Kocaeli Çayırova vene cum'è un fratellu à u ponte Turgut Özal

Kocaeli Çayırova vene cum'è un fratellu à u ponte Turgut Özal
Kocaeli Çayırova vene cum'è un fratellu à u ponte Turgut Özal

Unione Municipalità di Marmara è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Tahir Büyükakın hà realizatu una investigazione in situ per u prughjettu di u ponte di 65 metri di lunghezza, duie campate è duie corsie da esse custruitu in più di u Ponte Turgut Özal nantu à a strada di cunnessione Çayırova TEM. In l'esame chì includeva ancu u sindaco di Çayırova Bünyamin Çiftçi è u presidente di u distrettu di u Partitu AK Servet Günay, u presidente Büyükakın, chì hà ricevutu informazioni da u capu di u dipartimentu di scienza Ayşegül Yalçınkaya, hà dettu: "Kocaeli hè una di e cità più populari in Turchia. A nostra pupulazione cresce rapidamente. Cù a pupulazione in rapida crescita, noi, cum'è a Municipalità Metropolitana, pruvemu à agisce assai rapidamente per elevà a qualità di vita di sta pupulazione, per risponde à i prublemi è pruduce suluzioni immediatamente. Spergu chì, cù u nostru prughjettu quì, l'entrate è l'uscita di u nostru distrittu Çayırova seranu alleviate, è i nostri citadini puderanu viaghjà più cunfortu ".

"Avemu SEMPRE A PENSARE UN PASSU AVANTI"

Dichjarà chì anu evaluatu e dumande da i citadini per u ponte da esse custruitu in più di u Ponte Turgut Özal nantu à a strada di cunnessione Çayırova TEM, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Avemu sempre da pensà à un passu avanti per a nostra cità, inseme cù tutti i nostri culleghi è cumune di distrittu. Oghje, mostramu un esempiu perfettu di questu. In fatti, pudemu dì chì avemu pianificatu u futuru. Cù u ponte chì implementemu quì, facemu sempre ciò chì hè necessariu per e nostre grandi responsabilità cum'è pensà, pianificà è implementà un passu avanti. In fatti, questu hè tuttu u nostru prublema ".

"I NOSTRI CITTADINI FARERANU UNA TRANSIZIONE CONFORTEVOLE"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, chì hà cuntinuatu a so dichjarazione dopu à l'esame dicendu: "Custruemu novi strade in Kocaeli, aprendu novi rete di trasportu", hà dettu: "Allemu una grande impurtanza à l'infurmazioni, i dati è e statistiche in ognunu di i nostri prughjetti. , in ognuna di e nostre opere, in ognuna di i nostri servizii, è gestendu in modu efficaci, avemu da furnisce una qualità assai più altu. Avemu travagliatu per trasfurmà in opere. I nostri compatrioti chì vivenu in Çayırova, i nostri cummercianti chì piglianu serviziu, i nostri cummercianti chì furniscenu trasportu in a cità, è i nostri citadini chì utilizanu sta linea cù i so veiculi avianu dumande per noi per migliurà a transizione quì. Facemu passi per risponde à sta dumanda. Spergu chì, quandu stu prughjettu hè finitu, i nostri citadini anu una transizione còmoda ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*