Volkswagen nomina un novu manager da a sede per cresce in Cina

Volkswagen nomina un novu manager da a sede per cresce in Cina
Volkswagen nomina un novu manager da a sede per cresce in Cina

Ralf Brandstätter diventa u novu manager di u Gruppu Volkswagen in Cina. L'appuntamentu hè statu cunfirmatu in Wolfsburg, Germania, a sera di u marti 7 dicembre. Brandstätter, chì rimpiazzarà Herbert Diess da u 1 di ghjennaghju di u 2022, hà guidatu a divisione di vitture di passageru in a sede in Germania.

Cù stu cambiamentu managerial, VW hà u scopu di rinfurzà a so prisenza in u mercatu cinese. U Gruppu VW ùn hà micca pussutu pruduce à u livellu di solitu in a Republica Populare Chine per via di difficultà di furnimentu per i semiconduttori. A cumpagnia, chì hà una parte di 20 per centu in u mercatu cinese per anni, hà u scopu di aumentà a so parte di u mercatu.

A cumpagnia hà ancu avè qualchì prublema cù i novi vitture elettriche chì vende in Cina. A vendita di novi mudelli di stu tipu hè ancu falata di l'aspettattivi; In fattu, u manager Diess, chì partenu avà, hà dettu in una dichjarazione a settimana passata chì i novi veiculi elettrici seranu sottu à i 80 100-70 mila venditi previsti questu annu, è prubabilmente seranu trà 80 XNUMX è XNUMX XNUMX.

In u spaziu di i veiculi elettrici, VW face ancu a cumpetizione di Tesla basatu in Cina. Per d 'altra banda, i pruduttori cinesi Nio è Xpeng rinfurzanu ancu a cumpetizione cum'è altri attori in u mercatu. Intantu, u software di i veiculi elettrici VW ùn pò micca risponde bè à e dumande di i cunduttori chinesi, chì sò più altu ch'è quelli di i clienti europei, paragunatu à l'hardware digitale di i veiculi chinesi. Per superà tuttu questu, VW, cum'è risulta, porta una diferenza à a gestione cum'è una nova mossa.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*