Ciò chì aspetta i nostri soldi è risparmiu in 2022

Ciò chì aspetta i nostri soldi è risparmiu in 2022

Ciò chì aspetta i nostri soldi è risparmiu in 2022

Ci hè parechje persone chì esitanu à passà in u mondu di l'investimentu perchè pensanu chì ùn anu micca abbastanza tempu, cunniscenze è cunniscenze. Midas, chì elimina questi ostaculi è permette à tutti d'investisce liberamente in i Borse americani è prestu in Borsa Istanbul, è offre una sperienza d'investimentu accessibile, ghjusta è demucratica per tutti, hà valutatu e tendenze d'investimentu 2022 per investitori individuali:
Ci sò predizioni pusitivi è negativi per questu annu. Mentre chì certi pensanu chì l'aumentu di i mercati di borsa continuerà mentre a vaccinazione s'accelerà è l'ecunumie sbarazzanu di l'effetti di a pandemia, altri avvisanu chì ci saranu perdite enormi.

Unu di sti avvirtimenti vene da l'editore in capu di Money Week Merryn Somerset Webb. L'Index S&P, chì rapprisenta circa 75% di l'azzioni in i Borse di i Stati Uniti, hà aumentatu da quasi 2021% in tuttu u 27. Ancu s'è quelli chì anu investitu in l'azzioni in l'indice, chì hà righjuntu un nivellu di record storicu in 2020, speranu chì sta tendenza. continuerà in 2022, per TheFinancial Times In un articulu chì hà scrittu, Webb hà avvistatu chì questu puderia micca esse pussibule.

A continuazione di a quarantena, anche per pocu tempu, in 2021 hà rinfurzatu u so sustegnu à i banche cintrali. Tuttavia, questu hà purtatu à un seriu aumentu di l'inflazione in parechji paesi. Per d 'altra banda, sta situazione; Ancu s'ellu era un sviluppu negativu, hà avutu un impattu pusitivu nantu à a crescita ecunomica è i guadagni di a cumpagnia in 2020 cumparatu cù 2021. Infatti, in 2021, l'aumentu di i rivenuti di l'imprese hà righjuntu u 43% in i Stati Uniti è u 73% in u Regnu Unitu.

Inoltre, in u 2021 i deficit di u bilanciu (vale à dì, e spese superanu i rivenuti) anu cullatu à u livellu record di u 1945 in i Stati Uniti è in u Regnu Unitu.

A chjusura di u Canali di Suez per un bellu pezzu hà purtatu à prublemi di furnimentu è furnimentu in parechji settori.

Inoltre, l'impattu negativu di a pandemia nantu à a vita cummerciale hà avutu un impattu assai negativu in u mercatu di u travagliu.

Senza sorpresa, l'inflazione hè aumentata in un tali annu, u sustegnu di u mercatu da i banche cintrali hà cuminciatu à facilità, è a variante Omicron hà cambiatu di novu a prospettiva per a pandemia.

Sicondu Webb, a fine di l'incentivi monetari di u bancu cintrali dopu à deci anni di prugrammi di espansione entusiasticu in questu cuntestu significa a fine di "soldi gratuiti" per u mercatu. Eccu a dichjarazione di Webb nantu à a materia:

"Datu tuttu questu, u 2022 pare chì venerà cù una gamma inusualmente larga di pussibulità. Ma a scumessa hè assai alta. U 2022 pò esse menu periculosu per a vostra salute cà u 2021, ma dubitu chì puderia esse più periculosu per a vostra ricchezza ".

A mità di u Vetru: "I guadagni ponu soprappià i prublemi di crescita è di valutazione".

Ci sò ancu quelli chì anu aspettative pusitivi per l'annu dopu in i mercati di borsa. Kerry Craig, Global Market Strategist per JP Morgan Asset Management, aspetta rendimenti pusitivi da l'azzioni americane in 2021, anche se in una scala più chjuca chè in 2022.

Sicondu Craig, a prospettiva pusitiva per i guadagni di a cumpagnia resta solidu. Ma Craig avvirtenu ancu:

"Datu u pesu di l'azzioni di crescita in u mercatu di borsa, cù i tassi d'interessu chì si avvicinanu è un grande impulsu da l'aspettattivi di l'inflazione, questu puderia guidà à una calata per i stock".

Malgradu questu, Craig offre una certa speranza, affirmannu chì questu ùn hè micca u scenariu principalu previstu è chì a forza di i guadagni, a crescita è e valutazioni sò previsti chì superanu in 2022.

Per Stirling Asset Management Director Robert Phipps, mentre parlava di a prissioni annantu à l'azzioni di crescita (cum'è Tesla, Nvidia è Netflix), in parallelu cù Craig, dichjara chì u rendiment di l'azzioni di valore (cum'è Intel, Coca-Cola è HP) vene à u primu quist'annu.

In u 2021, mentre chì i prezzi di i stock di crescita aumentanu tremendamente, i valori di i valori anu fattu relativamente pocu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*