Kılıçdaroğlu è Akşener pusonu a Fundazione di 30 Kindergartens

Kılıçdaroğlu è Akşener pusonu a Fundazione di 30 Kindergartens
Kılıçdaroğlu è Akşener pusonu a Fundazione di 30 Kindergartens

U presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, è u presidente di u partitu IYI, Meral Akşener, anu parlatu à a "Cerimonia di inaugurazione di u cullettivu 30 Kindergarten" di l'IMM. Kılıçdaroğlu hà dettu: "U nostru presidente İBB m'hà ricurdatu. L'IMM ùn avia mancu una sola nursery. Gestite una cità di 16 milioni di persone, ùn avete mancu un nursery. Ma hà stabilitu un mira, sgiò presidente ; mentre dicendu chì aumenterà u numeru di kindergarten à 150; Akşener hà dettu: "Hè una furtuna chì avemu rianimatu l'Alleanza Naziunale u 31 di marzu, è intrutu in l'elezzioni municipali cum'è dui partiti. Fortunatamente, avemu avutu l'uppurtunità di vince i cumuni di u distrittu è a pruvincia metropolitana. Hè bonu chì avemu aiutatu alcune sofferenze à finisce cù u serviziu ", disse. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu Hà espresu ancu i so sentimenti, "Spergu chì a nostra agenda serà i nostri figlioli è ghjovani. Ch'elli sianu di serviziu. Mi piacerebbe sbarazzarsi di l'altra agenda di u nostru paese, sfurtunatamenti, spiacevoli è à volte brutte. Spergu chì u nostru avvene hè luminoso. Vogliu chì i nostri kindergarten sò benefizii per a nostra Istanbul ".

"Cerimonia di inaugurazione di u cullettivu Kindergarten 30" di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM); U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, u presidente di u Partitu IYI Meral Akşener, u vicepresidentu di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Engin Altay, u presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu, u presidente provinciale di u partitu IYI Istanbul Buğra Kavuncu è u presidente IMM Ekrem İmamoğluHè statu tenutu cù a participazione di À a cerimonia di inaugurazione tenuta in Bağcılar Kirazlı Neighbourhood, induve serà custruitu unu di i kindergarten chì ospitu unu di i nursery "Home Istanbul"; Kılıçdaroğlu, Akşener è İmamoğlu anu fattu discorsi.

KILIÇDAROĞLU: "U GUVERNU ùn hà micca datu un bonu esame in l'educazione"

Kılıçdaroğlu, enfatizendu chì u fattore principale chì glorifica a sucità è a famiglia hè l'educazione, hà dettu: "Una sucità ottenga un grande successu sempre chì hè educata. Hè successu micca solu in termini di alfabetizazione, ma ancu in tutte e tappe di a vita culturale, a vita sociologica. U sughjettu di u successu di l'educazione hè u maestru. Hè perchè; Riunisce u maestru è u studiente hè in una manera simile à unisce Ferhat è Şirin ". Kılıçdaroğlu hà dichjaratu chì i zitelli cuminciaru a so vita educativa cù i kindergartens è disse: "Per quessa, l'educazione hè una parte indispensabile di a nostra vita". Kılıçdaroğlu, chì hà criticatu l'incapacità di u guvernu di dà una bona prova in l'educazione, hà dettu:

"U 13 PRESIDENTE SERA ELETTU DA L'ALLIANZA NAZIUNALE ; IN 6 MESI, TUTTI I ROTI DI TURCHIA GIRANTI "

"U sistema 4 + 4 hè ghjuntu. Ùn in i piani di sviluppu. Ùn hè statu discutitu in i Cunsiglii di l'Educazione Naziunale. Ùn hè statu discutitu in u Cunsigliu di i Ministri. U Ministeru di l'Educazione ùn sapi micca. 5 deputati prupunenu liggi, nimu ùn sò educatori. È avemu usatu milioni di i nostri figlioli cum'è sugetti. Allora avemu capitu chì era sbagliatu. Pruvamu di trasfurmallu, di cumpensà e so mancanze. Ma avemu distruttu una generazione. È avemu un altru prublema fundamentale. I nostri figlioli, i figlioli di stu paese, i nostri figlioli ghjovani è brillanti, sò in cerca di "Mi dumandu s'ellu camparaghju megliu s'ellu andò fora". Quelli in u putere anu bisognu di pensà à questu. Perchè i nostri figlioli volenu andà à l'esteru s'ellu ùn travaglianu micca in u so paese, guadagnanu da u travagliu duru, tweetate cum'è volenu, campanu in Turchia in libertà, o ùn pudemu micca fà campà ? Ùn pensu micca chì i puteri chì sò stati nantu à questu. Ma sò sicuru di questu: dopu chì u 13emu presidente hè elettu da l'Alianza Naziunale è piglia quellu postu, tutte e roti di Turchia giraranu in 6 mesi, stu paese serà a libertà è a pace in 6 mesi. Turchia si svegliarà da un incubo. Ùn ci guardemu micca cù ochji diversi ".

"GESTISTI UNA CITTA DI 16 MILIONI, ÙN AI MUNCU KIDERGARTEN!"

Enfatizendu chì nimu ùn metterà in dubbitu u so modu di vita è a so credenza dopu à stu prucessu, Kılıçdaroğlu hà dettu: "Videremu; U so figliolu va à a kindergarten o micca ? Ci hè una tale pussibilità o micca? Or; a faremu. U nostru presidente İBB ci hà ricurdatu. L'IMM ùn avia mancu una sola nursery. Gestite una cità di 16 milioni di persone, ùn avete mancu un nursery. Ma hà stabilitu un mira, sgiò presidente ; Aumenterà u numeru di nurseries à 150. Oghje ponemu a basa per 30. S'ellu ci sò parechje persone rispettate da u mondu cummerciale chì anu cuntribuitu, vogliu ringraziallu di u mo core. "Hè cum'è mette mattone nantu à mattone per custruisce un muru", disse. Dichjarà chì u più kindergarten ci sò, u megliu uguale opportunità serà ottenuta, Kılıçdaroğlu hà attiratu l'attenzione nantu à u fattu chì a cerimonia si terrà in Bağcılar. İmamoğlu hà dettu: "Sapemu chì u redditu per capita hè bassu quì. Sapemu chì u spaziu verde hè assai scarsu. Ma hè assai, assai preziosa per apre un kindergarten quì è almenu per allevà e mamme quì. Felicita sinceramente quelli chì anu cuntribuitu à questu aspettu ", disse.

AKŞENER: "Cù un kindergarten, abbattete un muru davanti à a disperazione"

Esprimendu u significatu di i kindergarten cum'è donna è mamma, Akşener hà dettu: "Sapete ciò chì hè questu? Questu significa u colazione, u pranzu, l'educazione, a furmazione per i zitelli di famiglie circundati da una miseria prufonda, è l'opportunità di travagliu per i nostri maestri chì ùn puderanu micca esse numinati, assai qualificati, è sò stati eliminati in l'entrevista perchè ùn avianu micca un ziu. Significa riunite cù i zitelli. Per e mamme di quelli figlioli, significa u tempu di sviluppà o di cuntribuisce à e so famiglie, forse per guadagnà un pocu di soldi. Ùn site micca solu apre una nursery. In fatti, cù un kindergarten, si abbatte un muru davanti à a disperazione, cracking lu. Questu hè qualcosa assai impurtante ", disse.

"Sò cuntentu chì avemu rinvivitu l'alleanza di a Nazione u 31 di marzu"

Enfatizendu chì a miseria hè una situazione chì elimina l'ugualità di l'uppurtunità è a ghjustizia suciale, Akşener hà datu esempi drammatici di a miseria chì hà scontru durante i so tour di paese. "Là; A verità chì emerge da l'infurmazioni datu à mè da i zitelli è e so mamme hè questu ", disse Akşener, aghjustendu: "Per ellu, per furtuna, avemu rinvivitu l'Alleanza Nazione u 31 di marzu, è intrutu in l'alizzioni municipali cum'è dui partiti. Fortunatamente, avemu avutu l'uppurtunità di vince i cumuni di u distrittu è a pruvincia metropolitana. Hè bonu chì avemu aiutatu à finisce alcune di e sofferenze attraversu u serviziu ", disse. Spartendu l'infurmazioni ch'ellu si n'andò in 79 pruvince durante i so tour di paese, Akşener hà dettu: "Mi dispiace dì chì e municipalità di distrettu chì aghju vistu in 79 pruvince sò stati vinti da i membri di u Partitu AK, se u Partitu AK hè statu vintu da a ghjente, tandu i ricchi sò furmati in quelli distretti. Ma quantu sò ricchi ! Sò stati creati solu da a municipalità. Sò solu membri di u Partitu AK, ma a maiò parte di i distretti restanti sò poveri. Quelli poveri sò di ogni partitu. Dunque, sti servizii sò u modu per superà a miseria ", disse.

"AUDITEremu INSIEME CU KEMAL BEY"

Esprimendu u so desideriu di aumentà u numeru di kindergarten, Akşener hà dettu: "Ora, inseme à u sgiò Kemal, verificaremu inseme se questi numeri aumentanu. Grazie. Chì Allah ùn imbarazza nimu di noi. Issi travagli distrughjeranu i preghjudizii di a nostra nazione chì cercanu di furmassi contru à noi, vale à dì l'Alleanza Nazione in u latu puliticu, toccu à quellu citadinu, micca cù parolle, ma cù azzioni è attitudini, "Oh, questu hè ciò chì hè fattu. In u risultatu di sti sforzi, chì anu fattu a ghjente dice: "Questu hè u modu di sti persone, queste strutture pulitiche", crede di tuttu u core, u 13u presidente serà u candidatu di l'Alleanza Nazione ", disse.

İMAMOĞLU: "SE HAI CREAT UNA CITTA' CU FIGLI UGUALI, QUELLA CITTA' SERÀ UNA CITTA' GIUSTA"

İmamoğlu hà iniziatu u so discorsu cù e parolle "L'ugualità di i zitelli di a cità hè u mottu più preziosu di a nostra amministrazione", è hà dettu: "In altre parolle, hè u nostru più grande desideriu chì ùn importa in quale distrettu di sta cità vivenu. , beneficianu ugualmente di e benedizioni di sta cità. Perchè se crea una cità chì i zitelli sò uguali in una casa, quella cità serà una cità ghjustu ", disse. Ricordendu chì sò partiti cù u scopu di portà 150 kindergarten à Istanbul, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni chì anu apertu 32 kindergarten finu à avà. Dichjarà chì 2884 zitelli ricevenu educazione in questi kindergartens, İmamoğlu hà enfatizatu chì prepararanu 30 kindergartens per i quali sò stati posti i fundamenti, finu à l'annu d'educazione in settembre 2022. Senza scurdà di i donatori chì anu cuntribuitu à a custruzzione di i kindergarten, İmamoğlu hà dettu: "Cuntinueremu u nostru investimentu in u nursery in 2022. Aghjunghjeremu assai più zitelli. Questu significa chì una amministrazione, cù una bona educazione, tocca a vita di almenu 75-80 mila zitelli. È una vita creata da quelli zitelli ùn serà mai distrutta ", disse.

“ALLUNCIAMOMI DA L’AGENDA NUDE È BRUTTA”

"Spergu chì l'agenda di u nostru paese hè tali servizii", disse İmamoğlu, aghjustendu: "L'agenda di u nostru paese sò i nostri figlioli. Aieri, avemu apertu un centru tecnologicu di 2 mila 200 mila metri quatratu. I nostri ghjovani scontra ci chirping, tecnulugia in a vita. Spergu chì a nostra agenda serà a nostra ghjuventù. Ch'elli sianu di serviziu. Simu l'istituzioni è l'urganisazione pubbliche chì currenu in ogni parte di u nostru paese per chì l'avvene sia luminoso. Allora, vogliu chì pudemu sbarazzassi di l'altra agenda di u nostru paese, sfurtunatamenti, spiacevoli è à volte brutte. Spergu chì u nostru avvene hè luminoso. Vogliu chì i nostri kindergarten sò benefizii per a nostra Istanbul ". Dopu à i discorsi; Kılıçdaroğlu, Akşener è İmamoğlu, inseme cù e famiglie di donatori, anu pisatu u cimentu nantu à quale serà versatu u primu mortar.

QUICI U VIVERE

I 30 kindergartens, chì i fundamenti sò stati posti, anu un totale di 166 aule è una capacità di 3 mila 250 studienti. A nostra casa hè i Centri d'Attività di i zitelli d'Istanbul, attualmente; Serve in 32 centri cù una capacità di 150 mila 2 studienti cù 284 aule. Cù a fine di i novi centri, u numeru di kindergarten serà 62. A lista di 30 kindergartens chì i fundamenti sò stati posti era a siguenti:

1-Ataşehir - Esatpasa

2-Ataşehir - Kayisdagi

3-Cacciatori – Ambarli

4-Bagcilar - Kirazli

5-Bahcelievler - Yenibosna

6-Bakirkoy - Basinkoy

7-Bayrampasa - Ismetpasa

8- Beylikdüzü - Adnan Kahveci

9-Buyukcekmece - Ataturk

10-Esenler - Yavuz Selim

11-Eyüpsultan - Alibeyköy

12-Eyüpsultan - Karadolap

13-Fatih - İskenderpaşa

14-Gaziosmanpasa – Mari Neru

15-Gaziosmanpasa – Centru

16-Gaziosmanpasa – Mevlana

17-Kadıköy – Kozyatagi

18-Kadıköy - Merdivenkoy

19-Maltepe - Kyrenia

20-Pendik - Dolayoba

21-Pendik - Seyhli

22-Sancaktepe - Newborn

23-Sariyer - Ferahevler

24-Silivri - Gumusyaka

25-Sultangazi – Cebeci

26-Sultangazi – Esentepe

27-Sisli - Eskisehir

28-Tuzla - Aydınlı

29-Tuzla – Plateau

30-Üsküdar Çengelköy

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*