A versione navale di l'Heavy Attack Helicopter ATAK-II da esse sviluppata

A versione navale di l'Heavy Attack Helicopter ATAK-II da esse sviluppata

A versione navale di l'Heavy Attack Helicopter ATAK-II da esse sviluppata

Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ) Direttore Generale Prof. Dr. Descrizzione di a versione marina di ATAK-II da Temel Kotil

Rispondendu à e dumande di Defense Turk dopu à u prugramma di apertura di u Laboratoriu di Design di Veiculi Spaziali è Aerei in partenariatu cù TAI è ITU, Temel Kotil hà annunziatu chì a versione marittima (navale) di l'elicotteru d'attaccu ATAK-II di classe pesante serà sviluppata. Temel Kotil, "Ci sarà una versione navale di Atak è Gökbey per ANADOLU LHD? Avete un calendariu in questa direzzione?" à a nostra dumanda, "Per avà, avemu cunsideratu a versione navale di l'ATAK-II". hà fattu una dichjarazione.

U Rear Admiral Alper YENİEL (Naval Air Commander), chì hà fattu un discorsu in a sessione "Naval Air Projects" tenuta in u scopu di u 10u Seminariu di Sistemi Navali, hà annunziatu chì 2022 elicotteri d'attaccu sò previsti per esse furniti in u scopu di u protocolu firmatu. cù e Forze Terrestri in marzu 10. In a presentazione, l'imaghjini di l'helicopteru d'attaccu ligeru T129 ATAK è l'Heavy Class Attack Helicopter ATAK-II, o T-929, sò stati inclusi in l'imaghjini in quantu à l'offerta di elicotteri d'attaccu. In u scopu di u protokollu firmatu, hè pensatu chì l'helicopteri d'attaccu AH-1W Super Cobra, chì sò in l'inventariu di u Comandamentu di l'Aviazione Terrestre è custruiti nantu à a basa di mare, seranu mandati à l'Air Command Navale.

Hè cunnisciutu chì a forza vole una suluzione di classi pisanti cum'è Atak-II à longu andà. In casu di furnimentu, l'elicotteri AH-1W Super Cobra seranu preparazione di l'infrastruttura per classi pesanti cum'è una suluzione intermedia durante u periodu di transizione. Attualmente, ci hè un accostu à implementà elicotteri d'attaccu di classi pisanti in classi ANADOLU è piattaforme simili. In più di a capacità di munizioni più altu di a classe pesante, ponu eseguisce travaglii in cundizioni di mare più difficili cum'è piattaforme cù una postura alta di mare.

Temel Kotil avait annoncé que l'hélicoptère d'attaque ATAK II de 11 tonnes démarrerait son moteur et ferait tourner ses hélices en 2022. Kotil avia annunziatu prima chì i mutori di l'Heavy Class Attack Helicopter ATAK-II venenu da l'Ucraina è chì un cuntrattu hè statu firmatu in questu cuntestu. Hè statu annunziatu chì u T929, vale à dì ATAK-II, hè in a classa 11-ton è pò purtà 1.500 kg di munizioni. Siccomu ùn ci hè micca una alternativa di mutore domesticu è naziunale, u so mutore vene da Ucraina. Kotil hà dettu ancu chì serà equipatu di mutori di 2500 hp è farà u so volu in 2023.

SSB Prof. Dr. İsmail Demir hà dettu chì in u scopu di l'attività di custruzzione di ANADOLU LHD, i travaglii di finitura sò stati lasciati è a nave serà consegnata à a fine di u 2022. U calendariu destinatu; U focu chì hè accadutu nantu à a nave in 2019, e cundizioni di travagliu attuali durante u prucessu di pandemia, etc. Ellu disse chì era affettatu da i motivi. Hè statu dichjaratu chì u focu in 2019 hà ritardatu u prucessu di custruzzione da 4-5 mesi.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*