Peugeot 9X8 Hybrid Hypercar hè più chè una vittura da corsa!

Peugeot 9X8 Hybrid Hypercar hè più chè una vittura da corsa!
Peugeot 9X8 Hybrid Hypercar hè più chè una vittura da corsa!

U 9X8, a vittura di corsa impeccabile di PEUGEOT, mette in mostra u so design unicu cù eccellenti visuali, prima di andà in pista in e corse di resistenza in 2022. Conçue avec des lignes impeccables par le directeur du design PEUGEOT Matthias Hossann, la PEUGEOT 9X8, qui est bien plus qu'une voiture de course, montre qu'elle est déjà candidate à devenir une icône. A fotografa di moda è supercar Agnieszka Doroszewicz hà creatu ritratti chì portanu stu disignu impeccabile à a vita cumminendu i culori cuntrastanti di a luce è u cimentu. I ritratti pigliati per u mudellu 9X8 eranu una anteprima di a legendaria corsa di 24 Hours of Le Mans, induve a luce colpisce i veiculi in anguli assai diffirenti per 24 ore. Le fait qu'aucune voiture sans aileron arrière n'ait gagné cette course depuis 1971, c'est-à-dire pendant un milieu de siècle, représente le défi parfait pour l'iconique design sans ailes du PEUGEOT 9X8.

Ancu s'ellu hè u sognu di ogni designer di l'automobile di disignà una vittura di corsa speciale, pudemu dì chì a probabilità di stu sognu di realizà hè vicinu à zero. E vitture di corsa sò quasi impussibili da distingue perchè i dettagli aerodinamici è e prestazioni sò sempre in prima linea di l'identità di design. A creatività di i diseggiani hè stata limitata à i picculi dettagli è u culore di a carrozzeria, ma quist'annu i diseggiani PEUGEOT anu sappiutu dimustrà in u novu 9X8 induve e prestazioni è u disignu eleganti ponu andà in manu. Travagliendu finu à i più minimi dettagli, a squadra di cuncepimentu PEUGEOT l'hà dotatu di tutti i codici estetici muderni unichi di a marca, mentre creanu a nova Hypercar 2022X24 Hybrid, chì appariscerà in e sfide di endurance cumpresi a legendaria 9 Ore di Le Mans in 8. In più di a postura estetica di gattu, e linee fluide rinfurzate cù dettagli sportivi, a facciata laterale elegante è rinfurzata, di sicuru, a caratteristica luminosa luminosa à trè artigli di u "Leone" cumplementa u forte disignu. Rapprisintendu a velocità, u PEUGEOT 9X8 attiva l'emozioni cù u so design attraente.

Cunvergenza trà u disignu è a tecnulugia

Per u PEUGEOT 9X8 Hybrid Hypercar, ingegneri è disegnatori anu travagliatu inseme per ottene una cunvergenza trà u disignu è a tecnulugia per creà una vittura da corsa. U direttore di design di PEUGEOT, Matthias Hossann, chì hà iniziatu a so valutazione enfatizendu chì mostranu una unità esemplare, hà dettu: "Emu stati in cuntattu cù a squadra PEUGEOT Sport è avemu travagliatu in manu cù elli. Per determinà u tema di a vittura di corsa di u futuru, avemu prima lanciatu un cuncorsu trà i diseggiani. L'interessu in u prughjettu era enormu è avemu ricivutu un gran numaru di applicazioni, in a speranza di vede un ghjornu cumpete contru à e marche più prestigiose in u mondu nantu à e piste più legendarie. Dopu chì u tema hè statu determinatu cù l'aiutu di l'ingegneri PEUGEOT Sport, avemu cuminciatu à travaglià inseme. Senza sacrificà e prestazioni è in linea cù i novi regulamenti, l'ingegneri anu datu à i diseggiani u più spaziu per a libertà creativa. U PEUGEOT 9X8 hè statu sviluppatu in cunfurmità cù l'ADN di u novu regulamentu Hypercar (LMH) stabilitu da l'Automobile Club l'Ouestve, urganizatore di a 24 Ore di Le Mans, è a Federazione Internaziunale di l'Automobile. "Questa vittura serà un puntu di svolta in e corse di resistenza".

Strumenti 3D è Design Aiutu da Computer (CAD)

Dichjarà chì a squadra di cuncepimentu PEUGEOT usa a tecnulugia più avanzata, Matthias Hossann hà dettu: "I diseggiani anu utilizatu strumenti 3D è CAD (Computer Aided Design) per creà volumi 3D in e fasi di visualizazione di a realtà virtuale. Grazie à sta tecnulugia, hè pussibule sparte i schedari cù squadre di ingegneria assai più faciule. Avemu righjuntu u pinnacle quandu avemu dimustratu à a squadra di l'ingegneria un PEUGEOT 9X8 finitu cù un casco VR. U direttore tecnicu Olivier Jansonnie hà circundatu a vittura per un pezzu cù u cappucciu. "A so eccitazione era assai impurtante", disse.

Un mudellu ambiziosu, creativo, senza ali

L'aspettu più impressiunanti di stu cuncettu, è ciò chì u face unicu, hè l'absenza di un'ala posteriore. L'alettone posteriore hè apparsu per a prima volta in a corsa di Endurance di Le Mans in u 1967 è dapoi hè diventatu u standard permanente. Dapoi u 1971, vale à dì dapoi un mezu seculu, nisuna vittura senza aletta posteriore hà vintu sta corsa legendaria. U disignu senza ali dimustra l'assertività è a creatività di i designer è ingegneri PEUGEOT. Un saccu di sforzu hè andatu in a parte posteriore quandu cuncepì u PEUGEOT 9X8. Dopu à u contornu originale più sbulicatu, emerge una cuda ligeramente appuntita, inseme cù u trim assai speciale chì vedemu oghje nantu à a rota posteriore.

U putere di "Lion" hè ancu riflessu in u disignu

A prisenza di PEUGEOT in u motorsport si distingue soprattuttu cum'è un grande laboratoriu d'idee per pruvà l'innuvazioni. Motorsport offre novi spazii chì spinghjanu quelli chì participanu à u prucessu per esse più originali è creativi. Ambasciatore di u disignu PEUGEOT è ispirazione per i prudutti futuri, l'Hypercar Hybrid 9X8 guida a tendenza di e vitture di a gamma, cumprese a nova PEUGEOT 308. U novu logu Lion Head, introduttu à principiu di u 308 prima di esse usatu in u PEUGEOT 2021, hè statu ancu usatu per a prima volta in u Peugeot 9X8.

Matthias Hossann hà cummentatu stu disignu cù queste parolle: "A tecnulugia di u PEUGEOT 9X8 hè un pruduttu PEUGEOT Sport da u principiu è avemu avutu a mustrà in u nostru disignu. Vulemu dà un aspettu è un stile unicu senza sacrificà a prestazione in ogni modu. Tuttavia, avemu decisu di mantene l'idea di u corpu aerodinamicu, in uppusizione à u disignu geometticu di e vitture di corsa di resistenza di generazione precedente. U disignu di u cockpit, basatu annantu à u cuncettu caratteristicu di i-Cockpit di a marca, attira l'attenzione in a cabina di u 9X8 cum'è un altru signu distintivu di l'expertise è l'approcciu di design di PEUGEOT. Cum'è in un prughjettu di produzzione di massa, l'attenzione à u disignu di l'internu hè stata cumminata cù i bisogni di l'esterno. U cunduttore è i visori nantu à u screnu duveranu sentu senza esitazione cum'è si sò in un PEUGEOT. Tuttu u cockpit PEUGEOT 9X8 hè statu cuncepitu per furnisce u più altu livellu d'ergonomia è una maneggevolezza intuitiva per u cunduttore.

Una vera tappa

L'osservatori è l'esperti accunsenu chì a PEUGEOT 9X8 divergeva radicalmente da e vitture di corsa di a generazione precedente è hà inauguratu una nova era. Quandu i futuri piloti l'anu vistu per a prima volta, "9X8 hè una vera tappa in u motorsport. Serà u prima è dopu à u PEUGEOT 9X8 è avemu a furtuna di esse una parte di ellu ".

"Avemu scrittu trè parolle nantu à i muri di u studiu di cuncepimentu induve u PEUGEOT 9X8 hè natu; icònicu, fruttu, emutivu ", Matthias Hossann cuntinuò: "Ogni individuu hà abbracciatu sti cuncetti indipindentamente di a so participazione à e tappe di sviluppu. Aghju avutu chì tutti memorizà a parolla icònica perchè vulia una vittura chì era à tempu ricunnoscevule è rivoluzionariu, chì marcava un cambiamentu generazionale radicale. Parechji suggerimenti di qualità sò vinuti da u nostru cuncorsu di design d'interni. Ma unu era subitu accettatu cum'è tema. Ha rottu i codici di e vitture di corsa di resistenza di generazione precedente. L'idea era chì duverebbe esse una PEUGEOT piuttostu chè una vittura di corsa. Cum'è un ughjettu chì riunisce l'amatori di u sport di u motoru, seria in teoria una vittura sportiva chì puderia esse guidata sia in strada sia in pista ".

Linee chì farà a diferenza di notte

Matthias Hossann: "A nostra squadra di design PEUGEOT hè composta da fan di 24 Hours di Le Mans. Essendu quì cum'è spettatori, cunnosci a difficultà di distingue i vitture à a pista di notte. Certi vitture sò ricunnisciute da u sonu di u mutore, ma in parechji punti l'apparizione di e vitture hè limitata à linee brillanti chì si mischianu in a notte. Avemu usatu cumpunenti illuminati per fà chì u PEUGEOT 9X8 si distingue da u restu è esse facilmente ricunnisciutu ghjornu o notte. Di sicuru, cum'è cù i nostri vitture di pruduzzione, a firma luminosa à trè artigli era a scelta bona. Ùn avemu micca troppu prublemi per ottene a firma luminosa in fronte di a nostra 9X8 Hypercar, ma l'utilizanu à a parte posteriore era assai travagliu. Avemu integratu i trè artigli in cumpunenti composti separati chì creanu cavità per quale l'aria hè tirata. Aspittemu di vede l'impattu nantu à a pista ".

Agnieszka Doroszewicz, fotografu di u PEUGEOT 2007X9, chì hè graduatu da u Dipartimentu di Disegnu Fotograficu di l'Università di Scienze Applicate in Amburgo, Germania è hè freelance in riprese fotografiche è post-produzione dapoi u 8, hà enfatizatu chì u PEUGEOT 9X8 hà subitu realizatu u putenziale. di signature luminose, "Avemu vulsutu allargà a nostra ripresa annantu à un ghjornu longu è à l'ora tardi di a notte. Aghju avutu una associazione perfetta cù 24 Hours of Le Mans in i mo ritratti. A luce di u ghjornu, l'illuminazione artificiale è a luce luminosa di i fanali si combinanu cù u mudellu putente di l'artigli di a vittura. "Di sicuru, ùn simu micca à Le Mans, ma avemu avutu una atmosfera sana di Le Mans quì", disse.

Un mischju di l'estetica è l'architettura salvatica

Cummentendu nantu à a vittura durante u shooting per u 9X8, Doroszewicz hà dettu: "Sò statu invitatu à travaglià in e gare di 24 ore cum'è Le Mans o Nürburgring (Germania) è Spa (Belgiu). Ma Le Mans hè u più storicu attraente è di sicuru u mo preferitu. L'atmosfera cuntene eccitazione è tensione è, sicuru, senti u spiritu storicu di sta razza. Ùn pudete micca scappà. Le Mans hè una di e forme più pure è ultime di u sport di u motoru. Ogni sessione di foto hà e so sfide. Avemu ancu giratu stu shooting in cundizioni assai freti, ma nunda ùn pudia sminuì Matthias è a passione di a so squadra per esse implicati in tuttu u shooting. A so prisenza era assai motivante. U tirote hè statu assolutamente maravigghiusu. "U cuntrastu trà l'estetica di u PEUGEOT 9X8 è l'architettura salvatica era impressiunanti, è a tessitura rugosa di a tessitura di cimentu evocava perfettamente u mondu di i circuiti."

Pura tecnulugia hibrida

PEUGEOT; Cù a 1992 cù u mutore à benzina V1993 in u 10 è u 905, è a 2009 cù u mutore V12 HDi-FAP in u 908, hà vintu Le Mans cù duie vitture di duie generazioni diverse finu à oghje. PEUGEOT 9X8 marca u principiu di una nova era cù a so tecnulugia.

U PEUGEOT 9X8, cù a so propulsione ibrida à trazione integrale, hè simile à i mudelli di a gamma PEUGEOT, cum'è u PEUGEOT SUV 3008 o u PEUGEOT 508. sistema hibridu; Il combine un moteur à combustion interne 2.6 V6 à double turbocompresseur de 680 HP (500 kW) à l'arrière et un électromoteur/générateur de 200 kW (270 HP) à l'avant.

Evaluendu a tecnulugia aduprata, u direttore tecnicu di u prughjettu, Olivier Jansonnie, hà dettu: "E gare di resistenza sò basate nantu à e regule chì ci permettenu di mette in mostra l'expertise di PEUGEOT in a propulsione completamente elettrica. Cù u 9X8, PEUGEOT apre un novu capitulu in e vitture sportive ibride. U sistema diventa più elettrificatu è più efficiente senza sacrificà u rendiment ". Matthias Hossann hà dettu: "Avemu vulsutu mette in risaltu stu cambiamentu tecnologicu è culturale cù un novu tema di culore chì chjamemu Kryptonite. Pocu prima di l'Hypercar Hybrid 9X8, avemu introduttu a nostra nova pruduzzione in serie 508 PSE (PEUGEOT Sport Engineering), ancu un hibridu. Hè sparte parechje caratteristiche tecnologiche cù u PEUGEOT 9X8 fora di u so culore. Tutti dui marcanu l'era di l'alta prestazione elettrica di a marca PEUGEOT ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*