U staffu di sicurezza di l'ANFA furnisce cibo à l'animali erranti

U staffu di sicurezza di l'ANFA furnisce cibo à l'animali erranti
U staffu di sicurezza di l'ANFA furnisce cibo à l'animali erranti

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à sustene l'animali vagabondi chì anu difficultà à truvà cibo in i ghjorni friddi d'invernu cù e so pratiche amichevuli di l'animali. E squadre di Sicurezza di l'ANFA anu cuminciatu ancu à sustene l'attività di alimentazione realizate da e squadre di u Dipartimentu di l'Affari di Salute in tutta a cità. U persunale di Sicurezza di l'ANFA consegna l'alimentu furnitu da u Dipartimentu di l'Affari di Salute à i cari amichi ogni settimana in i lochi di recreazione è i parchi di a Municipalità Metropolitana.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja e so pratiche amichevuli di l'animali cù a cunniscenza di "Ogni vita hè preziosa in a capitale".

Senza sminticà l'animali vagabondi chì anu difficultà à truvà cibo in tutta a cità per via di e dure cundizioni invernali è a forte nevicata, e squadre di a Municipalità Metropolitana anu aumentatu i so sforzi di alimentazione in tutti i distretti.

In più di e squadre di u Dipartimentu di l'Affari di Salute, u persunale di Sicurezza di l'ANFA, chì sustene l'attività di alimentazione, furnisce ancu cibo à "cari amichi".

E SQUADRE DI SICUREZZA ANFA DISTRIBUITE 200 KG DI ALIMENTI OGNI SETTIMANA

A Municipalità Metropolitana, chì sustene l'animali vaganti senza casa in Ankara durante i mesi d'invernu, hà da scopu di ghjunghje à più animali vaganti aumentendu u numeru di squadre.

In questu cuntestu, i squadre di Sicurezza di l'ANFA participanu ancu intensamente à l'attività di alimentazione in i lochi di recreazione è i parchi di a Municipalità Metropolitana per sustene e squadre di u Dipartimentu di l'Affari di Salute.

U Coordinatore di Sicurezza ANFA, İsmail Saymaz, hà dichjaratu chì consegnanu 200 kg di cibo, furniti settimanalmente da u Dipartimentu di l'Affari di Salute, à l'animali senza casa chì vivenu in natura, è hà spartutu l'infurmazioni seguenti:

"In cunfurmità cù a dumanda di u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, u signore Mansur Yavaş, alimentemu regularmente i nostri cari amichi chì anu difficultà à truvà cibo in cundizioni stagionali severe è cundizioni climatichi cattivi, cù i nostri 3 mila 716 persone chì travaglianu in e zone di rispunsabilità. in i centri è distretti di a Direzzione Generale di a Sicurezza di l'ANFA. "U nostru persunale hà da cuntinuà à alimentà l'animali vagabondi in certi periodi per chì i nostri amichi senza casa ùn sò micca affettati da u fretu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*