Wabtec FLXdrive, Locomotiva elettrica per cambià u mondu

Wabtec FLXdrive, Locomotiva elettrica per cambià u mondu
Wabtec FLXdrive, Locomotiva elettrica per cambià u mondu

Sicondu i dati di u 2020, ci sò 37 trilioni di tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu in u mondu. U trasportu di merci per strada provoca più di a mità di l'emissioni di carbonu. I studii mostranu chì questu provoca 40 volte più di gas velenoso per esse liberatu. Per riduce l'emissioni di carbonu in i Stati Uniti, l'intruduzioni di treni elettrici in u trasportu di merci ferroviaria hà guadagnatu impurtanza.

Nta l'ultimi mesi, a nutizia hè ghjunta à u primu pianu chì a cumpagnia di ferrovia Wabtec, basata in Pittsburgh, hà lanciatu un trenu completamente elettricu chjamatu FLXdrive. Hè statu annunziatu chì u veiculu hà cuminciatu à serve in i Stati Uniti cum'è un trenu di merci. Stu sviluppu hà purtatu una altra dimensione à u trasportu di treni, chì generalmente porta u trasportu di passageri. I veiculi sviluppati da a cumpagnia, chì hè stata fundata in u 1999, utilizanu batterie di 7 megawatt. Presumibilmente, u trenu di merci hè 100 volte più forte di una vittura Tesla.

Sò solu dui mesi chì i veiculi di a cumpagnia, chì hà 9 XNUMX impiegati in tutta l'Europa, sò ghjunti à u mercatu. Tuttavia, e cumpagnie attive in u settore di u trasportu anu digià principiatu à dumandà i veiculi di Wabtec.

A cumpagnia di ferrovia canadiana CN hè unu di i primi clienti di Wabtec. In ghjennaghju, Rio Tinto, a prima cumpagnia minera di u mondu, hà firmatu un accordu cù a so cumpagnia per cumprà 4 FLXdrives. A cumpagnia aduprà sti veiculi in operazioni ferroviarie in a regione Pilbara di l'Australia Occidentale. A cumpagnia pensa à custruisce a so rete ferroviaria da veiculi elettrici per u 2030. U Gruppu BHP, cunzidiratu unu di i più grandi cumpagnie minieri in u mondu, hà urdinatu dui veiculi da Wabtec, per esse furniti in 2023.

Travaglia ancu per l'Imprisa Comune Ferroviaria Europea (ERJU), chì hè stata creata per prumove a "trasfurmazione radicale di u sistema ferroviariu". Stu prughjettu face parte di u pianu di 10 miliardi di euro di l'Unione Europea per emissioni zero. "Avemu sviluppatu prudutti d'alta tecnulugia per stu prughjettu", dice Lilian Leroux da Wabtec, enfatizendu l'impurtanza di u prugettu per a cumpagnia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*