Premiu President Soyer per a lotta contru a crisi climatica

Premiu President Soyer per a lotta contru a crisi climatica
Premiu President Soyer per a lotta contru a crisi climatica

U ghjurnale İz "Quelli chì lascianu una traccia" cù u tema di "A lotta contru a crisi climatica" sò stati dati. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà ricevutu un premiu per i so sforzi per cumbatte a crisa climatica Tunç Soyer "Spergu chì i passi chì facemu per una vita in armunia cù a natura in İzmir inspiraranu u nostru paese è u mondu", disse.

U 6th Anniversary of İz Newspaper hè statu celebratu in a Storica Fabbrica di Gas di Carbone cù a tradiziunale cerimonia di premiazione di u ghjurnale "Quelli chì Lascianu A Marca". I premii dati cù u tema di "A lotta contru a crisi climatica" quist'annu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerHè statu datu à u deputatu CHP İzmir, u membru di a Cummissione di l'Ambiente TBMM Murat Ministru, u Rappresentante di İzmir di u ghjurnale Evrensel Özer Akdemir, l'avucatu Özlem Altıparmak è l'avucatu Cem Altıparmak coppia, è u so figliolu Ulaş Lokumcu in nome di u tardu Metin Lokumscu, unu di u simbulu. lotta ambientale in u Mari Neru.

A cerimonia hà riunitu parechji nomi da a stampa, a pulitica, l'arti è u mondu cummerciale in İzmir. L'editore in capu di u ghjurnale İz, Ümit Kartal, hà dettu chì cuntinueghjanu u so viaghju cù una squadra ghjovana senza compromette i principii prufessiunali di a stampa. Parlendu à a ceremonia, u presidente di l'Associazione di i ghjurnalisti İzmir, Dilek Gappi, hà ancu attiratu l'attenzione à l'impurtanza di a libertà di stampa è di a stampa lucale in u prucessu chì vivemu.

"Determineremu a fine di l'era"

U presidente, chì hè statu cunsideratu degnu di u premiu Leavers of Trace 2021 per u so travagliu contr'à u cambiamentu climaticu Tunç Soyer"Avemu campatu in una età induve stabilisce una civiltà in armunia cù a natura hè diventata u prublema più fundamentale di l'umanità. Determineremu a fine di sta era. O continueremu à campà cù tutte e cose viventi in a natura cù a rivoluzione climatica, o guardemu u nostru pianeta torna à u locu di u focu. U nostru pianeta hè u nostru destinu cumuni. Questu hè induve miliardi di e stesse frasi sò parlate à u stessu tempu è diventate una storia. Hè assai impurtante chì frasi chì ognunu di noi usa. Custruemu e frasi di a nostra storia cumuna o a nostra propria ambizione ? Questu determinarà u futuru di u nostru pianeta. Stu statu devastatu di u nostru pianeta ci dice assai chjaramente chì a ghjente ùn pò micca suppurtà à sente e so parolle insaziabili. Hè per quessa chì avemu cuminciatu à fà altre frasi in İzmir. Dicemu chì un'altra agricultura hè pussibule. Perchè in a nostra età di fronte à a crisa climatica, a cosa più diminuita hè l'acqua è a biodiversità. U mutivu di i dui sò pulitiche agriculi sbagliati ", disse.

"Vogliu chì i passi chì avemu fattu in İzmir per inspirà u mondu"

Ricordendu chì anu sperimentatu ogni disastru in İzmir dapoi u so postu, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu amparatu assai. Ciò chì vedemu u più fundamentale hè chì l'unicu modu per esse resistenti hè di esse in sulidarità. Esse cù a natura, micca solu cù l'altri. Per avanzà İzmir cù a so natura. L'umanità si prepara à fà a rivoluzione climatica. Nè a pulitica, u cumerciu, u turisimu nè l'agricultura ùn sò liberi da a lotta contru à a crisa climatica. Cum'è u sindaco di Izmir, u nostru focu principalu hè; Per lascià un Izmir chì porta l'enorme diversità di a natura cù una alta qualità di vita à e generazioni future. Investemu in suluzioni permanenti chì sò cumuni in a lotta contru a crisa climatica. Spergu chì i passi chì facemu per una vita in armunia cù a natura in İzmir inspiraranu u nostru paese è u mondu. Vinceremu di sicuru ", disse.

Ministru: "Cuntinuemu a lotta"

CHP İzmir Vice Ministru Murat attirò l'attenzione à a lotta per a natura in u so discorsu dopu avè ricevutu u so premiu. U Ministru Murat hà dettu: "Izmir hè una cità chì agisce cum'è un mudellu di rolu contr'à a crisa climatica in Turchia. A lotta nascerà da quì. Se u minerale ùn hà micca da ferite una foglia d'arburu, deve esse eliminata. U putere ùn pò micca avè un prublema cù i nostri fiumi, muntagne, mari, prutegge. Hè u nostru travagliu. Continueremu à luttà ", disse.

U figliolu è u nipote di Lokumcu in scena

Per riceve u premiu di Metin Lokumcu, u so figliolu Ulaş Lokumcu hà pigliatu u palcuscenicu cù a so figliola. Ricordendu a lotta di u so babbu contru i HEPP, Lokumcu hà dettu: "Avemu da luttà per u futuru di i nostri figlioli".

U Rappresentante İzmir di Evrensel Newspaper, Özer Akdemir, l'avucatu Özlem Altıparmak è l'avucatu coppia Cem Altıparmak eranu trà i premiati.

I premii 2020 sò stati ancu datu

À a cerimonia, i premii 2020, chì ùn anu pussutu esse datu l'annu passatu per via di restrizioni pandemiche, sò stati ancu distribuiti. U dipartimentu di a Brigata di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè statu cunsideratu degnu di un premiu per i so sforzi di ricerca è salvezza in u terrimotu di u 30 d'ottobre. İsmail Derse, Capu di a Brigata di Fire, hà ricevutu u premiu cù i so culleghi. U premiu datu à a Camera Medica di Izmir in nome di tutti i travagliadori di salute chì anu travagliatu duru in l'epidemie di Kovid-19 hè statu ancu datu à u presidente di a Camera Medica, Dr. Lütfi Çamlı hà accettatu u premiu cù i membri di u cunsigliu di amministrazione. U detentore di u record mundiale Natatore Naziunale Emre Sakçı da Izmir hà ancu ricevutu u so premiu trà applausi. L'anzianu deputatu CHP İzmir Zeynep Altıok Akatlı hà ricevutu u premiu in nome di u Cumitatu di Trasmissioni di Solidarietà di Let's Revive, chì hà urganizatu a trasmissione in diretta di e social media di 7 ore da İz Newspaper in supportu di a campagna "Semu quì" iniziata da a Municipalità Metropolitana di İzmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*