İmamoğlu: 2022 significherà più kindergarten, più metro, più spazi verdi

İmamoğlu 2022 significherà più kindergarten, più metro, più spazi verdi
İmamoğlu 2022 significherà più kindergarten, più metro, più spazi verdi

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà publicatu un missaghju di l'annu novu da i so cunti suciali. "2022; Dicendu chì significherà più nurseries, più metro, più spazi verdi, Imamoglu hà dettu: "Continuemu à presentà un periodu in quale un grande cambiamentu è un grande saltu in avanti seranu premiati à l'Istanbuliti cù u 2023". Facendu un desideriu per un 2022 induve u meritu hè primurosu, ùn si parla micca di a viulenza contr'à e donne, i zitelli ricevenu una educazione megliu, è i sogni di i ghjovani sò custruiti in u paese, İmamoğlu hà dettu: "Vogliu a pace in u mondu sanu. Ùn hè micca chì e persone chì migranu sò persone chì sò diventate refugees; Vogliu un mondu induve tutti sò felici è ponu campà in a so patria, induve i so diritti sò prutetti. Vogliu un mondu, Turchia è Istanbul, induve ogni individuu pò sente cunfidenza, forte, è esiste cù a so propria mente, vita, credenza è origine etnica ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà datu u so messagiu di l'annu novu da u Beyaz Köşk in Emirgan Grove, induve hà fattu u so ultimu turnu di l'annu. Dichjarà chì ogni annu novu chì vene hè salutatu cù speranza è gioia, İmamoğlu hà dettu: "L'annu chì avemu lasciatu, invece, porta un pocu di tristezza à tutti noi. Perchè site un annu più vechju è cù i vostri ricordi di u passatu, vi ricurdate di quellu annu è u ricurdate cù bramosu ". Ricordendu chì u 2021 hè statu un annu difficiule per Istanbul, Turchia è u mondu, İmamoğlu hà dettu: "A pandemia hà cuntinuatu. Sfurtunatamente hà pigliatu parechje vite. Ma d'altronde, a crisa ecunomica è parechje prublemi ligati à u prucessu francamente ci anu sbulicatu in u nostru paese. Ùn pudemu micca impedisce di pensà à u 2021. Ma cumu accolmu u 2022, avemu bisognu di parlà cù altre speranze ", disse.

"IMM, A VOSTRA ISTITUZIONE"

İmamoğlu hà manifestatu i so desideri per 2022 cù e seguenti parolle:

"Dicu cù quella speranza; 2022 significherà assai più nurseries per Istanbul. Vogliu u 2022 un annu veramente bellu chì cuntribuisci in modu efficace à u trasportu di Istanbul, riunisce boni servizii in ogni puntu chì face i metro, fiducia in u sensu cumunu di Istanbul, è equipa Istanbul di spazii verdi è valli di vita. Inseme cù u 2023, continueremu à presentà un periodu in quale un grande cambiamentu è un grande saltu sò stati premiati à a ghjente di Istanbul. Una istituzione di fiducia hè a Municipalità Metropolitana di Istanbul. A vostra istituzione. Cuntinuerà à fà vi sentu più cum'è una istituzione posseduta da 16 milioni di persone in 2022, cù tutte e so pratiche demucratiche. Per parlà cusì; Viveremu tutti inseme in un periodu chì penserà à i nostri figlioli, implicarà i nostri ghjovani in u prucessu, è custruisce u futuru di Istanbul cun voi, cari Istanbuliti.

"VUGU UN 2022 induve a ghjuventù pò sognu in u paese"

"Cari amichi, vogliu una Turchia piena di meritu, induve ogni persona chì travaglia pò uttene ciò chì hà, tuttu ciò chì si merita. Vogliu un 2022 induve li si prisenta in sta cità è in u nostru paese una carta di strada chì pò abbraccià un avvene meritatu da tutti i zitelli. Vogliu un 2022 induve ùn si parla micca di a viulenza contru à e donne, un prucessu induve e donne ponu pruduce à u ritmu chì si meritanu è riceve a cuntribuzione di l'ecunumia in Turchia. In u 2022, augutu à tutti i studienti l'esistenza di un periodu in quale i nostri studienti ponu guardà à l'avvene cù una educazione megliu è una educazione muderna cù speranza; da a scola primaria, a kindergarten à l'università, a scola graduata. Vogliu un 2022 induve tutti i ghjovani ponu disignà e so speranze in questu paese è sognu micca solu à l'esteru, ma in casa è in u so paese. Pudemu campà in modu sicuru, abbraccià l'altri, è 16 milioni di residenti di Istanbul sò piacevuli, felici, tranquilli è sani; Vogliu u nostru paese è a nostra cità un 84 induve i nostri 2022 milioni di persone sò felici è forti inseme, nisun individuu hè separatu, è nisun individuu hè lasciatu fora. À u mondu sanu, sicuru ".

"A SALUTE, ùn ci lasciate mai"

"In u 2022, vogliu chì diventemu un mondu induve riescemu in a lotta contru u cambiamentu climaticu, induve prutegemu a natura, induve pudemu trasfirià stu bellu mondu celeste chì ci hè legatu à e generazioni future. È vogliu a pace in tuttu u mondu. Ùn hè micca chì l'immigrazione, a ghjente chì fughje, a ghjente chì migra, a ghjente chì hè diventata rifuggiata ; Vogliu un mondu induve tutti sò felici è ponu campà in a so patria, induve i so diritti sò prutetti. U mondu puderia esse cusì bellu? Iè hè pussibule. In quale avemu a fiducia ? Di sicuru, avemu a fiducia in noi stessi. Vogliu un mondu, Turchia è Istanbul, induve ogni individuu si senti cunfidenza, forte, è pò esiste cù a so propria mente, vita, credenza è origine etnica. Vogliu chì u mondu sanu sia un paese induve ognunu pò esse amatu per esse umanu. In questu rispettu, cù tutti i mo sentimenti umani, l'annu 2022 ci porta à tutti bellezza, felicità è furtuna. Ch'ella porti abbundanza. Chì a salute ùn lasci mai da u nostru latu. Bona furtuna cun voi. Bon annu."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*