A strategia di marketing di e social media hè un must per più di $ 225 miliardi in esportazioni

A strategia di marketing di e social media hè un must per più di $ 225 miliardi in esportazioni
A strategia di marketing di e social media hè un must per più di $ 225 miliardi in esportazioni

Turchia hà firmatu una esportazione di 2021 miliardi di dollari in 225.5. L'obiettivu à pocu pressu hè 500 miliardi di dollari, è per questu scopu, l'imprese chì anu assumatu a parte di u leone in l'espurtazioni anu acceleratu i so sforzi di marketing per e social media, di quale 4.5 miliardi di persone sò membri. L'imprese novi chì volenu più azzioni in e-commerce è e-export sò ancu pruvate d'aumentà a so visibilità in e social media. A squadra di marketing di e social media di Digital Exchange offre à e marche cunsiglii d'oru in questu sensu. Dicendu: "U travagliu cù squadre prufessiunali mentre face u travagliu di marketing nantu à e social media, prumove a marca, aumenta a vendita di u pruduttu è u serviziu, aumenta a percepzione positiva di a cumpagnia in i clienti", a squadra di u Scambio Digitale hà fattu una serie di cunsiglii per i marchi.

A rapidità di a digitalizazione cresce ogni ghjornu. Mentre e campagni sò stati urganizati per l'usu generalizatu di l'internet in u mondu di pocu tempu, oghje l'impattu di e social media nantu à l'ecunumia hè u primu puntu in l'agenda, secondu l'evoluzione in e-commerce è e-export. L'usu di e social media, di quale 4.5 miliardi di persone sò membri, hè 100 da 70.8 persone cù accessu à Internet in Turchia. Quasi u 2021% di u bilanciu spesu in a prumuzione in u 70 hè stata diretta à i spazii digitali, à dì campagni in Internet.

Sicondu a ricerca; U 81 per centu di i cunsumatori in Turchia determinanu e so preferenze fighjendu i publicità di e social media prima di cumprà è scegliendu una destinazione di vacanze. U squadra di sperti di Digital Exchange, chì travaglia nantu à u marketing di l'influencer di e social media in 126 paesi, hà furnitu infurmazioni impurtanti à e marche per e so campagni induve ponu prumove è vende i so prudutti è servizii, è vince novi clienti. Sicondu a squadra di a campagna di e social media di Digital Exchange, i marchi tendenu à piglià ogni opportunità per participà à e social media, chì sò distanti. Cummentendu "Stu approcciu hè assai preziosu è impurtante", a squadra di u Scambio Digitale hà dettu:

Un marketing prufessiunali porta in a marca

"Hè assai impurtante di fà un studiu propiu di e social media. Un sforzu di marketing ordinariu è pocu pensatu, micca studiatu, portà prublemi à e marche invece di guadagnà. Dunque, per impegnà in una attività di marketing curretta,

  • Aumentà a cuscenza di a marca
  • Aumentà a vendita di prudutti è servizii
  • Enfatizendu a preferenza à i marchi cuncurrenti
  • Mentre furnisce benefizii in quantu à guadagnà i clienti orientati à l'esportazione cù e campagne d'oltremare, e campagne devenu esse urganizate da squadre d'esperti. Altrimenti, una campagna di media suciale destinata à un publicu pocu miratu darà a marca,
  • u budgetu spesu
  • A reputazione di a cumpagnia orientata à u cliente
  • Perde a percepzione di qualità versu i prudutti è i servizii ".

Ci hè una tendenza crescente in l'ultimi dui anni

Dichjarà chì l'interessu di marketing di e marche per i social media hè in crescita per dui anni in parallelu à l'aumentu di a digitalizazione durante u periodu epidemicu, u squadra di Digital Exchange hà dettu: "Perchè e social media hè u strumentu promozionale di cumpagnie o individui in digitale. , I marchi anu datu una grande impurtanza à questu tema per l'ultimi anni 2. Perchè per certi marchi, e social media era un mediu chì hè stata ridutta à solu "Aghju da post". Ùn era micca troppu impurtante. Oghje, cù 4.5 miliardi di persone chì sò utilizatori di e social media, e marche anu cuminciatu à aduprà sta zona assai bè. Ci sò ancu marche chì svelanu l'esperienza di serviziu di u cliente quì. Per quessa, ogni marca hà bisognu di spressione bè in e social media versu u so publicu è u so target.

Hè necessariu di vultà à e lingue più parlate

Dichjarà chì l'esportazioni di Turchia anu aumentatu à 225.5 miliardi di dollari è chì l'ecosistema di e-commerce è e-export avanza rapidamente versu 500 miliardi TL, a squadra di u Scambio Digitale hà sottolineatu chì hè vitale per e marche per espansione à l'esteru. A seguente infurmazione hè stata data da a squadra: "I media suciali sò un mediu induve u mondu sanu si riunisce in u mondu. Mentre chì ci hè un marketing influencer, ùn hè micca necessariu di fà a campagna solu in turcu. Duveranu ancu sparte in russu, tedescu è ancu spagnolu, a lingua universale di quale hè l'inglese, per pudè prufittà di u grande putenziale ".

Sapete i vostri bisogni hè assai impurtante

Emrah Pamuk, CEO di Digital Exchange, hà dichjaratu chì a gestione prufessiunale di e social media di e marche li furnisce grandi benefici. Spieghendu chì cum'è Scambiu Digitale, gestiscenu i conti mundiali di una grande marca di vestiti di l'omi, Pamuk hà dettu: "Oghje, lancemu una altra campagna per a marca cum'è "marca d'amore" in Turchia è in i Stati Uniti. Perchè ogni cliente hè diversu. Producemu prughjetti cumplettamente diffirenti per una cumpagnia di vendita, da a Russia à l'Iraq. L'impurtante hè di cunnosce u publicu di destinazione è i bisogni, è di gestisce e social media in modu prufessiunale.

I ghjorni di shopping Metaverse sò ghjunti

Pamuk hà dichjaratu chì a tecnulugia hè in un muvimentu assai veloce è hà dettu: "I cunti di e social media sò in strada per diventà un tipu di mercatu. Avemu vistu questu nantu à Wechat è TikTok. Ci truveremu prestu à cumprà in Metavarse ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*