Grazie à u Sistema di Verificazione di l'Identità Elettronica, hè stata evitata una grande enfasi in u Registru di a Terra

Grazie à u Sistema di Verificazione di l'Identità Elettronica, hè stata evitata una grande enfasi in u Registru di a Terra
Grazie à u Sistema di Verificazione di l'Identità Elettronica, hè stata evitata una grande enfasi in u Registru di a Terra

U Direttore Generale di u Catastru è u Catastru, Mehmet Zeki Adlı, hà dichjaratu chì anu iniziatu u Sistema di Verificazione di l'Identità Elettronica (EKDS) l'annu passatu per impedisce a falsificazione in u registru di a terra più veloce, evitendu cusì a perdita di 35 milioni di lire.

Mehmet Zeki Adlı, Direttore Generale di u Catastru è u Catastru in u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, hà dichjaratu chì u Sistema di Verificazione di l'Identità Elettronica hè un sistema coordinatu da a Direzzione Generale di l'Affari di Populazione è Cittadinanza di u Ministeru è hè appena cuminciatu à esse utilizatu. in Turchia.

Adlı hà dichjaratu chì ci sò trè tippi di falsificazione in l'attu di titulu in Turchia, à dì "falsa identità", "falsa procura" è "falsi documenti di eredità", è hà sottolineatu chì cum'è una di l'istituzioni chì utilizanu megliu a tecnulugia, seguitanu. sti trè metudi di falsificazione attraversu u novu sistema è ùn ricevenu micca documenti à manu. Hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Ùn vulemu più ritratti in l'uffizii di u catastu. A persona inserisce i numeri d'ID da u sistema, hè abbastanza per noi. Cunfirmemu l'infurmazioni da u sistema di a Direzzione Generale di l'Affari di Pupulazione è Cittadinanza (MERNIS) cù u Documentu d'identità turcu. U Sistema di Autentificazione Elettronica hè ancu una parte di questu. Cunfirmemu l'infurmazioni di a persona, ma usemu u Sistema di Autentificazione Elettronica per stabilisce se l'infurmazioni nantu à l'ID chì porta sò currette. U mumentu chì pigliate una impronta digitale cù u sistema di autentificazione, hè paragunata cù l'impronta digitale in a pupulazione, è s'ellu ci hè una manipulazione di l'identità hè rilevata. Manterendu l'identità, impediscemu a falsificazione ".

25-30 Incidente di frode catturatu

Dichjarà chì stanu travagliendu in partenariatu cù a Direzzione Generale di l'Affari di Pupulazione è Cittadinanza per stu sistema, Adlı spiegò chì l'applicazioni piloti iniziate l'annu passatu in a Direzzione di u Catastru di Yenimahalle, a Direzzione di u Catastru di Çankaya è a Direzzione di u Catastru di Keçiören cuntinueghjanu cun successu. "Quandu vedemu chì avemu ottinutu risultati riesciuti in l'uffizii di u Catastru di Keçiören, Yenimahalle è Çankaya, travagliemu per a continuazione. Cuminceremu à espansione stu sistema in l'uffizii di u catastu in tutta a Turchia. In u primu stadiu, cumprà circa 2 25 dispositi POS. Stabiliremu questu soprattuttu in i nostri direzzione cù una alta carica di transazzione. Cù l'implementazione di stu metudu, i fraudsters ùn ponu micca vene. Sapi chì quandu imprimerà a so impronta digitale, serà cunfirmata è rivelata se quella impronta digitale appartene à ellu. Malgradu questu, ci sò stati 30-XNUMX casi di fraudulente, ma avemu pigliatu tutti cù stu sistema.

Adlı hà dichjaratu chì i notarii anu ancu passà à u Sistema di Verificazione Elettronica in un futuru vicinu, aghjustendu chì questu impedirà a falsificazione in u nutariu publicu è chì e falsificazioni fatte per procura serà ridutta assai.

Adlı hà dichjaratu chì ùn anu micca pigliatu i ducumenti di eredità in l'attu di titulu, ma l'anu pigliatu da u tribunale o da u nutariu publicu, è chì cù l'usu generalizatu di u Sistema di Verificazione Elettronica, restringeranu u campu di falsificazione è disse: " Cù stu sistema, avemu impeditu 35 milioni di prufitti. Ùn pigliamu micca transazzione manuale à l'uffizii di u registru di a terra. Cunfirmemu l'infurmazioni necessarii cù l'istituzioni pertinenti. Ùn vulemu ancu a circular di firma nantu à e cumpagnie cummerciale. Eseguimu parechje cose attraversu u sistema. U duvere di un statu hè di facilità u travagliu di i so citadini. Avemu cumpiendu quellu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*