Airbus Beluga Pronta à Serve a Grande Demanda Globale di Cargo

Airbus Beluga Pronta à Serve a Grande Demanda Globale di Cargo
Airbus Beluga Pronta à Serve a Grande Demanda Globale di Cargo

Utilizendu a so flotta unica BelugaST, Airbus hà lanciatu un novu serviziu di trasportu aereu per furnisce una soluzione à i bisogni di trasportu à grande scala di e cumpagnie di navigazione è altri clienti potenziali.

U novu serviziu - Airbus Beluga Transport - darà suluzioni à i principali bisogni di trasportu di carichi di i clienti cuntratti cummerciale in una varietà di linee di cummerciale, cumprese i settori aerospaziale, energeticu, militare, aviazione, marittimu è umanitariu.

A prima missione hè accaduta à a fine di u 2021, cù una consegna per un cliente senza nome da a facilità di produzione di Airbus Helicopters in Marignane, Francia, à Kobe, Giappone. Beluga #3 hà firmatu in Varsavia (Polonia), Novosibirsk (Russia) è Seoul (Corea) per rifornimentu.

Phillippe Sabo, Head of ATI and Air Oversize Transport in Airbus, hà dettu: "A sezione trasversale più larga di Beluga aprirà novi mercati è novi opportunità logistiche per i clienti. L'helicopteri puderanu esse carricati cum'è un sanu senza esse disassemblati, chì creanu una mellura significativa è un valore aghjuntu. In listessu modu, i più grandi mutori di l'aviò cummerciale puderanu esse piazzati finiti ".

A flotta BelugaST di cinque aerei hè stata sviluppata basatu annantu à u disignu A300-600 è ghjoca un rolu cruciale in u trasportu inter-site di Airbus. Tuttavia, sta flotta serà rimpiazzata da 6 Beluga XL di nova generazione per sustene l'operazione di Airbus per aumentà a produzzione.

U novu aereu di serviziu di trasportu Airbus Beluga hà da indirizzà una multitùdine di applicazioni potenziali di u mercatu postu chì hà a sezione trasversale più grande di u mondu di qualsiasi aereo di trasportu, allughjendu carichi oversize finu à 7,1 m di larghezza è 6,7 m di altezza.

In un futuru vicinu, quandu Airbus mette in serviziu tutti i sei novi BelugaXL, a futura flotta BelugaST serà trasferita à una nova subsidiaria, a compagnia aerea, chì hà u so propiu Certificatu di Operatore Aereo (AOC) è persunale. À u sughjettu, Philippe Sabo hà dettu: "A nova compagnia aerea serà rapida è flessibile per risponde à i bisogni di i mercati stranieri in u mondu".

Nove tecniche di carica è equipaghji sò sviluppati in operazioni per maximizà a capacità di travagliu per a basa di clienti internaziunali mirati di BelugaST. Queste soluzioni includeranu ancu un Caricatore di Carga in Cabina (OBCL) automatizatu per e missioni induve una piattaforma di carica / scaricamentu ùn hè micca dispunibule in l'aeroporti in i punti di partenza è di destinazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*