Prima caminata di 2022 per Elettricità, Gas Naturale, Tunnel Eurasia, Ponti è Gasoline

Prima caminata di u 2022 per l'Elettricità, Gas Naturale, Tunnel Eurasia, Ponti è Gasoline
Prima caminata di u 2022 per l'Elettricità, Gas Naturale, Tunnel Eurasia, Ponti è Gasoline

In i primi 2022 minuti di u 20, a nutizia di 5 escursioni hè ghjunta una dopu à l'altru. L'electricità hè stata a più alta crescita in a storia di a Republica. A caminata di l'electricità hè stata seguita da Gas Naturale, Tunnel Eurasia, Ponti è Gasoline.

I tariffi di l'electricità sò stati aumentati per tutti i gruppi di cunsumatori, cumprese i tassi è i fondi. U gasu naturale utilizatu in residenze hè statu aumentatu da 25 per centu. U prezzu di vendita di u gasu naturale utilizatu da e piante di generazione di energia hè aumentatu da 15 per centu, è u prezzu di u gasu naturale utilizatu in l'industria hà aumentatu da 50 per centu. U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà annunziatu i tariffi di u ponte è di u Tunnel Eurasia, chì saranu validi da u 1 di ghjennaghju in Istanbul. Ci sò stati pedaghji in i dui sensi nantu à dui ponti in Istanbul. EPGIS hà annunziatu chì ci era un aumentu di prezzu di 1 lira 29 centesimi in diesel, 61 centesimi in benzina è 78 centesimi in GPL. EPGIS hà annunziatu chì ci era un aumentu di prezzu di 1 lira 29 centesimi in diesel, 61 centesimi in benzina è 78 centesimi in GPL.

ELECTRICITÀ PIÙ ALTA ALTA IN A STORIA REPUBBLICA

A decisione di u Cunsigliu di l'Autorità Reguladora di u Mercatu Energeticu (EMRA) nantu à u sughjettu hè stata publicata in u numeru ripetutu di u Gazzetta Ufficiale.

Sicondu i calculi fatti da e tavule di tariffu in u Gazzetta Ufficiale, una media di 52 per centu à 130 per centu di crescita hè stata fatta in i tariffi di l'electricità, cumprese i tassi è i fondi per i gruppi di abbonati residenziale, industriale è cummerciale.

Questa tarifa pò varià secondu i gruppi di tariffu.

SPIEGAZIONI DA EMRA

In a dichjarazione scritta fatta da EMRA, hè statu dichjaratu chì l'implementazione graduale di a tarifa hè stata iniziata in u scopu di a lege aduttata da a Gran Assemblea Naziunale di Turchia (TBMM), è sò state aduprate e seguenti espressioni:

  • L'obiettivu di a tarifa scavalcata hè di prutege i nostri citadini à pocu redditu è ​​di aumentà u risparmiu è l'efficienza in l'usu di l'energia. Comu hè cunnisciutu, per via di l'aumentu di i prezzi di a materia prima per via di e cundizioni pandemiche, ci sò stati grandi aumenti di i costi di l'energia.
  • In i prezzi di u carbone utilizatu in a generazione di l'electricità in i mercati spot mundiali; Ci era un aumentu di 5 volte in i prezzi di u gasu naturale è un aumentu di 10 volte in i prezzi di u gasu naturale. U settore energeticu turcu hè statu ancu affettatu da l'aumentu di u costu straordinariu chì emerge à u livellu glubale in questu prucessu. Tuttavia, cù a cooperazione trà e nostre istituzioni, questi aumenti sò stati riflessi à i nostri cunsumatori à un livellu minimu.
  • Inoltre, per prutege i nostri citadini da questi aumenti, u nostru statu hà furnitu un totale di 2021 miliardi di lire in 100 coprendu a mità di e fatture di l'electricità è quattru quinti di u gasu naturale.

In a dichjarazione, chì hè diventata ubligatoriu per a sustenibilità di i mercati di l'energia, i prezzi basati nantu à i costi è a prevedibilità, u prezzu finali hè 1 per quantità di cunsumu finu à 2022 kWhe per mese per l'abbonati residenziali da u 150 di ghjennaghju di u 1,37, cù a transizione à 150. Tariffa graduale orientata à l'efficienza. Sarà applicata cum'è 2,06 TL / kWh, è XNUMX TL / kWh per i cunsumi mensili superiori à XNUMX kWh.

25 PERCENT ALTA IN GAS NATURALE

Nantu à u situ web di Boru Hatları ve Petrol Taşıma AŞ (BOTAŞ), una dichjarazione hè stata fatta in quantu à a tarifa di u prezzu à l'ingrossu di gas naturale per ghjennaghju 2022.

Sicondu a dichjarazione, un aumentu di 25 per centu hè statu fattu in u gasu naturale utilizatu in residenze. U gasu naturale furnitu à i grandi stabilimenti industriali è cummirciali hè aumentatu da 50 per centu.

A tarifa di gas naturale utilizata per a generazione di l'electricità hè ancu aumentata di 15 per centu.

SPIEGAZIONI DA BOTAŞ

E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a dichjarazione di BOTAŞ in quantu à a tarifa di u prezzu:

Dapoi u principiu di u 2021, hè ben cunnisciutu da u publicu chì i cunsumatori in u mondu è i mercati energetichi europei sò esposti à i prezzi di l'energia esorbitanti per via di e fluttuazioni di solitu è ​​straordinarie in i mercati, è i prezzi elevati di l'energia sperimentati in u mondu sanu. ùn hè statu riflessu à i nostri cunsumatori à u listessu ritmu finu à oghje.

Da u 1 di ghjennaghju di u 2022, hè diventatu ubligatoriu di fà una regulazione di i prezzi di vendita di gas naturale in modu chì affetterà i nostri cunsumatori à u livellu minimu in u quadru di pussibulità.

In questu cuntestu, efficace da u 1 di ghjennaghju 2022;

  • 25% à u prezzu di vendita di gas naturale utilizatu in residenze
  • 15 per centu à u prezzu di vendita di gas naturale utilizatu per a generazione di l'electricità.
  • U prezzu di vendita di u gasu naturale utilizatu, escludendu a generazione di l'electricità, hè statu aumentatu di 50 per centu.

PONTI ALTI COPERTI

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà annunziatu i tariffi di u ponte è di u Tunnel Eurasia, chì saranu validi da u 1 di ghjennaghju in Istanbul.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru, "A tarifa unidirezionale applicata in i Martiri di u 15 di lugliu è i Ponti Fatih Sultan Mehmet hè stata cambiata in dui sensi dividendu i pedaghji di u ponte in duie parti uguali da u 1 di ghjennaghju di u 2022. U pedamentu di vittura unidirezionale nantu à i Ponti di u Bosforu hè statu determinatu cum'è 8,25 TL.

L'annu passatu, i tariffi di pedaggio per i Martiri di u 15 di Lugliu è i Ponti Fatih Sultan Mehmet sò stati aumentati da 26 per centu è a tarifa di pedaggio di l'automobile hè stata aumentata da 10.5 lira à 13.25 lira.

À u 2022, u pedamentu serà bidirezionale invece di unidirezionale, è i pruprietarii di i veiculi pagaranu un totale di 16.50 lire.

TASSE EURASIA TUNNEL

In a dichjarazione fatta da u Ministeru, hè statu ancu dichjaratu chì "U pedaghju di l'auto in u Tunnel Eurasia hè statu determinatu cum'è 05 TL in una direzzione trà 00: 24 è 00: 53, è 00 TL cù un 00 per centu di scontu trà 05: 00 è 50:26,50".

L'annu passatu, i tariffi di pedaggio per i Martiri di u 15 di Lugliu è i Ponti Fatih Sultan Mehmet sò stati aumentati da 26 per centu è a tarifa di pedaggio di l'automobile hè stata aumentata da 10.5 lira à 13.25 lira.

ALTA IN MOTO, GASOLINE E GPL

L'annu 2022 hà cuminciatu cù l'aumentu di i prezzi di carburanti. Energy Oil Gas Supply Stations Employers' Union (EPGİS) hà annunziatu chì ci era un aumentu di prezzu in i prudutti di carburante.

Sicondu a dichjarazione fatta da EPGIS, l'aumentu di u prezzu era 1 lira 29 centesimi in diesel, 61 centesimi in benzina è 78 centesimi in GPL.

In a dichjarazione di EPGİS, u missaghju "Ci hè statu un aumentu riflessu in i prezzi di vendita di e pompe" hè statu inclusu.

QUI SONO NOVI PREZZI

U prezzu mediu di litru di benzina in Ankara era 12,98 lire. U litru di benzina hà aumentatu à 12,92 lire in Istanbul è 13 lire in Izmir.

U prezzu mediu di litru di diesel in Ankara era 12,80 lire. U litru di diesel hà aumentatu à 12,74 lire in Istanbul è 12,82 lire in Izmir.

U prezzu di litru di GPL hà aumentatu à 8,80 lire in Ankara, 8,76 lire in Istanbul è 8,64 lire in Izmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*