Valori di Bursa in Serbia Showcase

I valori di Bursa mostrati in Serbia
I valori di Bursa mostrati in Serbia

Bursa, chì hè statu sceltu cum'è a Capitale Culturale di u Munnu Turcu, hè statu introduttu cù tutti i so valori in Belgrad, a capitale di Serbia, chì hà ricevutu u titulu di Capitale Europea di a Cultura cù a cità di Novi Sad questu annu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà parlatu à l'avvenimentu tenutu per rinfurzà e relazioni trà e duie capitali culturali, hà dettu chì i passi da fà in questa direzzione rinfurzà ancu i ligami trà i dui paesi.

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja i so sforzi per portà Bursa, chì hè stata scelta cum'è a Capitale Culturale di u Munnu Turcu in 2022 da l'Organizazione Internaziunale di a Cultura Turca (TÜRKSOY), in prima linea in l'arena internaziunale. L'ultima tappa di a Municipalità Metropolitana, chì hà realizatu parechje attività di prumuzione internaziunale per chì Bursa uttene una parte più grande da u turismu, era Belgrad, a capitale di Serbia, chì hà ricevutu u titulu di Capitale Europea di a Cultura cù a cità di Novi. Triste quist'annu. L'avvenimentu di u Bursa Publicity Day tenutu in Belgrad hà assistitu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u vice-ministru di a cultura è u turismu Ahmet Misbah Demircan, u deputatu di Bursa Mustafa Esgin, u secretariu generale di TURKSOY Düsen Kaseinov, u sindaco di Gürsu Mustafa Işık, u direttore provinciale di cultura è turismu di Bursa. Kamil Özer, Bursa Commodity Exchange Chairman Özer Matlı, BTSO Board Member Alparslan Şenocak è prufessiunali di u turismu di Bursa. U sindaco Aktaş è a delegazione chì l'accompagna, in u scopu di i so cuntatti di Belgradu, prima, u sindaco di Belgrad Prof. Dr. Visitatu Zoran Radojičić. Duranti a visita, i rilazioni ecunomiche, cummirciali, suciali è culturali trà i dui paesi sò stati discututi.

Bursa hà presentatu

Fotografie di Bursa, tile è mostre di seta Bursa tenute in l'area di u foyer di Belgrade Crown Plaza Hotel è a pratica di ottene u filu di seta da u coconu cù u metudu tradiziunale hà attiratu una grande attenzione da i participanti. Parlendu à a ceremonia di apertura di l'avvenimentu di u ghjornu di a Promozione di Bursa, induve Bursa hè stata presentata cù tutti i so aspetti, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu chì vulianu aumentà l'interazzione mutuale trà Bursa, chì hè stata dichjarata Capitale Culturale Mondiale Turca 2022, è Novi Sad. , chì hè statu sceltu cum'è a Capitale Europea di a Cultura. Esprimendu chì Bursa hè una cità cù una storia di 8500 anni chì modella a storia, u sindaco Aktaş hà dettu: "Ciò chì pudemu dì quì cù proiezioni di film, mostre è discorsi hè solu un breve riassuntu di Bursa. Bursa hè veramente una cità assai speciale. Avemu parechji valori, da a gastronomia à u patrimoniu storicu è culturale è ricchezze naturali. Avemu digià rilazioni cù a cità di Novi Pazar. U mese passatu, avemu accoltu studenti 60 da Serbia in a nostra Bursa. Avemu ancu prufessiunali di u turismu quì. Credu chì cù e riunioni bilaterali tenute, e relazioni trà i dui paesi continuanu à aumentà ", disse.

"Ci sentimu a casa"

Vice Ministru di a Cultura è u Turismu Ahmet Misbah Demircan hà dettu chì Bursa hè una di e cità chì descrive megliu l'Anatolia è a cultura turca-islamica. Sottulineendu chì eranu in Serbia per a prumuzione di Bursa, Demircan hà dettu: "Sò ghjuntu à Belgradu per a prima volta è mi piacia assai. Fighjendu tutta a geografia balcanica, ci sentimu in casa "per a vicinanza culturale". Di sicuru, a stretta cooperazione di i nostri presidenti s'hè diffusa à tutta a basa in u periodu recente. Se l'evoluzione in l'ecunumia, a cultura è u turisimu avvene assai rapidamente, questu hè duvuta à u dialogu strettu di i nostri presidenti. Semu grati à elli. Ci anu datu questu terrenu è continueremu à marchjà è à sviluppà relazioni annantu à questu terrenu ", disse.

U Sicritariu Generale di TURKSOY, Dusen Kaseinov, hà ricurdatu chì anu fattu sforzi significativi in ​​l'ultimi anni per aumentà l'interazzione trà i Capitali di a Cultura Turchia è i Capitali Europei di a Cultura, è hà enfatizatu chì l'accordu di cooperazione firmatu in questu cuntestu hè assai preziosu.

U presidente di Bursa Commodity Exchange, Özer Matlı, hà ancu ricurdatu chì a Serbia, chì hà u più grande mercatu trà i paesi balcanici dopu a Romania è a Grecia, hà un putenziale di circa 1.3 miliardi di persone.

U sindaco di Belgradu Prof. Dr. Zoran Radojičić hà ancu nutatu chì hà avutu l'uppurtunità di vede Bursa prima è li piacia assai.

In u scopu di l'avvenimentu di u Bursa Promotion Day, i prufessiunali di u turismu di Bursa anu evaluatu l'opportunità di u turismu trà e duie cità tenendu riunioni bilaterali cù i prufessiunali di u turismu serbi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*