I passageri di Istanbul chì restanu à u Terminal Bursa sò posti in dormitori

I passageri di Istanbul chì restanu à u Terminal Bursa sò posti in dormitori
I passageri di Istanbul chì restanu à u Terminal Bursa sò posti in dormitori

I passageri d'Istanbul, chì sò stati in Bursa Terminal a notte scorsa dopu a restrizione di entrata è uscita in a cità per via di a nevicata chì paralizava a vita in Istanbul, sò stati posti in dormitori studienti cù l'urganizazione di l'Uffiziu di u Governatore di Bursa è a Municipalità Metropolitana.

Grazie à e misure puntuale pigliate da a Municipalità Metropolitana è i sforzi ininterrotti di e squadre per cumbatte a neve, ùn ci era micca prublema in u trasportu in tutta Bursa, mentre chì e tracce di a cattività di a neve in Istanbul si allargavanu à Bursa. Mentre e restrizioni sò state imposte à l'entrata è a uscita da fora di a cità à Istanbul, induve u trasportu era paralizatu per via di una forte nevicata, Bursa era a tappa obbligatoria per quelli chì partenu per andà in Istanbul da e pruvince circundante. U Governatore di Bursa è a Municipalità Metropolitana sò venuti à l'aiutu di i passageri di l'autobus d'Istanbul chì stavanu à a Terminal Intercity di a Municipalità Metropolitana.

In u risultatu di l'urganizazione, circa 650 passageri di Istanbul chì stavanu à u terminal sò stati posti in i dormitori di l'Istituzione di Creditu è ​​Ostelli. I citadini pigliati da u terminal da l'autobus municipali sò stati posti in dormitori induve passanu a notte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*