A chirurgia di l'obesità aumenta in a pandemia!

A chirurgia di l'obesità aumenta in a pandemia!
A chirurgia di l'obesità aumenta in a pandemia!

Assoc. Dr. Gül Bora Makal hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. L'obesità hè unu di i più grandi prublemi di salute di a nostra età. Inseme cù l'aumentu di l'obesità, parechje malatie serii, cum'è u disordine di colesterolu, a diabetes, alcune malatie di u cancer, a pressione alta, l'ictus è a malatia di u cori chì accumpagnanu l'obesità minaccianu a vita.

Dr. Gül Bora Makal hà dettu: "U novu modu di vita chì duvemu rispettà, chì hà iniziatu cù a pandemia di Covid-19 in cui ci simu, hà fattu più parlà di l'obesità è di i metudi di trattamentu. E misure cum'è maschere, distanza suciale, isolamentu suciale, restrizioni di viaghju, decisioni di chjusura è quarantena causanu un umore depressivu lascendu a persona più sola cun sè stessu. In cunsiquenza, ci hè un aumentu di u numeru di persone obese in tuttu u mondu, cù a cuntribuzione di deterioramentu in l'abitudini alimentari è inattività. A causa di u fattu chì a malatia Covid-19 hè più seria, soprattuttu in l'individui obesi, è pò ancu causà a morte, u trattamentu chirurgicu di l'obesità hè diventatu più parlatu in questu periodu. Hè stata scientificamente pruvata chì a perdita di pisu hà effetti pusitivi micca solu nantu à i pulmoni, ma ancu in u sistema immune è parechji organi.

Dr. Infine, Gül Bora Makal hà aghjustatu: "Ci sò basicamente dui tipi di chirurgia in a chirurgia di l'obesità. Cirurgia chì riduce u voluminu (tubu stomacu) è impedisce l'assorbimentu (bypass gastric). Tubu stomacu hè a cirurgia di l'obesità più realizata è di prima scelta in u mondu oghje. U so vantaghju più impurtante hè chì ùn disturba micca a struttura anatomica normale. Preferimu u metudu di bypass gastricu soprattuttu in i pazienti obesi è avanzati di diabete. Tuttavia, decidemu quale cirurgia serà realizatu da a pianificazione persunale basatu annantu à a storia dettagliata è i risultati di l'esame ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*