U settore di u carburante aspetta un migliuramentu in l'azzioni di i concessionari

U settore di u carburante aspetta un migliuramentu in l'azzioni di i concessionari
U settore di u carburante aspetta un migliuramentu in l'azzioni di i concessionari

I rapprisentanti di u settore di i carburanti di i membri di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) anu dettu chì anu attraversatu un periudu turbulente per via di i margini di prufittu di fusione malgradu i costi crescente durante u periodu pandemicu. L'imprese di Bursa anu attiratu l'attenzione nantu à a necessità di aumentà e so azioni di i distributori à un livellu chì pò scuntrà i costi crescente.

BTSO 34th Cumitatu Prufessiunale Extended Sector Analysis Meeting hè stata tenuta in BTSO Service Building. U presidente di u Cunsigliu di BTSO İbrahim Burkay, u presidente di l'Assemblea Ali Uğur, u membru di u Cunsigliu di BTSO İbrahim Gülmez, u presidente di u TSO di Orhangazi Erol Hatırlı, u presidente di u Cunsigliu di l'Energia Erol Dağlıoğlu, u membru di l'Assemblea İlhan Parseker è i suggerimenti di i rapprisentanti di u settore di i prublemi, è i rapprisentanti di u settore anu assistitu à i prublemi u settore chì aspetta per esse risoltu sò stati spressi. L'agenda principale di a riunione era l'azzioni di i venditori in u settore di carburante.

"Avemu travagliatu per risolve tutte e dumande"

U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà nutatu chì anu realizatu travaglii impurtanti in modu chì più di 50 mila membri di BTSO superanu u prucessu pandemicu cù u minimu dannu è continuà e so attività senza interruzzione. Dichjarà chì seguitanu tutte e dumande chì venenu da u settore di l'energia è di u carburante, u presidente Burkay hà ricurdatu chì i costi di prumuzione chì causanu a vittima di i venditori di carburanti di e cumpagnie di distribuzione sò stati risolti cù l'iniziativi di BTSO. Dichjarà chì, cum'è a Camera, anu assicuratu ancu chì e stazioni di carburante puderanu cuntinuà e so attività à u Crisis Desk stabilitu in u Governorate durante u periodu quandu u curfew hè statu implementatu, u presidente Burkay hà dettu: "Tuttavia, avemu principiatu e nostre iniziative davanti à u Ministeru di l'offerta di cunduttori è l'ore di travagliu di i veiculi in u trasportu di sustanzi chimichi è periculosi. Inoltre, avemu spartutu cù u nostru Ministeriu è l'Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia a rivisione di a quantità è e cundizioni di garanzie richieste da e nostre cumpagnie chì operanu in u settore, secondu u tipu di licenza. Cuntinuemu i nostri sforzi per risponde à altre dumande da i nostri rapprisentanti di u settore, da l'aumentu di i marghjini di prufittu di i nostri venditori di carburante à e prucedure di auditu. Purteremu ancu questi prublemi à l'agenda di u nostru Cunsigliu di l'Industria di Petroleum and Petroleum Products TOBB Turchia ".

"A POLITICHE ENERGETICA DEVERU SUPPORTA A CRESCITURA SUSTINEBILE"

Rimarchendu chì ci sò sviluppi impurtanti in u settore energeticu in u mondu, u presidente di u Cunsigliu di BTSO Burkay hà dettu: "A restrizione di gasu è i tagli di energia pianificati, chì anu cuminciatu à esse implementati per via di u malfunzionamentu in a linea di trasmissione di gas naturale in Iran, affettanu negativamente. i centri di pruduzzione di u nostru paese, in particulare Bursa. Nantu à questu sughjettu, avemu avutu una riunione chì durò circa 3 ore cù u nostru Ministru di l'Industria è a Tecnulugia è u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali eri. Credu chì u flussu di l'energia torna à u so cursu normale u più prestu pussibule è a pruduzzione cuntinueghja senza interruzzione cù u trafficu di diplomazia realizatu è i studii realizati. Inoltre, aspittemu chì l'investimenti chì susteneranu a crescita sustenibile in u scopu di e pulitiche energetiche di u nostru paese sò fatti immediatamente ". disse.

"Superemu i prublemi cù a mente cumuna"

U presidente di l'Assemblea di BTSO, Ali Uğur, hà dettu chì da u primu ghjornu di a pandemia, BTSO hà trasmessu tutte e dumande da i settori à l'istituzioni pertinenti, cù suggerimenti di suluzione, grazie à a forte rete di cumunicazione stabilita da BTSO. Dichjarà chì ancu se a ricuperazione hà iniziatu in parechji settori durante l'uscita da a pandemia, Uğur hà dichjaratu chì ci sò alcuni prublemi chì aspettanu suluzione in l'imprese, è hà dettu: "Credu chì pudemu superà i prublemi scontri in u settore di l'energia è di i carburanti cù u guida di a mente cumuna. Cum'è BTSO, continueremu à stà vicinu à i nostri membri è travaglià per esse a voce di tutti i nostri membri ". usatu e frasi.

"I TEMPI VELOCI ACCEDU IN PREZZI ENERGIA COMMODITY"

U presidente di u Cunsigliu di l'Energia di BTSO è u membru di l'Assemblea, Erol Dağlıoğlu, hà dettu chì l'energia hè unu di i settori più affettati da a pandemia chì hè stata in l'ultimi dui anni. Dağlıoğlu hà dichjaratu chì ci sò stati maree veloci in questu prucessu in i prezzi di e materie prime energetiche, "L'ecunumie sò state chjuse à l'iniziu di l'epidemie, è i prezzi di l'energia diminuinu quandu a dumanda di energia diminuì. Tuttavia, cù l'aumentu di a pruduzzione dopu a pandemia, avemu scontru un fornimentu chì ùn puderia micca mantene a dumanda. Duranti stu periodu, ci era un rapidu aumentu di i prezzi di l'energia. Inseme cù a volatilità di i tassi di scambiu, passemu per un periodu chì ùn pudemu micca cuntrullà è ùn pò micca mantene i costi di stock. In particulare in u settore di i carburanti, ci hè una diminuzione significativa di i tassi di prufittuità cumparatu cù u passatu ". disse.

"L'INDUSTRIA DEL CARBURANTE TRAVERSÀ GIORNI DIFFICILI"

U membru di l'Assemblea di BTSO, İlhan Parseker, hà dettu chì i venditori di carburante passanu per un prucessu assai difficiule è fastidiosu per via di l'aumentu di i costi, ma i marghjini di prufittu si scioglienu ghjornu per ghjornu. Nutendu chì i costi di u travagliu di e stazioni anu aumentatu da u 50 per centu, i costi di trasportu da u 100 per centu, i costi di l'electricità da u 130 per centu è altre spese operative à u principiu di l'annu, sopra à u tassu d'inflazione, Parseker hà dettu: "Malgradu questu, u dealer attuale. margine aumentatu da solu 7 centesimi cumparatu à ghjennaghju di l'annu precedente è diventa 48 centesimi. U rapportu di u costu di u travagliu à u marghjenu grossu hà righjuntu u 365 per centu in 52 stazioni di carburante chì operanu in Bursa. I nostri rivenditori anu avutu una mancanza significativa di capitale per via di l'aumentu di i prezzi di carburante è di i costi di trasportu, è certi rivenditori ùn ponu micca furnisce e so stazioni. A menu chì una regulazione urgente hè fatta in quantu à i marghjini di i venditori, sta situazione s'aggravarà è l'attività di e stazioni chì serve 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana pò esse interrotta. À questu puntu, aspittemu chì l'azzioni di u dealer sò migliurate, elevendu à un livellu chì pò scuntrà i costi crescente, è un novu regulamentu chì assicurarà chì l'azzioni aumentanu almenu à u ritmu di l'inflazione per i periodi seguenti ". disse.

U presidente di Orhangazi TSO, Erol Hatırlı, hà nutatu chì u so sustegnu continuerà per risolve i prublemi sperimentati in u settore di i carburanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*