L'hélicoptère d'attaque lourd ATAK-II démarrera le moteur en 2022

L'hélicoptère d'attaque lourd ATAK-II démarrera le moteur en 2022

L'hélicoptère d'attaque lourd ATAK-II démarrera le moteur en 2022

Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ) Direttore Generale Prof. Dr. Temel Kotil hà sparte un missaghju di salutu di l'annu novu per l'impiegati di a cumpagnia

In u so missaghju di felicitazione, Temel Kotil hà ancu evaluatu u rendiment di TUSAŞ per u 2022 è l'obiettivi 2021. In questu cuntestu, Kotil hà ancu datu infurmazioni nantu à u prughjettu di l'helicopteru di attaccu di classi pisanti ATAK II. Kotil hà annunziatu chì l'helicopteru d'attaccu ATAK II di 11 tonnellate mette in funzione u so mutore è farà girare i so hélices in 2022. Kotil avia annunziatu prima chì i mutori di l'Heavy Class Attack Helicopter ATAK-II venenu da l'Ucraina è chì un cuntrattu hè statu firmatu in questu cuntestu.

In u prucessu precedente, Temel Kotil avia annunziatu chì u T929, o ATAK-II, era in a classa 11-ton è puderia purtà 1.500 kg di munizioni. Ellu hà dichjaratu chì u so mutore vene da l'Ucraina perchè ùn ci era micca alternativa di mutore domesticu è naziunale. Kotil hà dettu ancu chì serà equipatu di mutori di 2500 hp è farà u so volu in 2023.

L'elicotteru, chì serà sviluppatu cù u Cuntrattu di Prughjettu di l'Heavy Class Attack Helicopteru firmatu trà u SSB è TAI, avarà apprussimatamente duie volte u pesu di decollo di u nostru elicotteru ATAK attuale è serà trà l'elicotteri d'attaccu di prima classe, di quale ci sò. solu dui esempi in u mondu.

U Prughjettu Heavy Class Attack Helicopter hè statu iniziatu per i bisogni di e Forze Armate Turche in questa zona. Cù u prugettu, u disignu è a produzzione di un elicotteru d'attaccu efficace è dissuasori cù alta manuvrabilità è prestazione, capace di portà una quantità elevata di carichi utile, resistente à i fattori ambientali sfidanti, equipatu di sistemi di tracciamentu è di imaging di destinazione di tecnulugia avanzata, sistemi di guerra elettronica, sistemi di navigazione, sistemi di cumunicazione è sistemi d'arme hè prevista.

U prugettu hà ancu scopu di maximizà l'usu di sistemi domestici, assicurà a sicurità di furnimentu è a libertà d'esportazione. Hè pensatu chì u Heavy Class Attack Helicopter Project hà da ghjucà un rolu impurtante in a riduzzione di a dependenza straniera, a realizazione di suluzioni domestiche, naziunali è innovatrici cù a cunniscenza acquistata in i nostri prughjetti domestici attuali, è aumentendu l'efficienza di e nostre Forze Armate Turche.

Cù u prugettu;

  • Incontra i bisogni di l'elicotteri d'attaccu di classe pesante di e Forze Armate Turche (TSK).
  • Capace di portà una grande quantità di carica utile (munizioni)
  • Havi sistemi avanzati di tracciamentu è imaghjini di mira di tecnulugia, sistemi di guerra elettronica, sistemi di navigazione, sistemi di cumunicazione è sistemi d'arme.
  • Pruduciutu cù facilità domestiche, micca affettatu da e restrizioni di supply è export

Hè destinatu à sviluppà una nova piattaforma di elicotteru d'attaccu.

Configurazione di Prughjettu di l'Heavy Class Attack Helicopter:

  • Contraente Principale di Prughjettu: TUSAŞ Türk Aerospace San. Inc.
  • Primu volu: T0 + 60. luna
  • Durata di u prugettu: T0 + 102 mesi
  • Outputs di u Cuntrattu: Minimu 3 Pruduzzione di Prototipu Elicotteru è Pacchettu di Dati Tecnici
  • Sviluppà 2 tipi di elicotteri, una versione di mare è di terra
  • Un approcciu flessibile à i limiti superiori di e specificazioni tecniche è a determinazione di u sottosistema

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*