Aumentu di a miopia in i zitelli in a pandemia troppu

Aumentu di a miopia in i zitelli in a pandemia troppu
Aumentu di a miopia in i zitelli in a pandemia troppu

A Pandemia di Coronavirus hà ancu dannatu a salute di i nostri ochji. Sicondu a ricerca realizata in u nostru paese, hè revelatu chì l'errori refractive miopi sò in crescita, in particulare in i zitelli. Kızılay Kartal Hospital Specialista in oftalmologia è chirurgia Op. Dr. Ayfer ERTÜRK hà chjamatu i genitori è hà avvistatu chì, se ùn sò micca presi precauzioni, a maiò parte di i zitelli sviluppanu miopia.

Durante a quarantena, travagliendu da a casa è l'educazione à distanza, parechji zitelli anu cuminciatu à utilizà più tablette, telefuni mobili è computer. Ma i genitori sò cuscenti chì questu pò causà seriu disfunzione visuale in i zitelli?

Se i precauzioni necessarii ùn sò micca pigliati, i zitelli ponu avè una disfunzione visuale seria.

Miopia è Miopia Disorder

Kızılay Kartal Hospital Specialista in oftalmologia è chirurgia Op. Dr. Ayfer ERTÜRK: "A miopia hè l'incapacità di vede a distanza chjaramente per via chì a struttura di l'ochju hè più longa di u normale. In a miopia, i raghji chì entranu in l'ochju sò cuncentrati davanti à a retina piuttostu cà nantu à questu. E persone cun miopia anu difficultà à vede l'ogetti è i segni distanti, ma ponu vede l'uggetti vicini chjaramente. Questu hè chì e persone utilizanu schermi assai intensivi, per u travagliu, l'educazione è l'oziu. "In più, in u risultatu di stà in casa per un bellu pezzu, l'incapacità di esce in u sole è di fà sport all'aperto in i zitelli, in particulare quelli in l'adolescenza, è a carenza di vitamina D sustene ancu l'aumentu di a miopia", disse.

A Miopia Prima Inizia, Più Veloce Avanza

Basgiu. Dr. Ayfer ERTÜRK hà dettu: "Dopu à vint'anni, circa a mità di a pupulazione mundiale pò esse attesa di esse miope. L'aumentu di a miopia hè causata da l'usu assai precoce è intensu di l'urdinatori, smartphones è tablette, è ancu da l'accortezza graduale di u tempu passatu fora durante u ghjornu. U risicu di miopia aumenta micca solu cù l'usu di un smartphone o un libru, ma ancu cù l'aspettu di un ughjettu vicinu per un bellu pezzu. U risicu di miopia diminuisce soprattuttu cù u tempu passatu fora. Questu hè chì a luce di u sole impedisce à a pupilla di espansione più. "A ricerca mostra chì mentre i casi di miopia aumentanu in e stagioni scure, l'aumentu rallenta in i tempi più sole di l'annu", disse.

Chì Precauzioni duvemu piglià per prevene l'aumentu di a miopia in i zitelli?

Kızılay Kartal Hospital Specialista in oftalmologia è chirurgia Op. Dr. Ayfer ERTÜRK hà dettu, "restrintendu l'attività strette quant'è pussibule, piglià una pausa di 20 seconde ogni 20 minuti è riposendu l'ochji fighjendu in a distanza, passendu almenu una ora à ghjornu fora à a luce di u ghjornu, assicurendu chì a sala di studiu di u zitellu à a casa hè ben illuminata è micca dim, i zitelli ùn utilizanu micca smartphones è tablette." A so durata deve esse limitata è u tempu d'utilizazione ùn deve micca più di 30-45 minuti. L'usu di smartphones è tablette deve esse strettamente evitata per i zitelli finu à trè anni. In u gruppu di quattru-sei età, l'usu di smartphone è tableta ùn deve micca più di 45 minuti, è in età di a scola primaria deve esse limitatu à un massimu di una ora à ghjornu. "Superà questi periodi aumenta u risicu di miopia, è ancu irritante l'ochji di i zitelli, pruvucannu a secchezza di l'ochji è provoca una visione annebbiata", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*