I disegni sò stati disegnati in u Prughjettu Tuzla Bright Houses di KİPTAŞ!

I disegni sò stati disegnati in u Prughjettu Tuzla Bright Houses di KİPTAŞ!
I disegni sò stati disegnati in u Prughjettu Tuzla Bright Houses di KİPTAŞ!

Una participazione record hè stata ottenuta in u prughjettu "Tuzla Aydınlık Evler", l'applicazione di l'abitazione suciale più economica in Turchia, custituita da un totale di 13 unità indipendenti, a fundazione di e quali hè stata posta u 2021 dicembre 343 da a filiale İBB KİPTAŞ. Parlendu à a cerimonia di disegnu tenuta trà 158 mila 42 persone appruvate da u nutariu publicu, u presidente IMM Ekrem İmamoğlu"Continueremu à generà affari per Istanbul. In ogni aspettu di Istanbul; Continueremu à esse una gestione meticulosa in ogni aspettu, da l'alloghju suciale à a so infrastruttura, da a cumpagnia chì face a più metro in u mondu, à a municipalità chì hà datu Istanbul u più spaziu verde in un periodu. È à a fine di u ghjornu, faremu felici 16 milioni di persone di sta cità. Ùn avemu mai statu è ùn seremu mai in un sforzu per fà felici una manata di persone ".

A filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (İBB) KİPTAŞ hà determinatu i beneficiari di u prughjettu di l'alloghju suciale più economicu di Turchia "Tuzla Aydınlık Evler", a fundazione di u quale hè stata posta u 13 di dicembre di u 2021, cù una lotteria tenuta in presenza di un nutariu publicu. A cerimonia di disegnu di u prugettu, chì serà cumpostu di 312 residenze, 21 spazii cummerciale è 1 kindergarten, hè stata tenuta da u presidente di l'IMM. Ekrem İmamoğlucù a participazione di l'edificiu di a sede di KIPTAS in Zeytinburnu. Spartendu l'infurmazioni chì ci era quasi 343 mila applicazioni à u prugettu, chì hè custituitu da 160 unità indipendenti in totale, cù una participazione record, İmamoğlu hà sottolineatu chì sta situazione derivava da a fiducia di i citadini in IMM.

İMAMOĞLU: FACEMU OGNI AFFARI DAVANTI À L'OCCHI DI POPULA

İmamoğlu spiegò i motivi di a fiducia in elli, "Semu trasparenti. Tuttu ciò chì facemu, facemu davanti à a ghjente. Ùn ci hè nè emozioni, nè azzione in u so fondu. KİPTAŞ hè a cumpagnia è l'istituzione di 16 milioni di persone è agisce cù u sensu di "ciò chì pudemu pruduce per 16 milioni di persone". Passa i so risorsi nantu à a bona ricustruzzione di sta cità è nantu à e persone chì pussede una pruprietà cù u mudellu d'abitazione ghjustu. Plus; palesa a so lotta per furnisce un alloghju à e persone chì anu bisognu di un alloghju suciale in u modu più economicu pussibule. Plus; Si sforza di implementà campus cù alta qualità di vita è custruzzione è induve campanu individui felici. In più di a trasparenza, ci hè un altu sensu di qualità in u mezu. In più di questu, gestionemu un mudellu chì permette à e persone di pussede e so case, tenendu cerimonie è sortendu davanti à e camere in una manera cusì chjara è legale à u puntu di quale cumprà, vale à dì circa 170 XNUMX persone. fiducia.

Chjama a cooperazione à i pruprietarii

Enfatizendu chì u so scopu hè di pruduce l'abitazione suciale per i citadini à i prezzi più accessibili in Turchia, İmamoğlu hà dettu: "Inviemu ancu à tutti i pruprietarii chì volenu cooperà cun noi in questu sensu. Producemu prughjetti sicuri. Producemu l'affari ghjustu. A porta di KİPTAŞ hè aperta à ogni persona è istituzione chì pensa solu à fà un bonu usu di a so terra. A nostra preoccupazione è a nostra visione di u prucessu hè di portà i prughjetti più sani, di più alta qualità è di u massimu valore à Istanbul. Ch'elli venenu. Ch'elli sparte i so prucessi cun noi. Semu una istituzione pronta à pruduce l'alloghju suciale quant'è Istanbul hà bisognu ". Ricordendu chì ci sò ostaculi davanti à elli in questu sensu, İmamoğlu hà dettu: "Sapemu chì ancu a terra zonata di KİPTAŞ - aghju spiegatu cumu l'anu compru - l'hà trasformata in una zona verde utilizendu a maiuranza in l'Assemblea - chì a nostra a lotta legale cuntinueghja. Ancu a nostra propria terra, paghendu i soldi in u so tempu, dendu à l'istituzione (ci hè ancu un mudellu à l'entrata di u nostru edifiziu KIPTAŞ), trasfurmendu quella terra in una zona verde... Perchè? Questa istituzione ùn deve micca fà affari quì ".

"SUPPORTACI, NON BADGE"

Rimarchendu chì milioni di lire sò stati fatti à certe persone paghendu quantità elevate di soldi in questu modu, İmamoğlu hà ricurdatu chì u schedariu chì stavanu investigando in l'istituzione hè statu cunfiscatu da u Ministeru di l'Interior. "In questu sensu, malgradu tutte queste difficultà, pruducimu a terra è l'alloghju", disse İmamoğlu.

"Per questu mutivu, invitu istituzioni è urganisazioni. Invitemu 39 municipalità di distrettu à cooperà cun noi cù a sensazione di esse parte di u prucessu di KİPTAŞ, a filiale affidabile di İBB. Ch'elli ci sustenenu, micca ci impediscenu. Induv'aghju da andà, invitu u merre di quellu cuntatu. Induv'ellu andaraghju, vi invitu à a cerimonia di iniziu. Induv'ellu vai, invitu u merre di quellu distrittu à a ceremonia d'apertura o di a manipolazione di e chjave. Perchè? U merre di u distrittu ci hè ancu un merre elettu da u votu di u populu, è sò u merre di u Metropolitanu, elettu da u votu di u populu. Pruduceremu u rispettu di l'altri, inseme pruduciemu impieghi per u nostru populu. In questu sensu, invitu i nostri 39 cumune di distrittu à cooperà cun noi in a produzzione di stu travagliu. Tandu seremu tutti in una pusizioni più prestigiosa à l'ochji di i citadini è ponu scuntrà i citadini di manera più significativa à e prossime elezzioni. In stu rispettu, mi sentu chì i nostri merri, chì cercanu di chjappà, di prevene è di pruducia prucessi speciali contr'à certi di i nostri prucessi, sò chjappi in a turbulenza pulitica chì si crea contru à noi, à mè è à a nostra amministrazione. Lasciateli lascià. Quella turbulenza li ferà. Quelli catturati in quella turbulenza duveranu crede chì à e prossime elezzione, ùn puderanu mancu fà vede davanti à i citadini è dumandà i voti. Ch'elli produci u travagliu. Ch'elli esse cù u creatore di travagliu. Ch'elli s'opponenu à ciò chì ùn producemu micca. Sti genti, sti parsoni, sanu bè chì merri sò. Li chjamu da quì: anu da fà un sforzu speciale per generà affari cun noi.

"FAREmu FELICI 16 MILIONI DI PERSONE DI STA CITTA'"

Enfatizendu chì continuanu à pruduce l'affari per Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "In ogni aspettu di Istanbul; Continueremu à esse una gestione meticulosa in ogni aspettu, da l'alloghju suciale à a so infrastruttura, da a cumpagnia chì face a più metro in u mondu, à a municipalità chì hà datu Istanbul u più spaziu verde in un periodu. È à a fine di u ghjornu, faremu felici 16 milioni di persone di sta cità. Ùn avemu mai statu è ùn seremu mai in un sforzu per fà felici una manata di persone ". U direttore generale di KİPTAŞ, Ali Kurt, hà ancu spartutu infurmazioni detallate nantu à u prugettu in u so discorsu. kurdu; Ellu hà dichjaratu chì un totale di 164 mila 5 participanti applicà à u prugettu, è dopu à l'esame di u nutariu, un totale di 158 mila 42 candidati sò stati inclusi in u sorte. Ricordendu chì anu determinatu a data di u 5 di ghjennaghju di u 2022 cum'è a data per l'estrazione, Kurt hà dettu: "Tuttavia, postu chì quasi tuttu u staffu di gestione di a nostra cumpagnia, cumpresu mè, hà pigliatu Kovid in questu prucessu, mettemu a nostra cumpagnia in quarantena per un periudu di 10 ghjorni - fora di i nostri travaglii obligatorii. A causa di stu ritardu, ci scusemu à i nostri titulari di diritti, chì anu aspittatu cun eccitazione, per avè causatu stu ritardu ".

KURT: "SIAMU UNA DI E IMPRESE PIÙ AUDITATE"

Enfatizendu chì a participazione record in u prugettu palesa a necessità di l'abitazione suciale di a ghjente, Kurt hà dettu: "Queste cifre ci ponenu, cum'è KİPTAŞ, una grande rispunsabilità in questi ghjorni, induve hè diventatu più difficiule per i nostri citadini à pocu redditu di diventà. i pruprietarii di casa, chì u livellu di redditu hè in diminuzione di ghjornu per ghjornu. Nutendu chì, à u cuntrariu di u periodu precedente, stanu cercandu di bluccà cù l'ostaculi contr'à KİPTAŞ sottu a nova amministrazione İBB, Kurt hà dettu: "Tutti i nostri prughjetti chì avemu fattu in u novu periodu anu attu di titulu. Tutti sò prughjetti chì rispettanu a legislazione è sò licenziati. Cuntrariu di a manipulazione, ùn avemu micca prughjetti illegale. Semu forse una di e cumpagnie più auditate in Turchia. Hè fora di quistione per noi di fà u cuntrariu. Invece di bluccà i prughjetti chì centinaie di millaie di persone speranu, aspittemu chì certi settori piglianu questi prughjetti cum'è esempiu è diventanu attori. In particulare, ingaghjendu l'avucati di certe fundazioni, vogliu avvistà quelli chì ci anu attaccatu in u quadru di a lege. Difenderemu bè tutti i nostri prughjetti in u quadru di a lege. Vogliu avè infurmatu chì avemu da sparte l'azzioni manipulative contru à noi quì cù u publicu in un futuru vicinu, cù e so informazioni è documenti ".

Dopu à i discorsi, İmamoğlu è a delegazione chì l'accompagna anu tiratu à u lottu per determinà i primi beneficiari in presenza di Bakırköy 23e Notariale Publicu. U sorteggio hè statu trasmessu in diretta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*