risicu di caduta, a custruzzione cumuna è a pulizia di a facciata.

Urfakapı, chì hè stata intervenuta temporaneamente è urgente perchè pone un periculu per a vita è a pruprietà in u so statu attuale, serà intervenuta di novu dopu chì i prughjetti di restaurazione detallati sò stati preparati.

L'illuminazione fatta

In u scopu di i travaglii di risturazione, l'illuminazione hè stata fatta in i nicchi nantu à a facciata di Urfakapı affacciata à l'internu di u Sur.

Duranti i travaglii di risturazione realizati da a Municipalità Metropolitana à a Porta di Urfa, sò stati trovati pedestali di petra nantu à i quali sò stati posti catapulte, palle di cannone di catapulta, muniti d'argentu di u periodu Akkoyunlu è assai punte di freccia di diversi periodi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*