I mercati di a catena volenu un aumentu di 100 per centu in i sacchetti

I mercati di a catena volenu un aumentu di 100 per centu in i sacchetti

I mercati di a catena volenu un aumentu di 100 per centu in i sacchetti

Chain Markets, chì dumandava chì u prezzu di i sacchetti dispunibuli, chì sò stati venduti per 25 kuruş, sia aumentatu da 100 per centu à 50 kuruş, hà luttatu per guadagnà soldi da i sacchetti dati gratuiti à i clienti, chì avianu acquistatu prima cù u so propiu. soldi.

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà tenutu una riunione cù i partiti per discutiri i prezzi di i sacchetti da esse applicati in 2022. À a riunione, chì hè stata cun a participazione di i pruduttori di sacchetti, l'urganisazioni prufessiunali, l'urganisazioni non governamentali, l'associazioni di i cunsumatori è i più grandi mercati di a catena in Turchia, u prublema di l'aumentu di i prezzi hè stata scena di discussioni accese. Chain Markets, chì dumandava chì i prezzi di i sacchetti di plastica, chì anu cuminciatu à esse venduti à u cunsumadore per 2019 centesimi cù l'applicazione di borsa pagata iniziata in 25, per esse aumentati da 2022 per centu in 100 è venduti per 50 centesimi, insistenu nantu à u prezzu. aumentu in quistione.

Facendu una dichjarazione annantu à u prezzu di u saccu chì deve esse applicatu in 2022, u presidente di PAGEV, Yavuz Eroğlu, hà reagitu à a dumanda di aumentu di i Mercati di a Catena in u so discorsu à l'apertura di Plast Eurasia Istanbul 2021 Fair, chì anu urganizatu in cooperazione cù TÜYAP. Ricordendu chì i sacchetti di plastica sò stati fatti per una tarifa cù u scopu di riduce a contaminazione ambientale è furnisce un mudellu di cunsumu cuscente, Eroğlu hà dettu: "Quandu l'applicazione di sacchetti pagati hà iniziatu in 2019, 25 centesimi di 15 centesimi sò stati lasciati à u statu è 10 centesimi à u marketer. In u 2020, secondu a tarifa di rivalutazione, a parte chì andava à u statu hà aumentatu à 18 centesimi è 7 centesimi fermanu per u mercatu. In u 2021, 19.6 centesimi di u saccu va à u statu è 5 centesimi à a sacchetta di u marketer. In riassuntu, a parte lasciata à u marketer hè diminuita gradualmente è avà l'ochji sò rivolti à a tarifa di rivalutazione per 2022. Se ùn ci hè micca un aumentu di i sacchetti in u 2022, 25 centesimi andaranu à e casse di u statu è a parte di i mercati serà zero. Chain Markets, chì volenu impediscenu questu, volenu chì a borsa sia venduta à u cunsumadore per 25 centesimi aumentendu u prezzu di 100 centesimi da 50 per centu. Cusì, Chain Markets, chì hà compru u saccu cù i so soldi prima di u 2019 è l'hà offertu à i so clienti gratuitamente, hà u scopu di cuntinuà à guadagnà soldi da u saccu attraversu l'aumentu ".

I CITTADINI DI RENDU STRETTI ùn ponu micca fà u MARKETER RICH

Rimarchendu chì a seria turbulenza in l'ecunumia glubale è l'aumentu di i divisi stranieri per via di a pandemia hà fattu l'inflazione fragile, Eroğlu hà sottolineatu chì in particulare i citadini à pocu redditu stanu luttendu per ghjunghje, è hà continuatu e so parolle cusì: . Questa diminuzione di u cunsumu hè stata registrata cum'è una perdita per i pruduttori di sacchetti. Malgradu l'impattu negativu di l'applicazione di u saccu pagatu nantu à a pruduzzione è l'impieghi, i nostri pruduttori sustenevanu sta decisione, chì hè stata presa cù u scopu di riduce a contaminazione ambientale è di sparghje u mudellu di cunsumu cuscente, è hà fattu u sacrifiziu necessariu. Avà hè u tempu per i Mercati di a Catene per fà sacrifici. Dopu tuttu, prima chì l'applicazione di sacchetti pagati hà iniziatu, i Mercati di a Catene anu utilizatu per cumprà i sacchetti cù i so soldi è li dà à i so clienti gratuitamente. Oghje, si cerca di guadagnà soldi esigendu chì u saccu vindutu per 2019 centesimi sia vendutu per 80 centesimi. Ùn avemu micca d'accordu cù a vista chì i mercati sò menu di 25 centesimi. Quelli chì dicenu questu pò esse solu quelli chì ùn cunnosci micca u prezzu di un pane è u salariu minimu oghje. Cum'è PAGEV, ùn truvamu micca a dumanda di crescita di i Mercati di a Catena curretta. In u nostru parè, i sacchetti venduti per 50 centesimi ùn deve esse aumentatu è i Mercati di a Catene anu da pagà per i sacchetti da u so propiu budgetu, cum'è prima di 25, invece di fà soldi nantu à i sacchetti. Altrimenti, u pesu nantu à u spinu di u citadinu à pocu pressu, chì sopratuttu piglia una rivista di sussistenza, diventa pisanti. I citadini à pocu redditu ùn ponu micca fà ricchi à i Mercati di a Catena. L'ingudu da u saccu ùn deve micca andà in a sacchetta di u marketer è deve esse usatu sanu sanu in prughjetti ligati à a prutezzione di l'ambiente. L'Associazioni di Consumatori, cum'è noi, sò contru à l'idea di un aumentu di 25 per centu in i sacchetti. In cunsiderà a cungiuntura ecunomica chì a Turchia passa per via di a pandemia, aspittemu chì a dumanda di i Mercati di a Catena per una crescita ùn si materializeghja micca. Chì saranu i prezzi di i sacchetti in 2019 ? A risposta à sta quistione serà datu da u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu. Dopu avè ricivutu l'opinioni di i partiti nantu à u sughjettu, u Ministeru annunzià u prezzu di u saccu, chì entrerà in vigore da l'100, dopu l'ultimu studiu.

L'ULTIME TECHNOLOGIES È PRODUTTI SONT AT PLAST EURASIA ISTANBUL

Plast Eurasia Istanbul apre e so porte per a 30ª volta. Plast Eurasia Istanbul, chì hè a seconda più grande fiera internaziunale tenuta ogni annu in u mondu è a più grande in Turchia è Eurasia, hè urganizata da TÜYAP in cuuperazione cù PAGEV (Fundazione di Ricerca, Sviluppu è Educazione di l'Industriali Turchi di Plastica). TÜYAP è PAGEV anu rinviatu a fiera à u 2021, tenendu in contu i risichi per a salute causati da a pandemia di l'annu passatu. Dichjarà chì ci sarà a participazione in una vasta geografia quist'annu à a Fiera di Istanbul Plast Eurasia tenuta in Istanbul Büyükçekmece TÜYAP Fiera è Centru di Cungressu, u presidente di PAGEV Eroğlu hà dettu: "L'urganizazione gigante di quist'annu hè assistita da 34 cumpagnie è rapprisentanti di cumpagnie di 670 paesi. Ci scuntremu cù più di 100 visitatori da più di 50.000 paesi ".

ULTIMI TECHNOLOGIES È PRODUTI

In a fiera organizata da TÜYAP in cuuperazione cù PAGEV; Dichjarà chì i più novi tecnulugii, macchinari è equipaggiamenti sò stati presentati, Eroğlu hà cuntinuatu e so parolle nantu à l'urganizazione, chì hà vistu cullaburazioni produttive per u settore, cum'è seguente: "Macchinari plastichi, sub-industria di machini è industria intermediaria, stampi, machini di riciclamentu, materie prime. è chimichi, calori è dispusitivi di cuntrollu.Tutte l'innuvazioni curiose in i sistemi di rinfrescante, i prudutti idraulichi è pneumatici sò riuniti cù i nostri rapprisentanti di u settore in Plast Eurasia Istanbul Fair. Organizzata nantu à una superficie di 120 mila metri quatratu, a Fiera accoglierà più di 50 mila visitatori. Cù i suluzioni digitali pruposti à i participanti di a fiera, a cooperazione cummerciale principia prima di a data di a fiera è cuntinueghja dopu à a fiera.

Enfatizendu chì a Fiera di Plast Eurasia Istanbul hà una impurtanza strategica in quantu à dimustrà u putere di l'industria, Eroğlu hà dettu: "A nostra industria, chì si trova in u 6u postu in u mondu è 2 in Europa dopu a Germania, produce 10 milioni di tunnellate di prudutti plastichi. A nostra industria plastica, chì cuntribuisce à a nostra ecunumia cù i so investimenti, a produzzione è l'esportazioni, furnisce impieghi per 250 mila persone. Cuntribuisce à l'ecunumia di u nostru paese ", disse.

U MEMBRU PIÙ IMPORTANTE DI A FAMIGLIA DI ESPORTATORI DI INDUSTRIA PLASTICA

Parlendu à l'apertura di Plast Eurasia Istanbul 2021 Fair, u presidente di TİM, İsmail Gülle, hà dettu: "In quantu esportatori, cuntinuemu à furnisce un sustegnu seriu à l'economia turca, cum'è vistu in l'ultime cifre di crescita. A nostra industria di plastica hè ancu unu di i membri più forti di a nostra famiglia di esportatori ". Parlendu à l'apertura di a fiera, u presidente di u cunsigliu di TÜYAP Bülent Ünal hà dettu: "Avemu fattu Plast Eurasia İstanbul, chì avemu principiatu da zero cù PAGEV, in una marca oghje. Semu fieri d'urganizà Plast Eurasia Istanbul, a seconda più grande fiera di plastica in u mondu, per a 30ª volta in cuuperazione cù PAGEV ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*