U sustegnu di a carne di a municipalità metropolitana d'Ankara face sorrisu i cummercianti

U sustegnu di a carne di a municipalità metropolitana d'Ankara face sorrisu i cummercianti
U sustegnu di a carne di a municipalità metropolitana d'Ankara face sorrisu i cummercianti

U sustegnu di carne per e famiglie chì ricevenu assistenza suciale, annunziata da u sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, cù e parolle "Nimu ùn deve andà in lettu a fame, per chì tutti i nostri figlioli ponu manghjà sani cum'è si meritanu", hà ancu risuscitatu l'ecunumia di a Capitale. U sustegnu di 240 TL, chì hè statu investitu solu per a compra di carne è prudutti di carne, à 792 mila 100 famiglie chì anu ricevutu assistenza suciale per mezu di u sistema di carta Başkent, chì hà finitu u periodu di pacchettu alimentari è sparghje l'economia di l'aiutu à tutti i cummercianti di a cità, hà aumentatu a vendita di i macellai di u quartieru è di i cummercianti lucali. Certi macellai anu cuminciatu à dimustrà un esempiu di sulidarità suciale appliendu campagne di sconti speciali à i titulari di a carta Başkent.

U sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş, chì riunisce a ghjente di a Capitale cù pratiche chì cambianu radicalmente a cunniscenza di l'aiutu suciale, cuntinua à sustene e famiglie chì ricevenu l'aiutu suciale cù u mudellu di Carta Başkent chì hà implementatu. Mentre l'era di i pacchi alimentari hè ghjunta à a fine in Ankara per mezu di u sistema, l'ecunumia di l'aiutu beneficia à tutti i gruppi di cummercianti in a cità invece di un trader.

U sustegnu di carne in quantità di 240 TL, chì hè stata caricata nantu à e Carte Başkent di 792 mila 100 famiglie in Ankara, hà ancu datu un impulsu à l'ecunumia di a cità. Certi macellai ùn sò micca stati indifferenti à stu sustegnu è anu urganizatu una campagna di sconti speciale per i titulari di a carta Başkent.

A VENDITA DI MACCELLI È CUMERI LOCALI HAN CRESCE

U pagamentu mensile di supportu di 100 TL da a Municipalità Metropolitana cuntribuisce à i cummercianti economicamente è à queste famiglie chì anu da cumprà carne.

Cù l'investimentu di una quantità di supportu tutale di 24 milioni 79 mila 200 TL à Başkent Cards, l'attività di shopping hè stata sperimentata in Başkent, è a vendita di carne di i macellai di quartiere è di i cummerci lucali anu aumentatu significativamente.

ALCUNI TRADE INIZIATI UNA CAMPAGNA DI DISCOUNT

Per a prima volta in Turchia, i macellai di quartiere, chì l'imprese sò state aperte cù un supportu di carne mensile à e famiglie chì ricevenu assistenza suciale, anu cuminciatu à offre sconti speciali à i titulari di a carta Başkent in tutta a cità, mostrendu un esempiu di sulidarità suciale.

Uğur Akçay, u macellaio di quartiere chì serve in u distrittu Yenikent di u distrittu di Sincan, hà dettu chì dopu avè intesu u sustegnu di a carne, hà pigliatu l'azzione è hà iniziatu una campagna di sconti in a so propria buttrega cù e seguenti parolle:

"Avemu vistu l'annunziu di u nostru presidente Mansur in Internet. Ùn avemu micca aspittatu perchè ùn sapemu chì ghjornu era. Avemu avutu una ora di pranzu occupata è 80 per centu di i nostri prudutti sò stati finiti. Ùn eramu micca preparati, ma u ghjornu dopu eramu più preparati. Hè sempre occupatu. I citadini sò assai cuntenti cù u sustegnu, è simu ancu assai cuntenti. E cundizioni ecunomiche in u paese sò chjaru, cusì sia i citadini è noi, i cummercianti, ridiamu. Vulemu sustene u serviziu di u nostru presidente Mansur in questu tempu difficiule. Avemu riduciutu i nostri prezzi à u minimu è hà dettu chì simu quì per serve i citadini. Avemu principiatu un scontu di 10 per centu ".

L'ACQUA VITA PÀ I COMMERCI DI QUARTIERE

Enfatizendu chì a pratica esemplare di a Municipalità Metropolitana, chì agisce cun a cunniscenza di "a gentilezza hè contagiosa", sia stimula a vendita di carne in a Capitale è cuntribuisce à l'ecunumia di i cummercianti, u presidente di a Camera di i Butchers di Ankara, Fazlı Yalçındağ, hà dettu: "Ci pò esse qualcosa di megliu cà questu? In questu modu, a carne entre in ogni casa. Ùn possu micca ringrazià quelli chì anu cuntribuitu abbastanza. Stu shopping passa assai intensamente. Hè una applicazione estremamente benefica sia per i nostri cummercianti è per u publicu ".

Dichjarà chì a so attività hà aumentatu dopu à l'iniziu di u sustegnu di a carne, i cummercianti di u quartieru anu manifestatu a so satisfaczione cù l'applicazione cù e seguenti parolle:

-Hayrettin Kaptanoğlu: "Cù i cuntributi di u presidente di Mansur, a nostra attività, chì era cascata assai, hà aumentatu cù l'implementazione. Intantu, a carne hè entrata in casa di i bisogni, è i cummercianti ridianu. Per sustene u nostru presidente, avemu ancu riduciutu i nostri prezzi quantu pudemu. Diu benedica u nostru presidente. In particulare quelli chì anu bisognu sò assai felici cù l'applicazione, tutti preganu ".

-Yunus Emre Tepe: "Cù l'iniziu di l'applicazione, ci era una folla di clienti. Parechji citadini chì ùn ponu micca vede carne in e so case avà ponu manghjà carne. A nostra attività hè aumentata di più di a mità. Semu assai grati à u nostru presidente ".

-Alperen Yavuzkanat: "A nostra attività hè aumentata da quasi 70 per centu. Questu era ancu un aiutu à i cummercianti. Avemu avutu i clienti chì ùn puderanu micca permette ancu un pollulu. Tutti cuminciaru à vene in una volta. Anu cuminciatu à piglià mince. Tutti ti ringraziu assai, sò in un statu di preghiera ".

-Feramuz Memory: "Avemu ricevutu feedback assai pusitivi da i citadini. Se ùn ci hè micca carne in a casa, a carne hè in casa. Hà avutu ancu un impattu nantu à a nostra attività. Hè diventatu una salvezza per i cummercianti. Diu ti benedica, grazie u nostru presidente ".

-Murat Şişman: "Avemu stati assai occupati per dui ghjorni. U feedback da a nostra ghjente hè ancu assai pusitivu. Ci era ancu assai cunsumu di carne per noi. Semu assai grati à u nostru presidente ".

-Hasan Yıldırım: "Avemu avutu assai densità di shopping, ci era assai dumanda. Pudemu dì chì ùn avemu micca avutu carne u primu ghjornu. Avemu ancu urdinatu prima. Diu benedica u nostru presidente ".

-Samet Yıldırım: "Era una applicazione assai bona per quelli chì ùn avemu mai vistu è chì ùn anu micca una situazione. Avemu avutu un cliente chì ùn pudia micca cumprà carne rossa, è anu fattu ancu. Sia a nostra vendita di pollo è carne anu aumentatu. Grazie mille."

-İbrahim Bozok: "Stu sustegnu hà riflettutu positivamente nantu à a nostra attività. Testemu a preghiera di i clienti entranti. Noi è i citadini simu assai soddisfatti. E nostre vendite sò aumentate, grazie à u presidente. Cum'è cummercianti, simu assai cuntenti. Ùn aghju mai intesu parlà di un tali serviziu, hè un serviziu assai bellu ".

-Osman Dağdeviren: "In generale, simu assai soddisfatti di stu serviziu. I nostri citadini, chì ùn ponu micca cumprà carne in casa, venenu à cumprà cusì. A nostra attività hè ancu aumentata, ringraziemu u nostru presidente. Semu assai soddisfatti. "

- Ramazan Seyfeli: "Stu sustegnu hè statu assai benefiziu per a nostra attività. I citadini chì anu veramente bisognu venenu à cumprà è sò assai soddisfatti. U mo cummerciante in İncirli Neighborhood per 35 anni hà vistu questu personalmente. Ùn aghju mai vistu un tali sustegnu prima. Era assai bonu chì u citadinu passava carne da a so cultura. Semu assai grati à u nostru presidente ".

-Murat Arıç: "Hè avutu un grande effettu nantu à u travagliu di i cummercianti. Pudemu dì chì hè statu un salvatore per i cummercianti. Moltu bellu, simu assai soddisfatti. I citadini sò soddisfatti, ùn ci era micca applicazione prima ".

-Metin Önen: "Vogliu ringrazià u nostru presidente per questu prublema. Almenu, i citadini chì ùn anu mai avutu carne in a so cucina ponu ancu cumprà cù sta carta. A carne hè un alimentu di base, è deve esse in ogni casa. Aspittemu a continuazione di stu travagliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*