U numeru di disabilità visuali chì beneficianu di i servizii di cura in casa superava 39 mila

U numeru di disabilità visuali chì beneficianu di i servizii di cura in casa superava 39 mila
U numeru di disabilità visuali chì beneficianu di i servizii di cura in casa superava 39 mila

U Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali hà pagatu un totale di 2021 miliardi di lire per l'assistenza di cura in casa in u 11, è 39 persone visive anu beneficiatu di sta assistenza à dicembre.

Cù i servizii realizati in u Ministeru, u scopu hè chì e persone visive in Turchia anu uguali diritti è opportunità cù tutti, s'integranu cù a sucità è avè e cundizioni induve ponu esse indipendenti è liberi mentre cuntinueghjanu a so vita di ogni ghjornu.

In questu cuntestu, u Ministeru hà apertu Centri di Riabilitazione Visiva in Istanbul è Ankara per sustene l'individui visivi à campà indipindentamente in a sucietà è stà nantu à i so pedi senza esse dipende di nimu.

In Istanbul Visually Impaired Rehabilitation Center è Yenimahalle Visually Impaired Center Directorate, i servizii di co-educazione è di riabilitazione sò furniti per 15 anni è più vechji per un periodu di 5-5,5 mesi.

In i centri, i malati di vista sò ancu supportati professionalmente. In questu cuntestu, 2 mila 979 persone cù disabilità visuale chì anu cumpletu cù successu u serviziu di educazione basica è riabilitazione in u centru di Istanbul anu ricevutu i so certificati.

In u centru di riabilitazione in Ankara, un totale di 1651 individui cù disabilità visive anu cumpletu cù successu a furmazione basica è prufessiunale di l'istituzione è anu u dirittu di riceve i so certificati. Cusì, 4 trainees in i centri anu cumpletu cù successu a so furmazione prufessiunale è sò stati certificati.

1798 TL assistenza mensile di assistenza domiciliare à u benefiziu

I servizii di cura in casa sò ancu furniti da u Ministeru per furnisce un sustegnu ecunomicu à i citadini disabili è e so famiglie in bisognu di cura.

Da l'assistenza di cura in casa, adulti "severamente disabili" o "completamente dipendenti" è "bisogni speciali assai avanzati" in u Rapportu di Bisogni Speciali per i zitelli (ÇÖZGER), "Aghju Bisogni Speciali Significativi" (ÖGV), "esigenza di cundizione speciale" secondu à i Rapporti di u Cunsigliu di Salute I zitelli cù a frasa "" ponu benefiziu se l'ingudu per capita in a famiglia hè sottu à dui terzi di u salariu minimu.

In u scopu di l'assistenza in a casa, un pagamentu mensuale di 1798 TL hè fattu per benefiziu.

Una media di 535 mila citadini, chì si curanu di i so parenti disabili chì necessitanu di cure, beneficianu di "Assistenza per l'assistenza in casa" per mese. In u 2021, un totale di 11 miliardi di TL d'assistenza in casa hè statu pagatu.

Sicondu i dati di dicembre, secondu a distribuzione di u gruppu di sessu è di disabilità di quelli chì ricevenu assistenza per l'assistenza in casa, u numeru di individui visivi chì anu beneficiatu di assistenza di cura in casa à dicembre 2021 era 19, di quali 349 eranu donne è 19 omi.

Sicondu u rapportu di salute, e persone in bisognu chì anu una disabilità di 40 per centu o più è ùn anu micca a securità suciale ponu prufittà di a pensione di invalidità. I citadini visivi cù una disabilità di più di 40% ponu ancu prufittà di stu sustegnu.

U nùmeru di i funzionari publichi in u settore publicu hà righjuntu circa 11 mila.

In più di l'accessibilità è di i servizii di riabilitazione per i visivi, u Ministeru furnisce ancu impieghi in u settore publicu.

Ci sò circa 2,6 milioni di cittadini disabili registrati in u Sistema Naziunale di Dati di Disabilità di u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali. 215 mila 76 di sti pirsuni sò visualmente incapaci.

U numaru di funziunarii disabile, chì era 2002 mila 5 in u 777, hà righjuntu 11 mila 63 da questu annu, 87 mila di i quali sò visualmente incapaci.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*