U Festival di a Pace di l'Oliva hà iniziatu cù u slogan "Un ramu d'oliu hè abbastanza"

U Festival di a Pace di l'Oliva hà iniziatu cù u slogan "Un ramu d'oliu hè abbastanza"
U Festival di a Pace di l'Oliva hà iniziatu cù u slogan "Un ramu d'oliu hè abbastanza"

U Festival di a Pace di l'Oliva, urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per a prima volta quist'annu, per aumentà u valore di a marca di l'oliva è l'oliu d'aliva, unu di i sapori lucali di a cità, hà iniziatu. U presidente parla à l'apertura di u festival Tunç SoyerEllu disse chì travaglianu per allargà a Strada di a Pace di Zeytin à a Penisula di Gallipoli in l'anni à vene.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", hè stata urganizata a Festa di a Pace di l'Olivu per aumentà u valore di a marca di i sapori tradiziunali di a cità è di i prudutti lucali specifichi di a destinazione geugrafica è da esse realizatu in u turismu gastronomicu. Presidente à a festa chì riunisce u pruduttore è u cunsumadore. Tunç Soyerhà annunziatu chì i preparativi per u prughjettu di a Strada di a Pace di l'Oliva, chì unirà a cultura è e rotte turistiche di İzmir cù a Peninsula di Gallipoli, sò cuminciati.

"Un ramu d'oliu hè abbastanza"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à u festival, chì hè statu tenutu per a prima volta cù u slogan "Un ramu d'oliu hè abbastanza" quist'annu à u Museu di l'Oliu d'Oliu di Urla Köstem, chì hè una di e destinazioni più impurtanti di a cità in quantu à l'oliva. è u patrimoniu di l'oliu d'aliva. Tunç Soyer, u sindaco di Narlıdere Ali Engin, u sindaco di Gaziemir Halil Arda, u sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce, u sindaco di Torbalı Mithat Tekin, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe, membri di u cunsigliu, capi è parechji citadini anu assistitu.

"Simbulu di saviezza è pace"

U presidente face u discorsu d'apertura di a festa Tunç Soyerprincipia u so discorsu dicendu ch'ellu era assai cuntentu d'esse in Urla, induve Klazomenai, cunnisciutu com'è u primu attellu d'oliu d'oliu in u mondu, si trova. U presidente Soyer hà dettu: "L'alivu, u simbulu di l'immortalità, a saviezza è a pace, hà alimentatu i viventi per seculi cù u so fruttu, hà illuminatu a bughjura cù u so oliu, è hè diventatu una parte indispensabile di a cucina anatolica cù a so guariscenza. L'alivu cuntinueghja à riunisceci tutti oghje ».

"A nostra lotta contru a siccità è a miseria cuntinua"

Ricordendu chì u Museu di l'Oliu d'Oliva di Köstem, chì ospita l'avvenimentu, hè statu accreditatu cum'è u primu Parcu Globale di l'Olivu di Turchia u mese passatu, u presidente Soyer hà dettu chì u Dr. Hà ringraziatu Levent Köstem è a so moglia Güler Köstem per i so sforzi. Soyer hà dettu: "Cum'è l'anelli furmati da una petra gettata in l'acqua, a nostra lotta contru a siccità è a miseria cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule" cresce cù i cuntributi di i nostri stakeholders. Cunnettemu sti anelli cù parechji prughjetti. İzmir diventerà a prima Cittaslow Metropolis in u mondu in ghjugnu 2021, a fiera Terra Madre chì si terrà in settembre 2022, i nostri mercati di pruduttori, Mera İzmir è i nostri prughjetti karakılçık sò solu uni pochi di l'anelli di un altru Tarım chì riflette da İzmir.

“I gusti unici incontra i produttori”

U presidente Soyer hà parlatu di e rotte culturali è turistiche di İzmir in a continuazione di u so discorsu è hà dettu: "I nostri rotte di u Patrimoniu İzmir, induve a natura è a cultura di İzmir sò sperimentate, partenu da u centru di a cità di İzmir è si sparghjenu in e zone rurali. A Strada di l'Olivu di a Peninsula, chì face parte di sta reta, riunisce i so passageri cù vechji alivi, vasti pascoli, gusti unichi è pruduttori. Queste rotte, chì facenu visibili l'esistenti in a campagna, aprenu e porte di i picculi pruduttori à u mondu, è ci facenu sentu chì simu parte di a natura di novu, sò di grande impurtanza per u sviluppu di İzmir. A strada di a pace di Zeytin, una estremità di a quale si estende à a Peninsula Izmir, hè unu di i più impurtanti di sti rotte. U Prughjettu Globale di Parchi d'Oliva Peace, di quale l'Istitutu Internaziunale di a Pace à traversu u Turismu è Skal International sò parti interessate, hà stabilitu cù a credenza chì ogni viaghjatore hè un potenziale "Ambasciatore di a Pace". Inseme cù i nostri stakeholder, travagliemu per a proliferazione di parchi di a pace globale di l'oliva cum'è u Museu di l'Oliu d'Oliu di Köstem è per a Strada di a Pace di l'Oliva per estenderà à a Penisula di Gallipoli in l'anni à vene.

"Simbulizza a pace per migliaia d'anni"

U fundatore di u museu di l'oliu d'oliva Urla Köstem Dr. Levent Köstem hè u presidente. Tunç SoyerHà ringraziatu per l'urganizazione di sta festa inseme à l'impurtanza ch'ella dà à l'agricultura è à a natura. Güler Köstem hà dichjaratu ch'elli sò i figlioli di l'immigranti è hà dettu: "Avemu crisciutu cù l'alivi, cuntinuemu à campà cun ella. L'oliva hè assai preziosa per a salute è perchè simbolizza a pace per millaie d'anni. A municipalità metropolitana di Izmir hà fattu grandi sforzi per urganizà stu festival. Grazie ", disse.

"Questi sapori duveranu esse trasportati in u mondu"

U Segretariu Generale di l'Associazione Turistica Mundiale (SKAL International) di Turchia, Emre Seyahat, hà dichjaratu chì u Festival Olive Peace Trail hè impurtante per u turismu di İzmir è hà dettu: "Stu festival hè impurtante in quantu à portà u turismu rurale in prima linea in u paradigma di u sviluppu sustenibile. Per quessa, pensemu chì a festa deve esse purtata à u paese è u mondu. Per quessa, simu ancu cuscenti di e rispunsabilità di l'urganisazioni non governamentali chì operanu in u campu di u turisimu cum'è noi.

"Contribuzione impurtante à a pace"

Niyazi Adalı, u presidente fundatore di l'Associazione d'Amicizia Turchia-Australia è Nova Zelanda, hà mintuatu l'impurtanza di intruduce l'assi storichi è culturali di i paesi in u mondu è hà dettu: "Ci sò tensioni preoccupanti in parechje regioni cù l'effettu di a pandemia. . Hè per quessa chì u travagliu da fà nantu à a strada di a pace hè assai impurtante ", disse. Adalı hà ancu presentatu una placca à u presidente Soyer. U presidente di l'Istitutu Internaziunale per a Pace à traversu u Turismu (IIPT), u Signore Louis D'Amore, hà assistitu à u festival cù un missaghju video.

U presidente Soyer hà ancu inauguratu u primu Parcu Olive Peace di Turchia, situatu in u giardinu di u museu.

Aromi cù l'oliu d'aliva in attelli di degustazione

In i workshop di degustazione tenuti in parte di u festival, Yeliz Kaya è Hilmiye Günay da Zeytinler Village, Şerife Kublay da Özbek Village è Serpil Gümüş da Nohutalan Village sò entrati in cucina cù u chef gourmet Ahmet Güzelyağdöken da İzmir, è piatti di l'Egeu cù oliu d'oliva, l'una più diliziosa chè l'altra, sò sirvuti à l'invitati. İzmir Cooks Association Presidente Assoc. Dr. Turgay Bucak è u chef Fatih Taşkesen fecenu tastà à l'invitati assai sapori di l'oliu d'oliva, in particulare u lupu marinu marinatu in l'oliu d'oliva, a gratta di zucchine cretese è a purè di Şevketi bostan.

Attellu di sapone naturali

E cooperative di pruduttori chì participanu à a festa, chì hà da scopu di incuragisce a pruduzzione è u cunsumu di l'oliu d'aliva è di l'oliu d'aliva, anu presentatu à l'invitati i prudutti di l'aliva è l'oliu d'aliva di a nova stagione, è hè statu tenutu in a zona un attellu di sapone naturali cù oliu d'aliva.

Assoc. Dr. Ahmet Uhri è u ghjurnalistu scrittore Nedim Atilla è Kostem Olive Oil Museum Fundatore Assoc. Dr. U festivale hà cuntinuatu cù presentazioni d'alivi da Levent Köstem è hà finitu cù u cuncertu Olive Songs di Pelin Taneli Kadıoğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*