I voli ùn saranu micca fatti finu à 13:00 à l'aeroportu di Istanbul

I voli ùn saranu micca fatti in l'aeroportu di Istanbul finu à 1300
I voli ùn saranu micca fatti in l'aeroportu di Istanbul finu à 1300

Hüseyin Keskin, Direttore Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DMHİ), hà annunziatu chì, per via di e cundizioni climatichi avversi, l'atterrissimu di l'aeronave è i decogli nantu à e piste di l'aeroportu di Istanbul ùn ponu esse fatti finu à 13.00.

A chjusura di e piste di l'aeroportu di Istanbul hè stata allargata finu à 13:00 dumani.

Hüseyin Keskin, Direttore Generale di l'Autorità di l'Aeroporti Statali (DMHİ), hà dettu in una dichjarazione nant'à u so contu Twitter, "A causa di e cundizioni climatichi negativi chì continuanu, l'aerei ùn decollaranu è atterriranu micca nantu à e piste di l'aeroportu di Istanbul, è a chjusura. hè stata allargata finu à 25:13 u 00 di ghjennaghju ".

U travagliu di pulizia cuntinueghja senza interruzzione

Cuntinuendu i so sforzi per riavvia i voli in modu intensivu, İGA realiza un travagliu per pulisce a pista è a strada di taxi.

À l'aeroportu d'Istanbul, 300 persone, 130 spazzaneve è equipaghji travaglianu da u latu di l'aria, è 200 persone è veiculi 50 da u latu di a terra.

Certi passageri sò sempre aspittendu

Dopu à a decisione di piantà i voli, alcuni passageri anu lasciatu u terminal à l'aeroportu di Istanbul. Certi passageri chì i so voli sò stati annullati anu preferitu stà à l'aeroportu.

A causa di a chjusura di e strade versu l'aeroportu per via di e cundizioni climatichi avversi, i passageri chì stavanu in u terminal anu creatu una densità davanti à l'uffizii di vendita di biglietti, i banchetti è i punti d'infurmazione di e cumpagnie aeree.

Certi passageri sò stati visti riposu o dorme nantu à i sedi. Hè stata osservata chì i punti di passaportu, chì eranu occupati in i tempi normali, eranu vacanti sta volta.

I passageri chì aspettavanu in l'aviò nantu à l'apron sò stati evacuati

İGA hà realizatu e prucedure di evacuazione di i passageri chì stavanu in l'aviò nantu à u grembiule.

In a dichjarazione fatta nantu à u contu Twitter ufficiale di İGA, "Attualmente, e prucedure di evacuazione di tutti i nostri passageri in l'Aeroportu di Istanbul sò state cumplete". si dicia.

I voli cuntinueghjanu à l'aeroportu Sabiha Gökçen

À l'aeroportu di Sabiha Gökçen, invece, i voli domestici è internaziunali continuanu à esse scarsi. I passageri chì i voli sò stati annullati per via di una riduzione di u 15 per centu in i voli, qualchì volta creanu una densità davanti à e cumpagnie aeree per via di cambiamenti di biglietti.

I passageri, chì e transazzione sò cumplette, sò mandati da l'aeroportu à l'alberghi induve si stanu in autobus.

İGA hà annunziatu chì l'operazioni di volu sò state sospese finu à 25:04.00 u XNUMX di ghjennaghju per via di cundizioni climatichi avversi è forti nevicate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*