I travaglii ripartiti nantu à a linea di trenu Bursa High Speed ​​​​

I travaglii ripartiti nantu à a linea di trenu Bursa High Speed ​​​​
I travaglii ripartiti nantu à a linea di trenu Bursa High Speed ​​​​

I travaglii sò cuminciati di novu nantu à a Linea Ferroviaria Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli High Standard dopu una longa pausa. U deputatu di Bursa Mustafa Esgin hà dettu chì a prima scavatura per a custruzzione di u tunnel hè stata fatta in a regione Osmaneli.

Nuvelli sviluppi sò accaduti nantu à a Linea Ferroviaria Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli High Standard, a fundazione di a quale hè stata stabilita 9 anni fà, ma ùn hè stata finita finu à avà per via di cambiamenti di rotte è di prughjettu.

A parte di u prugettu da Bursa à Osmaneli hè prevista per esse cumpletata à a fine di u 2023. A linea, chì sarà allora allargata à Bandırma, serà aduprata per u trasportu di passageri è di merci attraversu e cunnessione portu. A fundazione di a Linea Ferroviaria Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli High Standard hè stata posta in u 2012 in u locu Balat nantu à a strada Bursa Mudanya, cù a participazione di l'allora Vice Primu Ministru Bülent Arınç, Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale Faruk Çelik è u Ministru di i Trasporti. , Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım. Tuttavia, in l'ultimi 9 anni, u prucessu ùn pudia esse cumpletu per ragioni cum'è u cambiamentu di a strada per u risicu di u terrimotu, i prublemi in l'espropriazione è a ricustruzzione di prughjetti.

Infine, in l'aostu di l'annu passatu, a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali di u Ministeru di i Trasporti hè stata fatta da a Direzzione Generale di Investimenti in Infrastrutture di u Ministeru di i Trasporti per a custruzzione di a linea ferroviaria High Standard è l'offerta di sistemi elettromeccanici Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli di 201 chilometri. Kalyon İnşaat hà vintu l'offerta cù una offerta di 9 miliardi 449 milioni di lire. U scopu di l'offerta includeva a linea Bursa-Bandırma di 95 chilometri, a linea Bursa-Yenişehir di 56 chilometri è a linea Yenişehir-Osmaneli di 50 chilometri. Kalyon İnşaat hà iniziatu à stallà un cantiere in una zona di circa 50 mila metri quadrati intornu à Yenişehir Ebeköy per inizià i travaglii di a linea Yenişehir-Osmaneli di 45 chilometri. Sicondu u prughjettu, Bursa serà cunnessu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità via Yenişehir è Osmaneli, furnisce cusì un trasportu ininterrottu trà Bursa - Bilecik - Ankara - Istanbul. In questu modu, u tempu trà Bursa è Ankara serà ridutta à 2 ore è 10 minuti. Sicondu l'infurmazioni ricevuti da u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, u prugettu Bursa - Osmaneli hè previstu di trasportà 30 milioni di passageri è 59 milioni di tunnellate di carica annu.

U primu scavà hè statu fattu in a custruzzione di u tunnel Osmaneli

U deputatu AK Party Bursa Dr. hà rispostu à e dumande di u ghjurnalista di l'Agenzia di Notizie İhlas à a riunione di Bursa, a Capitale Culturale di u Mondu Turcu, è a cità Novisad di Serbia, a Capitale Europea di a Cultura. Mustafa Esgin, a prima scavà per a custruzzione di u tunnel hè stata fatta in a regione Osmaneli. U primu scavà hè assai impurtante in u principiu di u travagliu. 13 chilometri di tunnelli seranu custruiti nantu à sta linea. U prucessu acceleratu quandu u prestitu straneru hè statu appruvatu da u nostru presidente. Stu prughjettu hè l'agenda cumuna di vuluntà pulitica. Seguimu ogni sviluppu inseme cù tutti i nostri amichi MP, u nostru sindaco provinciale è u nostru sindaco metropolitanu. Ùn ci hè micca prublema di finanziamentu. Da avà, u prugettu avanzarà assai rapidamente. "Ùn ci hè micca un ostaculu davanti à u trenu d'alta velocità", disse.

Dichjarà chì in u scopu di u prugettu, stanu travagliendu in una linea chì pò trasportà carichi è passageri cù treni cù una velocità di 200 km / h, Mustafa Esgin hà dettu chì a sezione trà Osmaneli è Geçit serà cumpletata in u primu. stage.

Esgin hà dettu: "Questu hè un investimentu estremamente impurtante chì cunnette Bursa à e rete ferroviaria in Turchia. Bursa hè una pruvincia cù un putenziale di esportazione di 15 miliardi di dollari. Oghje, mandemu stu putenziale à i mercati mundiali per strada. Arriveremu à i mercati mundiali per sistemi ferroviari è mari. A linea serà ancu allargata à u portu Bandırma. Ci sarà ancu una linea in Gemlik. L'offerta hè stata fatta. Approvazione di u prestitu hè finita. U prughjettu, chì serà custruitu cù un prestitu prontu di 9,5 miliardi di lire, hè ancu l'investimentu più impurtante chì Bursa hà ricevutu in un unicu articulu in a storia di a Republica. Pruvemu di compie u più prestu pussibule. "Dopu finitu a stazione di treni d'alta velocità in Geçit, estenderemu u sistema ferroviariu per a cità à l'Hospital di a cità", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*