L'attrice principale di Yeşilçam Fatma Girik hè morta

L'attrice principale di Yeşilçam Fatma Girik hè morta
L'attrice principale di Yeşilçam Fatma Girik hè morta

Fatma Girik, a famosa stella di u cinema turcu, chì stava in u distrettu di Bodrum di Muğla è andò à Istanbul per trattamentu circa sei mesi fà, morse in l'unità di terapia intensiva di l'uspidale privatu induve hè stata trattata sta matina. In a dichjarazione fatta da l'uspidale in quantu à a morte di Girik, hè statu dettu: "Hà mortu per via di un fallimentu multi-organi chì si sviluppau mentre era trattatu per a pneumonia virale per Covid 19".

Fatma Girik, 6 anni, a famosa stella di u cinema turcu, chì vive in u distrettu di u saccu di u distrettu di Bodrum di Muğla è si n'andò à Istanbul per trattamentu circa 79 mesi fà, hè mortu sta matina in l'unità di terapia intensiva di un ospedale privatu induve ella era. trattatu in Istanbul.

Causa di Morte

In a dichjarazione fatta da l'uspidale, hè statu dichjaratu chì "U sgiò Fatma Girik, u platanu è l'attrice preziosa di u cinema turcu, hè mortu per via di un fallimentu multi-organi chì si sviluppò mentre era trattata per una pneumonia virale per via di Covid. 19.

U cumpagnu di Fatma Girik, Memduh Ün, hè mortu u 16 ottobre di u 2015 è hè statu intarratu in u cimiteru di Torba di Bodrum. Fatma Girik hà campatu in a so casa in Torba, cù a so mamma Münevver Girik è a so surella maiò Müesser Girik.

Induve serà intarratu ?

Una cerimonia di commemorazione serà tenuta per Girik à 10.00 dumani in a municipalità di Şişli, cù a participazione di l'impiegati di a municipalità. A seconda cerimonia si terrà à 11.00:XNUMX in Cemal Reşit Rey.

U funerale di Fatma Girik serà mandatu à Bodrum per esse intarratu dopu a preghiera funebre chì si terrà in a Moschea Teşvikiye dopu a preghiera di meziornu. Hè statu amparatu chì u cumpagnu di vita di Girik, u direttore Memduh Ün, chì hè mortu in u 2015, serà intarratu accantu à a so tomba in u Cimiteru di Torbalı.

In una entrevista chì hà datu in 2019, Girik hà dettu: "Dopu tuttu, ùn sò micca un robot, sò una cosa vivente; Un ghjornu di sicuru tastaraghju a morte. Aghju scuntrà Memduh (Fama). A morte ùn hè micca male. S'ellu era male, Diu ùn daria micca a morte. Andemu cusì chì i novi venenu dopu à noi. Quandu moru, ùn vogliu micca un addiu o una ceremonia cusì grande. Vogliu lascià tranquillamente cum'è Gülriz Sururi ".

Quale hè Fatma Girik?

Fatma Girik hè natu u 12 dicembre 1942 in Istanbul. Hè graduata à u Liceu di Ragazze di Cağaloğlu. U so primu rolu principali in u 1957 era Leke, direttu è scrittu da Seyfi Havaeri. Leke hè stata seguita da uni pochi di pruduzzione più senza pretensione, in quale ùn hà fallutu per fà un nome per ellu stessu cum'è attore. A prestazione di Fatma Girik, chì ùn passerà micca inosservata, era u filmu 1960 Death Pursuit, diretta da Memduh Ün. A so cunniscenza cù Memduh Ün era unu di i punti di svolta in a vita di Girik.

Fatma Girik, chì a so stella brillava in un filmu chì hà agitu in Yeşilçam à l'età di 14 anni, hà fattu quasi 200 filmi in a so carriera. Fatma Girik hà fattu a so marca trà i nomi indimenticabili di u cinema turcu cù filmi cum'è "Bloody Nigar" è "Avenger of Snakes".

Fatma Girik, chì hè ancu intrutu in pulitica in l'anni dopu, hà servitu cum'è Sindaco di Şişli per un tempu. In più di a pulitica è di l'attore, hà ancu ospitatu un prugramma chjamatu Söz Fato nantu à i schermi di televisione per un pocu tempu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*