Soluzione definitiva per l'allargamentu di a prutata cù u Metu Laser!

Soluzione definitiva per l'allargamentu di a prutata cù u Metu Laser!
Soluzione definitiva per l'allargamentu di a prutata cù u Metu Laser!

Cù a tecnulugia Holmium Laser (HoLEP), chì hè stata cuminciata à esse usata in l'Hospital di l'Università di Near East, hè pussibule di sguassà facilmente l'allargamentu benignu di a prutata, chì hè diventatu u sognu di paura di l'omi in l'età avanzata.

E malatie di a prostata sò unu di i prublemi di salute più cumuni in u mondu è in u nostru paese. L'allargamentu di a prostata in l'età, invece, si distingue cum'è una di e malatie prostata più cumuni in l'omi, cù a prolongazione di l'expectativa di vita. U ritmu di quelli chì anu sottumessu a cirurgia per via di stu prublema hè crescente ghjornu per ghjornu. In u metudu HoLEP, chì hè statu ancu utilizatu in l'Hospital di l'Università Near East, l'operazione di allargamentu di a prutata sò realizate cù successu in un tempu assai più cortu, minimizendu i risichi causati da a cirurgia classica, grazia à a tecnulugia laser per mezu di un dispositivu speciale.

U metudu endoscòpicu HoLEP, chì usa a tecnulugia laser in u trattamentu di l'allargamentu benignu di a prostata, si distingue cum'è u novu metudu di trattamentu standard d'oru di u 21u seculu. Cù u metudu HoLEP, chì ùn dannu micca e funzioni sessuale, i pazienti ponu turnà à a so vita di ogni ghjornu per esse liberati in 24 ore.

Periudu laser chjusu in chirurgie di allargamentu di prostata!

L'allargamentu di a prutata, chì hè spessu scontru, provoca l'obstruczione, impedisce l'urinazione, è provoca inzucchera è disfunzioni in i rini. I vini sanguini numerosi è ingrandati in a prutata pò sanguinà, soprattuttu in i malati chì si sforzanu per urinate. L'infezzione pò ancu esse vistu in i malati cù l'effettu di l'occlusione. In certi pazienti, l'infezzione pò ghjunghje à un livellu chì richiede l'uspidale. L'unicu modu per ridivà di sti negatività hè di sguassà u tessulu di prostata ingrandatu dopu chì l'infezzione hè cuntrullata da l'apertura di u bloccu. À questu puntu, l'operazione pò esse realizatu per intervenzione chirurgica o da u metudu HoLEP, chì hè appiicatu endoscòpica per u canali urinariu cù a tecnulugia laser. Duranti a prucedura, u tessulu prostata ingrandatu hè eliminatu da a capsula cù l'aiutu di u laser, è a capsula hè completamente pulita.

Soluzione chì aumenta u cunfortu di i pazienti

U metudu HoLEP cù a tecnulugia laser, chì aumenta significativamente u cunfortu di u paziente cumparatu cù i metudi chirurgici, hè un metudu ideale per ogni gruppu di pazienti. Mentre chì a cirugia di prostata classica ùn hè micca cunsigliatu per prostate più grande di 80-100 grammi, HoLEP furnisce risultati assai più riesciuti, in particulare in prostate grandi. Inoltre, ùn ci hè micca un limitu massimu nantu à a dimensione di a prostata per HoLEP.

A prucedura endoscopica realizata cù u metudu HoLEP furnisce un risicu di sanguinamentu bassu è una ricuperazione più rapida. Dopu à a prucedura, u paci pò esse liberatu in 24 ore, retirendu u cateteru in pocu tempu. I Pacienti ponu turnà à a so vita normale circa 1-2 settimane dopu à l'alta.

Ùn causa micca disfunzioni sessuale

Una di e più grande preoccupazioni in i pazienti sottumessi à a cirugia di prostata hè a perdita di a funzione sessuale dopu a prucedura. Siccomu l'energia laser utilizata per separà u tessulu di prostata in u metudu HoLEP ùn dannu micca i nervi in ​​l'area, ùn pone micca risicu di perdita di funzione sessuale. Inoltre, i malati trattati cù metudi cunvinziunali anu un risicu di ricuperazione di u tessulu di prostata è l'obstruczione di l'urinarii. Siccomu nisun tissutu di prostata ùn hè lasciatu in u trattamentu cù u metudu HoLEP, u risicu di recurrenza di a malatia hè completamente eliminata.

I specialisti in Urologia di l'Ospedale di l'Università di u Near East anu fattu dichjarazioni annantu à u metudu HoLEP, chì hè statu appiicatu cù successu in a TRNC.

prof. Dr. Ali Ulvi Önder: "Cù HoLEP, un metudu di trattamentu laser chì richiede una infrastruttura d'alta tecnulugia è hè realizatu senza incisione, offremu à i nostri pazienti una opzione di trattamentu veloce è còmode".

Dicendu chì l'allargamentu benignu di a prostata hè unu di i disordini più cumuni in l'omi di più di 50 anni, u Prof. Dr. Ali Ulvi Önder hà enfatizatu chì u metudu HoLEP hè statu largamente utilizatu in u trattamentu di l'allargamentu benignu di prostata in l'ultimi 10 anni in Europa, Germania, Italia è Inghilterra, inseme cù i Stati Uniti. prof. Dr. Ali Ulvi Önder hà dettu chì l'Hospital di l'Università Near East, chì hè un seguitore di l'ultime tecnulugii, hà ancu cuminciatu à aduprà u dispusitivu Holmium Laser in a cirurgia di l'allargamentu di a prostata. prof. Dr. Önder hà dettu: "Cerchemu di ristabilisce i pazienti chì sò diagnosticati cun allargamentu benignu di a prostata in u nostru hospitalu, à a so salute senza chirurgia, principalmente cù a terapia di droga. Per i nostri pazienti chì ùn anu micca benefiziu di trattamentu di droga, cunsideremu trattamenti chirurgici. Offriamu à i nostri pazienti una opzione di trattamentu veloce è cunfortu cù HoLEP, un metudu di trattamentu laser chì hè utilizzatu in un numeru limitatu di centri in Turchia è in l'Hospital di l'Università di u Vicino Oriente in u nostru paese, chì richiede una infrastruttura d'alta tecnulugia è hè realizatu senza. incisioni.

exp. Dr. Necmi Bayraktar: "Cù u metudu laser, pudemu eseguisce trattamentu per i dui prublemi in a listessa sessione in i malati cù l'allargamentu di prostata accumpagnatu da i petri di a vejiga".

Enfatizendu chì u metudu HoLEP pò esse facilmente applicatu à tutti i pazienti, indipendentemente da a dimensione di a prostata, u Specialista di u Dipartimentu di Urologia di l'Hospital di l'Università di Near East Dr. Necmi Bayraktar hà dettu: "Cù stu metudu, pudemu eseguisce trattamentu per i dui prublemi in a listessa sessione in i malati cù l'allargamentu di a prostata accumpagnatu da i petri di a vejiga. Pudemu ancu applicà cù successu in i pazienti chì anu avutu un cateteru inseritu perchè ùn anu pussutu urinate prima. Pò esse appiicatu in modu sicuru cumparatu cù altre tecniche in i malati cardiovascular, i malati cù stent coronary o chì anu avutu un bypass in u passatu, o chì utilizanu diluenti di sangue per l'occlusione vascular.
Sottulineendu chì a prucedura endoscopica realizata cù u metudu HoLEP furnisce un risicu bassu di sanguinamentu è una ricuperazione più rapida, u Dr. Dr. Bayraktar hà dettu: "Di solitu scaricate i nostri pazienti in 24 ore dopu a prucedura. Ancu s'ellu hè raru, stu prucessu pò piglià un ghjornu o dui in i malati chì utilizanu diluenti di sangue o chì anu stenosis in u trattu urinariu. I Pacienti ponu turnà à a so vita normale circa 1-2 settimane dopu à l'alta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*