A diga di Çine Gökbel hè stata aperta da u presidente Erdoğan

A diga di Çine Gökbel hè stata aperta da u presidente Erdoğan
A diga di Çine Gökbel hè stata aperta da u presidente Erdoğan

A diga di Çine Gökbel hè stata aperta cù a participazione di u Ministru di l'Agricultura è a Foresta Bekir Pakdemirli da a diga, cù una cunnessione diretta in u scopu di u prugramma di apertura cullettiva di u presidente Recep Tayyip Erdoğan in Aydın.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu ch'elli metteranu ufficialmente in serviziu a diga di Gökbel, 360 impianti di irrigazione, opere di migliione di i corsi, 4 prughjetti di sustegnu agriculu è 29 prughjetti di cuncessione di facilità alimentari, chì anu cumpletu cun un investimentu di 9 milioni di lire in agricultura.

Dichjarà chì anu custruitu 13 dighe, 8 stagni, 5 centrali idroelettriche, 36 impianti di irrigazione è 5 stagni di almacenamentu sotterranei in Aydın, a custruzzione di 4 dighe è 8 stagni cuntinua, Erdoğan hà dettu:

"Cù i prughjetti di irrigazione chì avemu implementatu, avemu apertu 548 mila decares di terra agricula à l'irrigazione. Cù e strutture di irrigazione in custruzzione, apreremu 294 mila decares di terra fertili per l'irrigazione. Avemu datu un sustegnu agriculu à i nostri agricultori Aydınlı in quantità di 20 miliardi TL in 5,5 anni. In energia, avemu furnitu gas naturale à Aydın, Çine, Efeler, İncirliova, Kuşadası, Nazilli è Söke. Spergu chì continueremu à purtà Aydın cun investimenti novi è assai più grandi in u periodu à vene.

Dichjarà chì u sustegnu di l'agricultori cuntinueghja à esse in cima di e priorità di u guvernu, Erdoğan hà dettu: "Nimu ùn deve dubbità chì staremu da i nostri agricultori aumentendu i supporti esistenti se necessariu". disse.

Dichjarà chì a Turchia hè in un locu assai bonu in a produzzione industriale, a logistica è l'esportazioni, ci sò stati aumenti serii di i prezzi di i prudutti agriculi è per quessa in u settore di l'alimentariu per via di i saldi glubale disturbati da l'epidemie, Erdoğan hà dettu, aghjustendu chì cù a stampa. Emergendu in prudutti cum'è fertilizzanti è diesel, chì i prezzi sò determinati à una scala glubale, hà dettu chì i prublemi causati da a seca ùn anu micca definitu spoil the moral.

Enfatizendu chì volenu chì l'agricultori travaglianu più duru cù a determinazione di ùn lascià micca un centimetru di terra incoltivata, piantata o evaluata, u presidente Erdoğan hà dettu chì u mondu s'avvicina versu un periodu quandu i prudutti agriculi diventeranu a merce più preziosa.

Dichjarà chì ogni pruduttu chì esce da a terra è ogni cultura chì entra in u magazzinu hà da truvà u so valore, Erdoğan hà dettu: "Per questu, i nostri agricultori anu da piglià cura di a so terra, è i nostri pruduttori d'animali ùn deve micca dà origine à u più chjucu gap. o negligenza. U sustegnu à i nostri agricultori resta in cima di e priorità di u nostru guvernu. In casu di necessariu, nimu ùn duverà dubbità chì seremu da i nostri agricultori aumentendu ancu di più i supporti esistenti. hà fattu a dichjarazione.

Parlendu in diretta cù Bekir Pakdemirli, Ministru di l'Agricultura è a Foresta, chì era in a diga di Çine Gökbel, chì hè stata inaugurata, Erdoğan hà dettu: "Sapete, l'acqua hè civilisazione, u fratellu maiò hè a vita, ma facemu questu. Andemu cum'è una locomotiva. Certi minti è saccheghjanu, ma camminemu cù a verità ". disse.

Durante a ceremonia d'apertura, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta, chì hà fattu una cunnessione diretta da a Dam Gökbel, hà datu infurmazioni nantu à l'investimenti. Bekir Pakdemirli hà dichjaratu chì anu finitu 3,5 dighe è 60 strutture cù un investimentu di 126 miliardi di lire in l'ultimi 500 anni, è chì anu messu in serviziu 470 strutture in Aydın, chì costanu un totale di 41 milioni di lire.

Un sistema di tubi di pressione chjusu serà utilizatu per l'acqua di un totale di 146 decari di terreni agriculi, cumprese a diga di Gökbel, induve l'acqua da a diga di Çine Adnan Menderes serà almacenata, è 69 mila decari di irrigazione Koçarlı Bağarası, è 800 decari di Çine. Irrigazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*