A tarifa di accidenti causata da difetti stradali si avvicina à zero

A tarifa di accidenti causata da difetti stradali si avvicina à zero

A tarifa di accidenti causata da difetti stradali si avvicina à zero

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu ch'elli anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa à più di 28 400 chilometri è hà dettu: "Avemu eliminatu u risicu di scontri per via di violazioni di corsia o sorpassi difettosi, è ridutta a rata di l'accidenti per via di difettu stradale à quasi zero. In novu, grazia à e strade divise, avemu salvatu 21 miliardi di TL annu ".

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à l'apertura di l'8u Simposiu Naziunale di Asfaltu è Esposizione. "In a nostra zitiddina, e strade asfaltate ùn eranu micca bè cunnisciute, e strade eranu o ghiaia, terra o scarpa. Karaismailoğlu hà dettu:

"Avà ci pare un passatu assai distante, ma micca tantu, finu à 20-25 anni fà, questu era u statu di e nostre strade in generale, in particulare e strade di paese. Tuttavia, in l'ultimi 19 anni, cù i Governi di u Partitu AK chì vedenu u serviziu à u publicu cum'è un serviziu à a diritta, sti punti di vista l'anu lasciatu in u passatu, micca solu parolle. Sottu a dirigenza di u nostru presidente Recep Tayyip Erdogan, chì hà abbracciatu u mottu "A Strada hè Civilisazione", avemu risoltu largamente u prublema di l'infrastruttura di trasportu di Turchia chì dura dapoi anni ".

AK GOVERNMENTS PARTY, U CAPU ARCHITECTU DI RICHEZZA

Esprimendu chì l'architettu principale di a civiltà chì vene cù a strada, i canali di trasportu, è dunque a prosperità di Turchia, hè i guverni di u Partitu AK, Karaismailoğlu hà nutatu chì a strada hè a civiltà è senza dubbitu unu di l'indicatori più impurtanti di u prugressu è u sviluppu di i paesi. . Karaismailoğlu, affirmannu chì s'hè sviluppatu cù e dumande di e persone per i so bisogni suciali, ambientali è ecunomichi, hà dettu: "Per d 'altra banda, e strade per u sviluppu di sti bisogni sò in una pusizioni di trascinamentu. Oghje, a Strada di a Seta hà rinvivitu cù u prughjettu di a Strada di Belt, Marmaray, chì aumenta u trasportu ferroviariu intercontinentale, Tunnel Eurasia, chì accurta u trafficu trà l'Anatolia è l'Europa in Istanbul, Yavuz Sultan Selim Bridge, chì salva i prupietari di i veiculi di Istanbul da i prublemi di trafficu. U tempu di viaghju trà Istanbul è Izmir à 3,5 ore, l'autostrada Istanbul-Izmir, chì include u ponte Osmangazi, chì abbassa a strada è accurtà a strada di 100 chilometri; Quessi sò prughjetti storichi chì rivitalizzanu l'ecunumia regiunale è internaziunale, è a mobilità culturale.

GRANDI GUADAGNI ECONOMIQUES SONT OTTENU GRAZIE À I PROGETTI STORICI

Nutendu chì l'Autostrada Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe, chì include ancu u Ponte Çanakkale 1915, hè unu di elli, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti;

"L'autostrada Malkara Çanakkale, cù una lunghezza tutale di 101 chilometri, hè un prughjettu assai impurtante chì cunnette a parte europea di u nostru paese à l'Egeu Nordu via Çanakkale. Travagliemu ghjornu è notte cù circa 5 persone è 100 macchine di custruzzione, è cuntinuemu cù successu u travagliu di custruzzione in modu chì u nostru prughjettu sia messu in serviziu prima di u 740 di marzu di u 18. Grazie à questi prughjetti storichi, grandi guadagni ecunomichi sò ottenuti da risparmià tempu è energia. I prughjetti di trasportu è infrastruttura ùn sò micca solu prughjetti tecnichi è studii di ingegneria. I prughjetti di trasportu è infrastruttura sò trasportatori per l'impieghi, per u cummerciu, per l'educazione, per a vita suciale. Hè a rimuzione di l'ostaculi davanti à u nostru paese è a nostra nazione per campà cumu si meritanu ".

L'INVESTISTORI STRANIARI MUSTRU A CONFIDENZA QU AVANU IN TURCHIA ANCORA ANCORA

A settimana passata, Build-Operate-Transfer; Indittendu chì l'offerta per u prughjettu di l'aumentu di a capacità di l'Aeroportu di Antalya hè stata fatta in u quadru di a Cooperazione di u Settore Pùblicu-Privatu, Karaismailoğlu hà dettu: "L'offerta di l'Aeroportu di Antalya, chì hè trà i boni esempi, hà mostratu una volta di più a fiducia di l'investituri stranieri in Turchia. . U nostru risparmiu annuale di 13,4 miliardi di dollari cù tutti i nostri investimenti di trasportu hè u risultatu di a nostra insistenza nantu à i prughjetti chì implementemu cù mudelli cum'è Cooperazione Public-Private o Build-Operate-Transfer. In ogni casu, prima di u 2003, vedemu chì e strade sò state custruite cù a cunniscenza di basta chì a rota gira. Quandu avemu dettu chì avemu bisognu di una strada per u sviluppu, quandu avemu dettu chì sti prughjetti sò necessarii per a Turchia per diventà una putenza glubale, quandu avemu dettu chì sti investimenti sò necessarii per u benessiri, l'impieghi è l'ecunumia di i nostri citadini, ùn avemu micca scurdatu. ch'elli si sò opposti. S'ellu fussi à elli, ùn pudemu micca riduce l'accidenti fatali nantu à e strade di mala qualità, nè u nostru paese averebbe una pretensione di diventà una superpotenza logistica in u Corridor Mediu.

AMU UNA RETE STRADA LARGA È FORTE

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu fattu un sforzu assai seriu da u primu ghjornu cum'è u guvernu per distrughje stu capitu, chì hè l'accumulazione di anni, è anu fattu una longa strada in questu sensu, è hà dettu: "Oghje, autostrade intelligenti, chì sò stati sviluppati in cunfurmità cù i normi internaziunali è furnisce u massimu cunfortu di guida è a sicurezza di u trafficu, sò ancu inclusi.Avemu una reta stradale larga è forte. Stabbiliemu rete di trasportu chì assicuranu a sicurità di a vita è a pruprietà di i cunduttori è di i passageri à u più altu livellu ".

AMU AUMENTU A VELOCITÀ MEDIA DA 40 KILOMETRI À 88 KILOMETRI

Karaismailoğlu, chì, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di i settori 5 chì hè rispunsevuli di u sviluppu ecunomicu di Turchia, aumentendu a prosperità, è enfatizatu chì cù questa cuscenza, anu investitu più di 1 trilione 136 miliardi. Lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Turchia in tutti i guverni di u Partitu AK. Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu spesu circa 695 miliardi di questu in autostrade", è aghjunse chì anu aumentatu a lunghezza di l'autostrada divisa in 2003 da 6 mila 100 chilometri à più di 28 mila 400 chilometri. Esprimendu chì anu aumentatu a velocità media nantu à e strade da 40 chilometri à 88 chilometri grazia à e strade divise, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu eliminatu u risicu di scontri per via di violazioni di corsia o sorpassu sbagliatu, è avemu riduttu u tassu d'accidenti per via di difettu stradale à quasi zero. Mentre riducendu u stress di i nostri cunduttori durante u viaghju, avemu aumentatu a sicurezza di u trafficu è hà riduciutu u tassu di morte in accidenti. Ancu se u numeru di veiculi hè aumentatu di 2003 per centu è a mobilità di i veiculi di 2020 per centu trà u 170 è u 142, avemu riduciutu a perdita di vita per 100 milioni di veiculi-km di 81 per centu, grazia à i nostri sforzi di sviluppu di l'infrastruttura. In novu, grazia à e strade divise, avemu salvatu 21 miliardi TL annu. Avemu cuminciatu à emette circa 4,44 milioni di tunnellate di CO2 menu. Avemu salvatu circa 315 milioni d'ore, in altre parolle 12 miliardi 965 milioni di TL, invece di a forza di travagliu ".

42 PERCENT DI A RETE DI STRADA DIVISA CUN PAVAMENTO BSK

Spieghendu chì dà una grande impurtanza à l'altu rendiment, a longevità è a sicurità di e strade inseme cù e strade divise, Karaismailoğlu hà nutatu chì anu fattu una media di 2003 mila 2020 chilometri di travagliu di pavimentazione di asfaltu per annu trà 14 è 20. U Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì anu aghjustatu 2003 mila 8 chilometri in l'ultimi 19 anni à a lunghezza di a strada asfaltata BSK, chì era di 20 mila chilometri prima di u 269, è hà righjuntu 28 mila 860 chilometri. Sottulineendu chì anu fattu u 68 per centu di a reta stradale divisa di 537 mila 42 chilometri sottu a rispunsabilità di a Direzzione Generale di l'Autostrade coperto cù BSK, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli miranu à avè 2023 mila 31 chilometri di a reta stradale coperta da BSK per 478. Nutendu chì queste strade d'altu standard, chì sò state custruite in l'ultimi anni cù tecnulugia avanzata, anu elevatu l'aspettattivi di e persone in u trasportu stradale à u puntu più altu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente:

"Per risponde à queste aspettative, sapemu bè chì e tecnulugia esistenti, chì sò largamente usate in a custruzzione di strade, deve esse purtate à un livellu più altu cù studii di R&D. In cunfurmità cù l'ubiettivi di a custruzzione di strade d'alta prestazione, longa durata è sicure, hè di grande impurtanza per rializà produzioni di asfaltu chì sò sensittivi à diversi climi, terreni è ambienti, cù bassi costi di custruzzione è di mantenimentu, in a furmazione di strada. pavimenti. Ricerche per sviluppà novi materiali alternativi è prudutti chì ponu risponde à questi bisogni cuntinueghjanu senza interruzzione in l'asfaltu. Ci sò appiicazioni di asfaltu di mastic petra chì sò diventati sempri più cumuni in l'ultimi anni. Effetti negativi da l'aumentu di u voluminu di u trafficu, a sovraccarichi, u clima, a topografia è e cundizioni di custruzzione in u mondu è in u nostru paese causanu deformazioni permanenti cum'è fatigue, rutting è ondulazione in e strade. L'usu di Stone Mastic Asphalt, chì hà una alta resistenza à deformazioni permanenti, hè statu largamente utilizatu in l'autostrade in l'ultimi anni per aumentà u rendiment è a vita di u pavimentu.

ASSEGUREMU L'USU DI MATERIALI PRIMER SENSIBILI AMBIENTALMENTE, MENU RISCHI

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu furnitu l'usu di materiali di rivestimentu chì sò una alternativa à i materiali di rivestimentu tradiziunali, amichevuli di l'ambiente è chì ponenu menu risicu per a salute umana, è hà cunclusu e so parolle cusì:

"Avemu allungatu a vita stradale è ridutta i costi di mantenimentu implementendu è sparghjendu tippi di rivestimenti BSK d'alta prestazione è tipi di leganti bituminosi per via di prughjetti di R&D. Avemu ottenutu à tempu un rendimentu elevatu è benefici ecunomichi. Sicondu i sviluppi tecnologichi, scientifichi è ecunomichi, i duminii è i bisogni di u nostru paese per a custruzzione di strade sicure, comode è duraturi sò in più di ghjornu, avemu publicatu carte elettorali è cuminciamu à aduprà. Cuntinuemu à travaglià nantu à u sviluppu di un Sistema di Gestione di Superstrutture (PES) unicu à e cundizioni di u nostru paese, cuncintratu in a definizione di una sequenza strutturata di mantenimentu, prutezzione, riparazione è riabilitazione di a nostra rete stradale pavimentata BSK in rapida crescita è in crescita, cuncentrazione in i dui. analisi ingegneria è ecunomica basatu nantu à a qualità. Avemu ancu acceleratu a riutilizazione è u riciclamentu di l'asfaltu. Cuntinuemu i nostri studii di R&D in modu intensivu nantu à a riutilizazione di strati di asfaltu scraped è pavimenti. Cù tutte queste pratiche, avemu ottenutu guadagnà significativu in limità l'impattu di u cambiamentu climaticu, migliurà a sicurezza di u trafficu, è riducendu a contaminazione ambientale è u rumore, mentre aumentendu u rendiment è a vita di i pavimenti stradali ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*