Ùn caminate micca contr'à u ventu forte, ùn spinghje micca a vittura in a neve

Ùn caminate micca contr'à u ventu forte, ùn spinghje micca a vittura in a neve
Ùn caminate micca contr'à u ventu forte, ùn spinghje micca a vittura in a neve

Hè più impurtante chè mai per prutege a salute di u core in questi ghjorni quandu u clima fretu cumencia à vede è tuttu u paese hè cupartu di biancu da a neve. Avvenimenti cum'è caminari contru un ventu forte, spinghje una vittura in a neve pò causà un attaccu di cori in a persona. In particulare se a persona hà un bloccu in i navi di u cori, micca abbastanza sangue pò andà à u musculu di u cori. In più di questu, quandu u core travaglia troppu cù esercizii pisanti, invita una crisa. Chirurgu Cardiovascular Prof. Dr. Barış Çaynak hà datu infurmazioni nantu à modi per prutege a salute di u core in l'invernu ...

Cardiovascular Surgeon Prof Dr. hà dettu: "A gamma di u muvimentu si restringe in i mesi d'invernu". Dr. Barış Çaynak hà dettu: "Mentre chì caminari fora hè u nostru esercitu cardio preferitu è ​​favuritu di u core, pò esse micca pussibule di fà assai camminendu fora in i mesi d'invernu. In l'internu, camminendu fora hè più benefiziu ch'è camminendu nantu à un tapis roulant. Quandu u clima hè fretu, a ghjente hà difficultà à fà sportu fora. Per quessa, avemu bisognu di creà una zona di muvimentu per noi stessi in spazii chjusi. Avvisa chì fendu sportu in casa, una vita attiva deve esse cuntinuata in i mesi d'invernu.

U SANGUE ùn và à u musculu di u core

"Più esercizii pesanti sò fatti in i mesi d'invernu. Questu pone un risicu per u core. Avvenimenti cum'è caminari contru un ventu forte, spinghje una vittura in a neve pò causà un attaccu di cori in a persona. In particulare se a persona hà un bloccu in i navi di u cori, micca abbastanza sangue pò andà à u musculu di u cori. In più di questu, quandu u core travaglia troppu cù esercizii pisanti, invita una crisa. In particulare quelli chì anu u dolore di pettu, a malatia di u cori geneticu in a so famiglia, i prublemi di pisu, u colesterolu, a pressione di sangue è a diabetes, è quelli chì fumanu; Duveranu evità esercizii pesanti è movimenti bruschi in u clima fretu in l'invernu ".

CAUSA DI SPASM

Cardiovascular Surgeon Prof Dr disse: "U cuntattu cù l'aria fridda pò causà un attaccu di cori". Dr. Barış Çaynak hà dettu: "Uscite da un ambiente caldu à l'aria fredda di colpu pò causà spasmi cardiaci. Quandu si passa da un ambiente cálido à un ambiente friddu, ùn deve micca entra in cuntattu cù u friddu senza vestitu in una manera chì mantene u pettu caldu. Quandu si passa da un ambiente estremamente caldu à un ambiente friddu, u corpu hè espostu à un seriu cambiamentu di temperatura. Ùn ricumandemu micca i malati di cori per entra in a sauna. Ancu s'ellu si vanu à a sauna, ùn vulemu micca abbandunà a sauna è entra in a piscina fredda di colpu. Quandu u corpu ferma in calore per un bellu pezzu, i vini di u cori si allarganu cù tutti i vini sanguini. Quandu a persona di colpu va friddu da u calore, ci hè un spasm bruscu in a quantità di sangue chì và à u core, è ci hè una seria diminuzione di a quantità di sangue. Per questa causa, hè necessariu di evitari a diffarenza calda-fredda durante i mesi di l'invernu. Piuttostu chè portà una sola capa di robba grossa cum'è un maglione, portà strati di vestiti serà più benefiziu in quantu à a prutezzione di u corpu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*