UAV ANKA batte u so propiu record di tempu d'aria

UAV ANKA batte u so propiu record di tempu d'aria
UAV ANKA batte u so propiu record di tempu d'aria

ANKA UAV pruduciutu da TAI hà volatu per 30 ore è 30 minuti in una sortie. ANKA UAV hà battu u record per u volu più longu.

L'assemblea è a produzzione di u Veiculu Aereo Unmanned ANKA, chì hè statu cuncepitu da ingegneri di l'Industria Aerospaziale Turca (TUSAŞ) è in u quale anu participatu parechji subcontrattori lucali, hè stata finita è abbandunò l'hangar cù una cerimonia tenuta in e strutture TUSAŞ u 16 di lugliu 2010. L'ANKA Unmanned Aerial Vehicle di TUSAŞ, chì hà fattu u so primu volu in dicembre di u 2010 è intrutu in l'inventariu in u 2013, hà battu u so propiu record di tempu d'aria mentre compie più di 100 mila ore di volu in u celu. Stendu in l'aria per più di 30 ore, ANKA hà u scopu di esse u megliu sistema operativu in u mondu in a so categuria.

ANKA-S

U Sistema ANKA-S, cuncepitu secondu l'integrazione di carichi di nova generazione, facilità naziunali è standard di sicurezza internaziunali, hà pigliatu u so postu in l'inventariu cum'è unu di i sistemi più cumpetenti in a so classe in quantu à a sicurezza è a capacità operativa cù u so volu naziunale. computer di cuntrollu, computer di cuntrollu di l'aviò naziunale è IFF naziunale.

ANKA-S, MALE (Medium Altitude Long Stay in the Air) UAV prughjettu, cum'è un sub-tipu di sistemi ANKA UAV, hè statu implementatu u 25 ottobre 2013 cù l'accordu di pruduzzione trà a Presidenza di l'Industrie di Difesa è l'Industria Aeroespaziale Turca. ANKA-S, sviluppatu nantu à a basa di i sistemi ANKA è ANKA Blok-B, entra in serviziu in 2017.

Una altra caratteristica di a versione S hè chì u sistema pò esse cuntrullatu da u satellitu. Una zona operativa ampliata hè creata aumentendu a distanza di cuntrollu cù a capacità di esse cuntrullata da u satellitu. U ghjornu è a notte, cumprese cundizioni climatichi cattivi, compiti di intelligenza di l'imaghjini in tempu reale per a ricunniscenza, a sorveglianza, a rilevazione di u mira fissu / in muvimentu, l'identificazione, l'identificazione è i scopi di seguimentu, a realizazione di diagnostichi, i travaglii di seguimentu è marcatu cù una nova generazione elettro-ottica / infrarossa. camera, U sustegnu di cumunicazione Air-terra / terra-terra hè furnitu cù missione MAK è relay radio.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*