L'offerta va in Cina dopu chì i Stati Uniti bloccanu a vendita di l'attaccu T129 à u Pakistan

L'offerta va in Cina dopu chì i Stati Uniti bloccanu a vendita di l'attaccu T129 à u Pakistan

L'offerta va in Cina dopu chì i Stati Uniti bloccanu a vendita di l'attaccu T129 à u Pakistan

Forze Armate Pakistan sözcüDopu à una quistione in a cunferenza di stampa, Babar Iftikhar hà annunziatu chì u Pakistan hà rinunciatu à a pruvista di elicotteri T129 ATAK da Turchia. Sözcü In u so discorsu, hà dichjaratu chì i negoziati sò stati tenuti per u fornimentu di elicotteri d'attaccu Z-10ME da a Cina. In ogni casu, secondu l'infurmazioni chì avemu ottenutu da fonti ufficiali, u Pakistan ùn hà micca finitu ufficialmente u prucessu di procurazione per l'elicotteri T129 ATAK.

Comu si ricorda, u Pakistan avia urdinatu un totale di 129 elicotteri d'attaccu T30 ATAK fabbricati da TAI. In più di sta vendita, TAI avia accunsentutu un pacchettu di cuntrattu largu in termini di logistica, pezzi di ricambio, furmazione è munizioni. L'USA ùn hà micca datu una risposta ufficiale per l'usu di i motori turboshaft LHTEC CTS129-800A fabbricati da Honeywell utilizati in l'Helicoptère T-4 ATAK Attack, è u prucessu hè stata bluccata.

L'elicotteru T-129 ATAK, chì hè statu sottumessu à teste estensive da e Forze Terrestri pakistane in Turchia è Pakistan, hà passatu cù successu tutte e teste è risponde à i requisiti, è hà dimustratu a so caratteristica di esse l'elicotteru d'attaccu più efficace in a so classe in u mondu. . L'appruvazioni di l'esportazione di u mutore era prevista da l'USA per l'helicopteru, chì hà vintu u rendimentu di l'altitudine di i piloti in Pakistan.

L'offerta hè andata in Cina dopu chì l'USA hà bluccatu a vendita di u T129 Atak à u Pakistan.

Presidenza Sözcüsü İbrahim Kalın hà annunziatu chì i Stati Uniti bluccà a vendita di l'elicotteru d'attaccu T129 ATAK di Turchia à u Pakistan pò causà l'offerta per andà in Cina.

In quantu à a vendita "incapace" di elicotteri d'attaccu T129 ATAK in Pakistan, Kalın hà dettu: "L'USA hà impeditu a vendita di elicotteri di cummattimentu chì avemu pensatu à fà in Pakistan. Questu prubabilmente pruvucarà l'offerta in quistione per andà in Cina, induve u perdente serà i Stati Uniti. A nostra rilazioni cù i Stati Uniti pò travaglià assai constructivamente induve pudemu rinfurzà mutualmente l'altru è affruntà e prublemi cumuni o preoccupazioni inseme ". hà fattu e so dichjarazioni. In l'offerta di l'elicotteru d'attaccu di u Pakistan, ci era u Z-129ME, a versione d'esportazione di l'helicopteru d'attaccu Zhishengji-10 (Z-10) pruduciutu da u CAIC Chinese, di fronte à u TAI T10 ATAK.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*