A più alta crescita di u salariu in u 2022 in u settore di l'automobile

A più alta crescita di u salariu in u 2022 in u settore di l'automobile

A più alta crescita di u salariu in u 2022 in u settore di l'automobile

I risultati di ghjennaghju di u "Sondaggio Interim di Tendenze di Salariu" realizatu da Mercer Turkey, una sucietà di cunsulenza di gestione di risorse umane è di gestione globale, sò stati annunziati. Sicondu i risultati di a ricerca; U tassu di crescita di u salariu mediu per u 2022 hè aumentatu à 41,2 per centu. U settore induve l'aumentu di u salariu più altu serà u settore di l'automobile.

Mercer, chì furnisce suluzioni è cunsulenza per e cumpagnie per gestisce i bisogni di a so forza di travagliu cambiante in i campi di a salute, a ricchezza è a carriera, hà annunziatu i risultati per ghjennaghju di l'Inchiesta Interim nantu à e Tendenze di l'Aumentu di u Salariu, chì hà realizatu dopu à i figuri ufficiali di l'inflazione 2021. . Sicondu i risultati di a ricerca in quale un totale di cumpagnie 399, di quali 200 sò stranieri è 599 sò domestici, hà participatu; Dopu à i figuri ufficiali di l'inflazione annuale per u 2021, l'aspettativa di l'aumentu di u salariu di e cumpagnie per u 2022 hà righjuntu una media di 41,2 per centu. Mentre chì sta tarifa hè di 42,1 per centu in cumpagnie di capitale straneru, hè di 39,9 per centu in cumpagnie domestiche. I settori di l'automobile, di a minera è di i metalli, di a chimica, di a logistica, di a tecnulugia, di u retail è di a produzzione cù i più alti aumenti di u salariu attirarà l'attenzione cù l'aumentu di u salariu sopra a media, mentre chì l'aumentu di u salariu più altu si verificarà in i settori principali di l'industria automobilistica è di i fornitori. In più di sta infurmazione, indipendentemente da i settori, l'imprese cercanu di minimizzà a perdita di talentu in i roles digitale, posizionandu a rata di crescita di u salariu di l'impiegati in i dipartimenti tecnulugichi 20-25 punti sopra à u generale di a cumpagnia.

I periodi d'aumentu di u salariu sò cambiati à ghjennaghju

Ellu dichjara chì e cumpagnie chì participanu à l'indagine aumenteranu i so salarii una volta à l'annu cun 73,3 per centu. U 66 per centu di e cumpagnie chì aumentanu i so salarii una volta à l'annu dicenu chì aumenteranu stu aumentu in ghjennaghju. U 15 per centu di e cumpagnie dicenu chì aumenteranu i so salari in April è 9 per centu in marzu. Sicondu i risultati di l'indagine; Comparatu à l'anni precedenti, si vede chì u numeru di cumpagnie chì anu una tendenza à aumentà i salarii duie volte à l'annu hà aumentatu. U tassu di cumpagnie chì dicenu chì aumenteranu i so salari duie volte à l'annu hà righjuntu u 2 per centu. U 2 per centu di sti cumpagnie indicanu chì aumenteranu i so salari in ghjennaghju è aprile, 20,4 per centu in ghjennaghju è lugliu, è 37 per centu in ghjennaghju è marzu.

A rata di crescita in 2021 hè di 21,7 per centu

In u 2021, e cumpagnie cù capitale straneru anu aumentatu i so salari di 19,9 per centu è e cumpagnie cù capitale domesticu anu aumentatu di 25,3 per centu. L'aumentu di u salariu in u tutale era di 21,7 per centu. Mentre chì l'impiegati di collari blu anu ricevutu un aumentu di 22,8 per centu in i salarii, ci hè statu un aumentu di 20,9 per centu in i posti di specialista. Mentre era 20,3 per centu in i posti di gestione, ci era un aumentu di 20,3 per centu in i posti di gestione senior. I settori di a minera è di metalli, l'automobile, l'energia, a tecnulugia, a produzzione è i servizii eranu i settori cù i tassi più alti. U 33,2 per centu di e cumpagnie anu aumentatu i so salari supplementari per u 2021. Mentre u 12,2% di e cumpagnie anu fattu un pagamentu una volta, u 51,6% di e cumpagnie ùn anu micca aumentatu i so salari supplementari. L'imprese anu fattu un aumentu di tariffu supplementu di 10,8 per centu, mentre chì e cumpagnie chì anu fattu un pagamentu una volta anu fattu un pagamentu di 12,8 per centu annantu à u salariu di basa annuale.

Şadiye Azışık Kılcıgil: "L'inflazione elevata è l'aumentu di u salariu minimu anu aumentatu l'aspettattivi di crescita di u salariu"

Nutendu chì e cumpagnie anu dimustratu un grande interessu in a ricerca di l'aumentu di u salariu in u periodu recente, u Capu di Paese di u Dipartimentu di Carriera di Mercer Turkey, Şadiye Azışık Kılcıgil, hà dettu: "Pudemu dì chì questu interessu di u mercatu mostra a crescente necessità di dati contr'à incertezze in parechji aspetti. I fluttuazioni di u scambiu, l'aumentu di u salariu minimu è l'inflazione elevata, chì avemu vistu più quist'annu, inseme cù l'incertezze ecunomiche chì anu cuminciatu in Turchia in 2018 è soprattuttu dopu a pandemia, anu ancu aumentatu l'aspettattivi di aumentu di u salariu da u latu di l'impiigatu. Per prutege i so impiegati da l'inflazione elevata è per minimizzà u risicu di a "grande onda di dimissioni" per e so urganisazioni, u salariu previstu da e cumpagnie à i so impiegati, chì era di 2021 per centu in dicembre 32,2, hè aumentatu à 2022 per centu. in l'indagine di ghjennaghju 41,2. In più di sti sviluppi, vedemu chì l'imprese anu aumentatu u so salariu tutale à u 75-80 per centu, in particulare in i roles tecnologichi, per minimizzà a perdita di talentu, in particulare in i roles digitale, o anu stabilitu pulitiche di crescita di u salariu indexate. cù i tassi di scambiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*