U 53 per centu di u Prughjettu di u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Publicu di u Distrettu di Samsun hè finitu

U 53 per centu di u Prughjettu di u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Publicu di u Distrettu di Samsun hè statu finitu
U 53 per centu di u Prughjettu di u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Publicu di u Distrettu di Samsun hè statu finitu

U 53 per centu di u Prughjettu di u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu di u Distrettu, chì i passageri è i minibuses chì vivenu in i distretti anu aspittatu dapoi anni, hè statu finitu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Cù a messa in carica di u centru di trasferimentu per i minibus di u distrittu, sia a carica di trafficu diminuirà è u prublema di trasportu di i nostri citadini à u centru di a cità serà eliminatu. A nostra preoccupazione è eccitazione hè per Samsun ", disse.
A Municipalità Metropolitana di Samsun ùn solu affronta u prublema di u trafficu urbanu cù u prughjettu "Smart City Traffic Safety", ma ancu raccoglie i veiculi di trasportu publicu chì venenu da i distretti in un unicu centru. U 53 per centu di u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu di u Distrettu, a custruzzione di quale hà iniziatu l'annu passatu, hè statu finitu.

Prughjettu di u centru di trasferimentu di trasportu publicu di a pruvincia di Samsun

VIENU IN CENTRU CU UNA VETTURA

A custruzzione di u centru, induve a pruduzzione di cimentu di u campu circundante è di a custruzzione di l'azzaru sò state finite è i travaglii interni cuntinueghjanu, hè in rapida crescita. Quandu u centru, chì hè un investimentu di 8 milioni 786 mila lire, hè messu in serviziu, i citadini puderanu avà ghjunghje à u centru di a cità da u distrittu cù un solu veiculu. I prublemi vissuti da i passageri è i cunduttori di minibus chì venenu da i quartieri dapoi anni diventeranu a storia cù u centru chì serà usatu senza aspittà.

U PROBLEMA DI TRASPORTU À U CENTRU CITTÀ SERA FINITU

Esprimendu chì i prublemi in u trasportu à u centru di a cità seranu eliminati cù a cumissioni di u centru di trasferimentu per i minibus di distrittu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "A nostra preoccupazione è eccitazione hè per Samsun. Sò una di e persone chì sentenu u megliu di ciò chì i cunduttori di minibus è i nostri citadini passanu. Mentre decidemu qualcosa, ùn decidemu micca à u desk, ci mischiemu cù a ghjente. I citadini di i distretti anu avutu difficultà à ghjunghje in u centru di a cità. Avà eliminemu. Sè vo avete un veìculu privatu, senza prublema. Un minibus porta 14 passageri è ùn pò micca entre in a cità. Venendu da Bafra, s'ellu vole andà in ogni locu chì vole in Samsun, cambierà 3 veiculi. Cunsiderate u vostru ritornu. I nostri citadini sò a corona di i nostri capi ", disse.

REDUCERÀ ANCHE A CARICA DI TRAFFIC

Dichjarà chì ci sarà una diminuzione di l'ingressu di i veiculi privati ​​​​à a cità quandu u Centru di Trasferimentu hè messu in serviziu, u presidente Demir hà dettu: "Secunnu u calculu chì avemu fattu, anticipemu una diminuzione di l'ingressu di i veiculi privati ​​​​à a cità. quandu u centru di trasferimentu hè apertu à u serviziu. U cuntu mostra questu. U nostru scopu hè di stabilisce u trasportu ghjustu è ottimali. Perchè per noi, hè più impurtante per l'ecunumia, a sicurità è l'arrivu puntuale di e persone chì utilizanu u trasportu publicu. U stabilimentu di u sistema hà da principià cù a cumissioni di u centru di trasferimentu. Facemu cusì per chì e nostre persone chì venenu da i distretti ponu ghjunghje à u so destinazione cù una sola vittura. Attualmente, u 53 per centu di u centru hè statu finitu. Cuntinueghja à cresce rapidamente. Cumpleremu è mette in serviziu u più prestu pussibule ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*