Quarta tappa Eccitazione in u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Ornekkoy

Quarta tappa Eccitazione in u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Ornekkoy
Quarta tappa Eccitazione in u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Ornekkoy

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à u lanciu di a quarta fase di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Örnekköy. Dichjarà chì anu stabilitu novi quartieri resistenti à i terrimoti in sei regioni di İzmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Facemu a trasfurmazioni urbane micca in cundizioni d'abbundanza, ma mentre u scambiu di valuta hè sbulicatu, mentre chì l'industria di a custruzione passa per i più difficiuli. ghjorni di l'ultimu periodu è l'ecunumia hè in deriva in una grande depressione. Purteremu stu fardelu micca solu mettendu e nostre mani, ma ancu u nostru corpu sottu à a petra ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à u lanciu di a quarta fase, chì include 380 residenze è 27 posti di travagliu in l'area di Trasformazione Urbana di Ornekkoy. In a riunione introduttiva, l'apertura di l'uffiziu di vendita è promozione di SS Business People Ornekkoy Housing Cooperative, cù a quale a Municipalità Metropolitana di Izmir hà collaboratu à u prugettu, hè stata ancu realizata. İZBETON, una filiale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà firmatu un cuntrattu cù "SS Business People Ornekköy Housing Construction Cooperative" u 7 di ghjennaghju per inizià a custruzzione in a quarta fase, induve i travaglii di l'infrastruttura continuanu rapidamente. A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so travaglii di trasfurmazioni urbane cù i principii di cunsensu 100 per centu, trasfurmazioni in situ è ​​"Assicuranza è garanzia metropolitana".

"Femu stu travagliu in un tempu difficiule"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì e ferite di u terrimotu di u 30 d'ottobre sò state guarite rapidamente cù u spiritu di sulidarità pruposta da u populu di Izmir, hà enfatizatu chì e suluzioni permanenti in quantu à a custruzzione di Izmir sò ancu implementate una per una. U presidente Soyer, "L'antichi dicenu: "Un maestru sartore cuce camicie larghe da tela stretta". Cù l'ispirazione chì avemu da sta prumessa, risolvemu cù pacienza u prublema di trasfurmazioni urbane di İzmir, puntu per puntu. Facemu a trasfurmazioni urbani micca in cundizzioni di abbundanza, ma cù u scambiu di valuta, mentre chì a industria di a custruzzione passa per i ghjorni più difficiuli di l'ultimu periodu, è l'ecunumia hè trascinata in una grande depressione. Inoltre, à un puntu, micca in dui o trè posti, ma in Ege Mahallesi, Uzundere, Ballıkuyu, Çiğli Güzeltepe, Gaziemir è Örnekköy.

"Avemu fattu İZBETON un attore forte"

Dichjarà chì anu stabilitu novi quartieri resistenti à i terrimoti in sei regioni di İzmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Per quessa, avemu fattu İZBETON un attore forte in a trasfurmazioni urbane di İzmir. Grazie à İZBETON, rializemu rapidamente a nostra visione malgradu e cundizioni ecunomiche assai difficili in cui ci trovamu. Circa 6 mila persone da İzmir campanu in l'area di Trasformazione Urbana di Ornekkoy.

Aghjunghjendu un cunsensu cù quasi tutti i nostri citadini, avemu inclusu l'atti di titulu in u scopu di u prugettu. Custruemu 18 residenze è 3 posti di travagliu in tappe nantu à sta zona di 520 ettari ".

"Custruemu una casa per i nostri citadini"

Enfatizendu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir ùn vede micca a trasfurmazioni urbane cum'è riducendu solu u vechju stock di edifici, u sindaco Soyer hà dettu: "Ùn demolite micca edifici è custruemu edifici. Custruemu case per i nostri citadini. Ùn circhemu micca di distribuisce l'affittu à nimu. Cerchemu di furnisce a pace à i nostri citadini. Realizemu a trasfurmazioni urbani cù u principiu di cunciliazione 100 per centu, senza alienà i nostri citadini da i so quartieri è i lochi di nascita. Stabbiliemu quartieri chì ogni citadinu Izmir meriteghja, cù spazii verdi, strutture suciali, biblioteche, parchi di ghjocu è spazii sportivi. Cù a trasfurmazioni urbane, purtemu 68 mila metri quadrati di spaziu verde è 20 mila metri quadrati di equipaggiu suciale à Örnekköy. Stabbiliemu un mercatu di dui piani cù una zona di sport indoor di 3 metri quadrati è una zona chjusa di 500 metri quadrati. Subitu dopu avè principiatu a terza tappa in Örnekköy, avemu cuminciatu à travaglià cù a Cooperativa di l'Abitazione Ornekkoy d'affari per a quarta tappa in pocu tempu cum'è un mese.

"Avemu purtatu u sustegnu chì avemu datu in u settore agriculu à u settore di a custruzzione"

Dichjarà chì u prughjettu di a quarta tappa di Örnekköy hè custituitu da trè blocchi cù una superficie di custruzzione di 54 mila 635 metri quadrati, u sindaco Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Mentre ci sò 202 residenze è 15 posti di travagliu chì appartenenu à u cuntrattu in u prugettu, 178 residenze è 12 posti di travagliu chì appartenenu à a nostra cumuna, vale à dì un totale di Ci sò 407 sezioni indipendenti. U costu stimatu di u travagliu hè 167 milioni 528 mila 903 lire.

Cù stu prughjettu, purtemu u sustegnu chì demu à e cooperative in u settore agriculu à u settore di a custruzzione. Stu mudellu di trasfurmazioni urbani unicu à İzmir hè u risultatu di a nostra cunniscenza mutuale è di sulidarità cù l'altri, piuttostu chè di dì chì sò cumu risolve i prublemi di İzmir. U sustegnu di u mondu di l'affari à a quarta tappa dopu à a terza tappa in Örnekköy è a rispunsabilità di l'affari di Izmir ci dà à tutti a speranza. Aumenta ancu di più a nostra fiducia in u putere innovativu di İzmir ".

"Porteremu stu fardelu mettendu u nostru corpu sottu à a petra"

U presidente Soyer hà enfatizatu chì tutti anu u dirittu di campà in una cità ghjusta è hà dichjaratu chì ogni citadinu di Izmir hà u dirittu di campà in un paese cù un benessere più altu. Soyer hà dettu: "Tuttavia, duvemu sapè chì nimu ùn hà alcuna intenzione di presentà ghjustizia o benessiri à nimu nantu à un platu d'oru. Qualunque cosa facemu, a faremu noi stessi. Semu u populu. Cuntinueremu a nostra lotta luttendu à denti è unghie è crede solu in a demucrazia. Puderemu stu fardelu, micca solu mettendu e nostre mani, ma ancu i nostri corpi sottu à a petra. Cum'è u merre di sta cità, vi prumettu. Mentre sò in questa pusizioni, ùn dependeraghju di nimu. Soddisfà ogni bisognu di i nostri citadini senza mustrà a manu manca ciò chì dà a manu diritta. Viderete, finu à chì ci hè stu spiritu di sulidarità in İzmir, supereremu tutti l'ostaculi avanti. Vogliu ringrazià l'imprenditori Ornekkoy Housing Building Cooperative, chì hà cuntribuitu assai à a realizazione di stu prughjettu, è tutti i mo culleghi in Izmir Metropolitan Municipality è IZBETON ".

"Daremu ogni tipu di sustegnu"

U presidente di u Cunsigliu di a Camera di l'Industria di a Regione Egea (EBSO), Ender Yorgancılar, hà dettu: "Fà un novu passu in a trasformazione urbana hè estremamente impurtante per u nostru futuru, per i nostri figlioli. Semu una cità chì campa in una zona di terrimotu. Ci sò tanti difetti ... Hè statu spiegatu scientificamente quantu grande a perdita seria in casu di ogni fluttuazione in u benefiziu chì passa per u Golfu. Sti prughjetti ci salvaranu. Hè per quessa chì avemu da piglià azzione decisiva. Vogliu ringrazià u merre di a cità per a so dirigenza. In u prossimu prucessu, furniremu ogni tipu di supportu cù l'urganisazioni non governamentali è altri participanti in İzmir ".

"İzmir darà un esempiu per a Turchia cum'è in parechji altri campi"

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu di İzmir (İZTO) Mahmut Özgener hà enfatizatu l'impurtanza di u mudellu di trasfurmazioni urbane implementatu in İzmir è hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu, chì hà ghjucatu un rolu assai impurtante in a furmazione di questu. mudellu esemplariu. A trasfurmazioni urbane hè unu di i prublemi prioritari di İzmir. Quandu questi prughjetti aumentanu, İzmir darà un esempiu per a Turchia cum'è in parechji altri campi ".

"U futuru serà bellu cù sulidarità"

Şenol Arslanoğlu, Head of Businessmen Ornekkoy Housing Cooperative, hà dichjaratu chì a trasformazione urbana hè unu di i punti più impurtanti di l'agenda di e cità è hà dettu: "A mo definizione preferita per a trasfurmazioni urbane hè: Una visione cumpleta chì prova di truvà una soluzione permanente à l'ecunumia, prublemi fisichi, suciali è ambientali di a regione urbana in trasfurmazioni. Ciò chì avemu bisognu hè a visione. Presidente, chì hà apertu stu modu per risolve i prublemi in modu permanente è raziunale. Tunç SoyerGrazie. Tutti avemu bisognu di sustene sta vuluntà. Hè u nostru duvere di vede è sustene a trasfurmazioni urbane cum'è u futuru di Turchia, micca u prughjettu di l'oghje. U futuru serà assai megliu cù a sulidarità ", disse.

"Sustemu i sforzi per creà spazii di vita à longu andà"

Mehmet Ali Kasalı, presidente di a Federazione Anatolica Occidentale di l'Associazioni di l'Industriali è di l'Imprese (BASİFED), hà dettu: "Cum'è rapprisentanti di u mondu cummerciale, simu quì per sustene prughjetti di trasfurmazioni urbane chì implicanu cullaburazioni di u settore publicu, privatu è vuluntariu per a creazione. di cità sustinibili è vivibili chì preservanu risorse storichi, culturali è ambientali. Videmu i sforzi di a nostra cumuna è di i nostri amichi per creà spazii di vita à longu andà per sta cità piuttostu chè valori aghjuntu à cortu termine. Tocca à noi, chì seguitanu sti prughjetti, di stà vicinu à a nostra municipalità è di pagà u nostru debitu di fideltà à sta cità.

Quale hè assistitu ?

U lanciamentu hè statu participatu da i deputati CHP İzmir Mahir Polat, Tacettin Bayır, u sindaco di Konak Abdül Batur, u sindaco di Narlıdere Ali Engin, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe, membri di u cunsigliu, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali è parechji citadini anu participatu.

U travagliu di custruzzione cuntinueghja nantu à a seconda è a terza fase.

In u scopu di a prima fase di l'Area di Trasformazione Urbana di Ornekkoy, 130 residenze è 13 uffizii sò stati spediti nantu à una basa turnkey. I travaglii di custruzzione di a seconda fase, chì includenu 170 residenze è 20 posti di travagliu, cuntinueghjanu. Cù a fine di l'opere di a terza fase, 584 residenze è 27 altri posti di travagliu seranu consegnati à i beneficiari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*