Una guida per a prutezzione di i zitelli da i periculi digitali per e famiglie

Una guida per a prutezzione di i zitelli da i periculi digitali per e famiglie
Una guida per a prutezzione di i zitelli da i periculi digitali per e famiglie

U Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali hà preparatu una guida chì spiega i prublemi chì i zitelli ponu scontru in u mondu digitale in termini di suciale, accademicu, psicologicu è di sicurità, è include l'infurmazioni necessarii per i genitori per prutege i so figlioli da i periculi in l'ambienti digitale. .

U Ministeru di a Famiglia è di i Servizii Suciali realiza attività di furmazione è di sensibilizazione per tutti i segmenti di a sucetà in u scopu di i servizii di prutezzione è di prevenzione, è di l'assistenza suciale è di i servizii suciali. In questu cuntestu, un librettu di guida intitulatu "Guida di i genitori per a prutezzione di i zitelli da i risichi digitali" hè statu preparatu per i genitori nantu à cumu prutegge i so figlioli contr'à u cuntenutu risicatu in u mondu digitale, ciò chì deve esse attentu è quali misure di sicurezza duveranu piglià, è cumu suscitarà a "sensibilizazione di a privacy digitale" à i zitelli.

Enfatizendu chì i tecnulugii di l'infurmazioni includenu risichi è vantaghji, a guida hà enfatizatu l'impurtanza di a guida di i genitori à i zitelli in questu sensu.

In a guida, induve u cuncettu di "parenting digitale" hè apparsu in l'ultimi anni, e famiglie sò state avvistate di ùn lascià micca i so figlioli solu in Internet.

Cuntinutu risicatu in l'ambiente digitale

Apuntendu chì l'usu senza vigilazione di a tecnulugia lascia i zitelli vulnerabili à parechji periculi, a guida dice chì i zitelli ùn sò micca esposti à "cuntenutu illegale, suicidiu, usu di droghe, etc. Hè statu nutatu chì puderanu affruntà situazioni, caratteri negativi, missaghji subliminali, abusu in linea è cyberbullying, persone maliziusi.

Inoltre, l'usu incontrollatu di l'arnesi digitale pò causà disordini psicologichi, prublemi di manciari, bevande è obesità, disordini di u sonnu in i zitelli; Hè statu dichjaratu chì pò causà disordini musculoskeletali è addiction.

In a guida, chì hà indicatu chì u successu accademicu di i zitelli à a scola, e relazioni suciali, è e cumpetenze di cumunicazione sana in a vita reale seranu affettati negativamente, "Isolazione da a sucità, sensu solitu, depressione, disordini di personalità, alienazione da emozioni reali, prublemi morali, disordini di cumportamentu" sò stati listati trà i prublemi chì i zitelli puderanu sperienze.

I seguenti suggerimenti è avvirtimenti sò stati dati à e famiglie in a guida:

  • Evite e misure preventive è pruibitive in l'usu di l'Internet da u vostru zitellu; Pigliate una attitudine di sensibilizazione, di sustegnu.
  • Informate u vostru zitellu chì quandu ellu scontra una situazione disturbante in l'ambienti digitale, ùn deve micca risponde quandu ellu riceve messagi offensivi da e persone chì ùn cunnosci micca, è ùn deve micca esitatu à sparte cun voi.
  • Cunniscite a ghjente chì u vostru zitellu cumunicà cù l'internet è i so amichi nantu à e social media, seguite i siti chì visitanu è mantenenu privatu.
  • Parechji siti web è e plataforme di rete suciale offrenu l'uppurtunità di signalà è bluccà e persone offensive. Insegni à u vostru zitellu cumu fà questu.
  • U Profilu di u Figliolu / u Profilu di Famiglia offrittu in u scopu di u serviziu di Internet Safe pò esse usatu in tutti i dispositi elettronici (pasticchi, telefoni, computer, etc.) utilizati da i zitelli.
  • Ùn espone micca i zitelli à u screnu, soprattuttu sottu à l'età di 3 anni. 0-3 anni hè un periodu criticu.

Raccomandazioni per dà à i zitelli "privatezza digitale"

In a guida, i suggerimenti per furnisce a privacy digitale à i zitelli sò listati cusì:

  • Insegni à i zitelli à ùn apre micca e-mail ricevuti da persone scunnisciute, à ùn cliccà micca nantu à ogni ligame publicatu in Internet è in e social media, à ùn cliccà micca nantu à i ligami chì appariscenu cum'è publicità, à ùn scaricà micca programmi / schedari scunnisciutu, à ùn registrà micca è abbunà. à siti scunnisciuti.
  • Enfatizà chì ùn deve micca include più di l'infurmazioni necessarii nantu à ellu stessu, ritratti è video di ellu stessu è a so famiglia in a so pagina di prufilu.
  • Dumandate à u vostru zitellu chì vole unisce à una reta suciale per cuntattate prima è verificate s'ellu ci hè un limitu di età.
  • Insegni à i zitelli à avè cunfini persunali è à dì micca à e dumande chì violanu e fruntiere è a privacy.
  • Insegni à u vostru zitellu à ùn impegnà micca in un cumpurtamentu chì pò dannà l'altri in e rete soziale è à esse attenti à a privacy di l'infurmazioni di l'altri.

L'imaghjini chì ùn deve micca esse sparte nantu à e social media

In a guida, hè statu enfatizatu chì e ritratti è visuale di i zitelli sò stati spartuti largamente nantu à e social media, è i seguenti avvisi sò stati inclusi:

"A nostra rispunsabilità di prutezzione di i zitelli cuntinueghja nantu à e social media. L'imaghjini di i zitelli ùn deve esse mai sparte in una manera chì tutti ponu vede. Ùn hè micca pussibule di cuntrullà quale pò utilizà una foto publicamente sparta è per quale scopu. L'infurmazioni persunali di i zitelli, l'infurmazioni di cuntattu, l'infurmazioni chì ponu esse ghjunti fisicamente o per mezu di e social media ùn deve esse sparte nantu à e social media. I paràmetri di privacy in e rete suciale deve esse fattu, verificatu regularmente è aghjurnatu. Hè guasi impussibule di sguassà l'imaghjini è i video da u mumentu chì sò spartuti in ambienti virtuali via computer è telefuninu. Ùn deve esse scurdatu chì l'azzioni fatti in Internet creanu una impronta digitale.

L'imaghjini di i zitelli chì mostranu e so parti privati ​​​​è esse nudi, ritratti persunali cum'è toilette è bagnu, ritratti è video di i zitelli quandu sò malati, video di i so chianci è i mumenti difficiuli ùn devenu esse spartuti. Quandu si sparte l'imaghjini di i zitelli, deve esse cunsideratu cumu questu farà chì u zitellu senti in u futuru. Hè impurtante di pensà à l'effetti di a spartera dopu à l'anni è di evità di sparte i mumenti chì ponu esse umilianti in u futuru, ancu s'ellu pare sensibule, negativu è divertente chì ùn saria micca appropritatu di sparte cù l'altri. Limiti deve esse osservatu quandu sparte ritratti. Ci vole à piglià in contu chì un zitellu chì hè fotografiatu è spartutu constantemente, esageratu, ogni mumentu di a so vita di ogni ghjornu pò avè difficultà à acquistà una cuscenza di a privacy. L'imaghjini chì appartenenu micca solu à u nostru zitellu, ma ancu à l'altri zitelli ùn devenu esse spartuti publicamente senza permessu ".

Riscu di addiction in ghjochi digitale

Suggerimenti sò stati ancu fatti in a guida nantu à a selezzione di ghjocu digitale. In a guida, hè stata enfatizzata chì i ghjochi di computer scelti currettamente sviluppanu alcune capacità è cumpetenze, cum'è a valutazione, u processu di l'infurmazioni, u pensamentu logicu, cunsiderà l'opzioni, a pianificazione, a creatività è u pensamentu criticu, è l'usu di a strategia.

"U ghjocu pò avè effetti pusitivi è effetti negativi. U più impurtante hè u risicu di addiction. Per quessa, i genitori duveranu limità u tempu di ghjocu per a salute di i so figlioli. Hè da esse verificatu se i ghjoculi sò adattati per l'età, u sviluppu fisicu è spirituale di i zitelli. Invece di impedisce à i so figlioli di ghjucà à i ghjoculi di l'urdinatore, i genitori anu da piglià misure per permettenu di utilizà l'urdinatore in modu efficace. Tipi di ghjocu è quali ghjochi sò populari deve esse studiatu. U ghjocu ùn deve esse usatu cum'è un mezzu di ricumpensa è punizioni. Altrimenti, i ghjoculi ponu piglià assai più impurtanza in a vita di u zitellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*