A Vendita di Veiculi Elettrichi Aumenta 160 Per centu In Cina

A Vendita di Veiculi Elettrichi Aumenta 160 Per centu In Cina
A Vendita di Veiculi Elettrichi Aumenta 160 Per centu In Cina

A vendita di veiculi elettrici ricaricabili, di batterie, ibridi è di celle di carburante, chjamate "New Energy Vehicles" in Cina, hà righjuntu 2021 milioni 160 mila in 3 cù un aumentu annuale di 520 per centu.

Sicondu a nutizia di l'Agenzia Shinhua, basatu annantu à i dati di l'Associazione di i Produttori di l'Automobile di China (CAAM), a Cina hè stata prima in u mondu in vendita di veiculi elettrici per 7 anni consecutivi.

E vendite di veiculi elettrici anu aumentatu da 160 per centu annu à l'annu, mentre chì a so parte in a vendita tutale hè aumentata à 13.4%.

A vendita di veiculi elettrici hè destinata à ghjunghje à u 20 per centu di e vendite totali di veiculi.

L'aumentu di l'investimenti di a Cina chì sustene l'infrastruttura di i veiculi elettrici era ancu efficace in l'aumentu di e vendite. À a fine di u 2021, 75 mila stazioni di carica, 2 milioni 620 carica è 1298 stazioni di rimpiazzamentu di batterie sò stati installati in Cina.

Mentre l'imprese automobilistiche naziunali è straniere taglianu a so pruduzzione di veiculi elettrici per via di a carenza di fornitura di chip globale in 2021, a produzzione è e vendite sò previste per aumentà in 2022 cù a rilassazione di a carenza di chip.

Sicondu u pianu di sviluppu settoriale di 2020 anni preparatu in 5, u scopu hè chì e vendite di veiculi elettrici in Cina ghjunghjeranu à u 2025 per centu di e vendite totali di veiculi à mutore per u 20.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*