Educazione inglese gratuita per i zitelli di a capitale da ABB

Educazione inglese gratuita per i zitelli di a capitale da ABB

Educazione inglese gratuita per i zitelli di a capitale da ABB

Priorità à l'ugualità di l'uppurtunità in l'educazione, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà pigliatu l'azzione per assicurà chì i zitelli in a Capitale ricevenu educazione in lingua straniera. Cù u protocolu di cooperazione firmatu trà u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş è u presidente Seda Yekeler (SEYEV) di a Fundazione di l'Educazione Seda Yekeler, i zitelli cumincianu à amparà l'inglese gratuitamente in Centri di Vita Famiglia da ferraghju. Tirando l'attenzione à l'impurtanza di l'educazione in lingua straniera, Yavaş hà dettu: "Avemu sempre sentitu a mancanza di parlà una lingua, ma ci hè una opportunità davanti à voi. Sò solu cù una opportunità chì apre i vostri orizzonti è rende u vostru futuru verde ".

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so travaglii orientati à l'omu senza rallentà.

Cuntinuendu e so pratiche "amichevuli à i studienti" in cunfurmità cù a so cumpressione suciale di a municipalità, a Municipalità Metropolitana implementa una nova applicazione chì assicurerà uguali opportunità in l'educazione. L'educazione inglese gratuita serà furnita, ospitata da a Municipalità Metropolitana, per i studienti di a capitale per amparà una lingua straniera.

U PRESIDENTE YAVAS FIRMA U PROTOCOLLU DI COOPERAZIONE CU SEYEV

A Municipalità Metropolitana, chì hà implementatu parechji prughjetti da u serviziu di Internet gratuitu à i zitelli chì ricevenu educazione à distanza in 918 quartieri, à u 50 per centu di scontu nantu à e bollette d'acqua, da carte d'abbonamentu di i studienti scontate à risolve u prublema di l'abitazione, avà darà supportu gratuitu à l'educazione in lingua straniera. studienti in a Capitale.

Cù u protocolu di cooperazione firmatu trà u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş è u presidente Seda Yekeler di a Fundazione di l'Educazione di Seda Yekeler (SEYEV), i zitelli trà 7-17 anni amparanu l'inglese cù metudi diffirenti in i Centri di Vita Famiglia (AYM) chì servenu in a Municipalità Metropolitana.

YAVAŞ: "SI SOLO CU UNA OPPORTUNITÀ CHE APRIRÀ U TU ORIZONTE È CRESCÀ TU FUTURU"

Yavaş, chì hà assistitu à a ceremonia di firma di u protokollu di u prughjettu, chì serà implementatu cù u slogan "Pudete parlà ancu", chì apre i zitelli chì studianu in a capitale à u mondu, hà spiegatu l'impurtanza di l'educazione in lingua straniera à i zitelli cù seguenti parolle:

"Avete una opportunità davanti à voi. Sò solu cù una opportunità chì apre i vostri orizzonti è rende u vostru futuru verde. Hopefully, puderete aduprà l'inglesu chì amparate avà, migliurendulu cù u tempu è aduprendu in a vostra vita futura. Quandu andemu à Kesikköprü Dam cun voi, quandu site quì per 15 ghjorni è vultate à e vostre famiglie à a cundizione di parlà in inglese tuttu u tempu, sarete ancu capaci di parlà inglese à un livellu chì spiegherà a vostra ragione.

Enfatizendu chì SEYEV hà cumpletu u so 10u annu, u presidente di a Fundazione Seda Yekeler hà dettu chì anu ottinutu l'acquistu di a lingua inglese per diversi metudi:

"Quandu sapemu u turcu, pudemu capisce solu 84 milioni di persone oghje, ma se parlate è capisce l'inglese parlatu da u mondu, pudete capisce micca solu 84 milioni, ma u mondu sanu. Avemu fattu chì i nostri figlioli parlanu inglese in i laboratorii di lingua chì avemu stallatu in ogni angulu di Turchia. Emu cuminciatu stu prughjettu cù u pensamentu visionariu di u nostru caru presidente, chì mette in risaltu l'impurtanza di cunnosce una lingua, chì hè una di e cundizioni basi di crià generazioni chì sempre face a luce, cù l'impurtanza ch'ellu dà à l'educazione.

E CLASSI INIZIARÀ IN FEVRIER

U Dipartimentu di i servizii di a donna è a famiglia cuntinueghja à riceve applicazioni da i zitelli chì volenu prufittà di l'educazione linguistica finu à a fine di a pausa di u semestru, à partesi da u 24 di ghjennaghju di u 2022.

E lezioni da esse datu da i formatori esperti di a Municipalità Metropolitana è i vuluntarii SEYEV seranu tenuti in u weekend (sàbatu-domenica) per l'acquistu di l'inglese, chì principiarà da ferraghju è durà 3 mesi. Dopu à a furmazione in lingua straniera, chì finisce in maghju, a seconda fasa di u prugettu serà realizata cù l'alloghju. I studienti anu l'uppurtunità d'amparà a lingua è di passà u so tempu liberu participendu à i campi di 15 ghjorni da esse tenuti in u Kesikköprü Recreation Facility durante e vacanze d'estate.

I furmatori, chì daranu volontariamente lezioni di inglese à i zitelli di a capitale, anu fattu e seguenti valutazioni nantu à a tecnica di l'educazione:

Furkan Ozdemir: "L'inglese hè una lingua universale valida in u mondu. L'apprendimentu di l'inglese hà un postu assai impurtante in l'apprendimentu di a so cultura è a pianificazione di a carriera ".

Pò riposu: "Prima di tuttu, avemu u scopu di fà chì i zitelli amassi amparà l'inglese. Avemu bisognu di dimustrà chì l'inglese hè una porta. Li dicemu di e porte chì ponu esse aperte in inglese. In u scopu di u prugettu, facemu i studienti aduttà l'inglese cum'è un stile di vita ".

Msra Nida Long: "Demu volontariamente l'educazione in inglese à i zitelli cun un solu metudu educativu. Spergu chì questu serà un passu assai bonu per i zitelli ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*