Prughjettu di Trasportu Ambientale è Sostenibile da Ankara Metropolitan

Prughjettu di Trasportu Ambientale è Sostenibile da Ankara Metropolitan

Prughjettu di Trasportu Ambientale è Sostenibile da Ankara Metropolitan

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à purtà prughjetti di trasportu ambientalisti è sustinibili cù i citadini di a Capitale. Tutte e parti interessate anu assistitu à l'avvenimentu di chiusura di u "Integrazione di l'infrastruttura di micromobilità cunnessa in u prughjettu di u trasportu publicu esistente (MeHUB)" realizatu da a Direzzione Generale di l'EGO è l'Istitutu Europeu di Innovazione è Tecnulugia (EIT).

Ankara Büyükşehir Belediyesi, sürdürebilir ve çevreci ulaşım projelerini Başkentlilerle buluşturmaya devam ediyor.

A Direzzione Generale EGO hà tenutu un avvenimentu di chiusura u 100 dicembre 31 per via di a fine di u Prughjettu "Integrazione di l'infrastruttura di micromobilità cunnessa in u trasportu publicu esistente (MEHUB)", firmatu cù l'Istitutu Europeu di Innovazione è Tecnulugia (EIT) è sustinutu da un 2021. cuncessione per centu. U Direttore Generale EGO Nihat Alkaş, è ancu i Direttori Generali Diputati EGO, Rappresentanti di l'ONG, membri di u Cunsigliu di Ankara, membri di u Cunsigliu di Ankara Bicycle, è i capi di quartieri Batıkent è Eryaman anu assistitu à l'avvenimentu.

I prughjetti di trasportu ambientale è sustinibule dannu vita inseme

U Direttore Generale di Progetti di a Direzzione Generale di l'EGO Onur Alp Ünal hà fattu una presentazione nantu à "Integrazione di l'infrastruttura di micromobilità cunnessa in u prughjettu di u trasportu publicu esistente (MeHUB)"; Hè statu infurmatu chì 60 di e stazioni di ricarica 46-bicitrate sò stati posti à l'entrate di u metro, in particulare in i sugetti di riduzzione di l'usu di l'automobile, cuntribuiscenu à a riduzzione di l'emissioni di carbonu, è aumentendu a mobilità di e biciclette.

Karbon salımının ve motorlu taşıt kullanımının azaltılmasını hedefleyen çevreci ve sürdürülebilir ulaşım projelerinden birini daha hayata geçirdiklerini söyleyen EGO Genel Müdürü Nihat Alkaş, şu değerlendirmelerde bulundu:

"Avemu stabilitu i fundamenti di un approcciu innovativu per u trasportu sustinibili in a nostra cità cù i nostri prughjetti chì espansione i modi di trasportu di micromobilità in a nostra Capitale. U cuntrattu di u prugettu chjamatu MeHUB per l'Integrazione di l'Infrastrutture di Micromobilità Connessa in u Trasportu Pùblicu Esistente, sustinutu da l'Istitutu Europeu di Innuvazione è Tecnulugia (EIT), un organu di l'Unione Europea, hè statu firmatu da a Direzzione Generale di EGO u 3 di settembre di u 2021. . In u scopu di u prugettu, realicemu i prucessi di ottimisazione di i veiculi è e strade di micromobilità, determinendu a capacità è e locu di stazioni di ricarica ottenendu e dati d'utilizazione di i veiculi di micromobilità cum'è e biciclette è scooters in Ankara. In questu modu, avemu u scopu di riduce l'usu di l'automobile, cuntribuendu cusì à a riduzione di l'emissioni di carbonu, aumentendu altre micro-mobilità è determinendu novi rotte di caminu in bicicletta ".

SMART ANKARA PROJESİ İLE BAŞKENT’TE BİSİKLET PAYLAŞIM SİSTEMİ YAYGINLAŞACAK

2022 yılında AB hibesiyle “SMART Ankara Projesi” kapsamında temin edilecek yaklaşık 408 elektrikli bisikletle de bisiklet paylaşım sisteminin yaygınlaştırılmasını sağlayacaklarını açıklayan Alkaş, konuşmasını şöyle sürdürdü:

"Cum'è Direzzione Generale EGO, simu grati à u Prughjettu SMART Ankara, chì hè sustinutu da a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia è coordinatu da u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, per attivà u trasportu sustenibile in Ankara, per creà un pianu di trasportu basatu. nant'à una visione è una strategia à longu andà, è per assicurà l'integrazione di a cità cù altri modi di trasportu. In u scopu di u nostru prughjettu, chì i prucessi di offerta cuntinueghjanu in dui cumpunenti, i beni è i servizii seranu acquistati cù una cuncessione di circa 81 milioni di TL. I prucessi di appaltazione di l'acquistu di servizii è di merchenzie sò iniziati. Hè previstu chì u cuntrattu di l'acquistu di servizii serà firmatu in u secondu trimestre di u 2022 è l'acquistu di i prucessi di licitazione di merchenzie serà cumpletu in u 2022.

Dichjarà chì cù u Prughjettu SMART Ankara, un pianu di cità prestigiosu in i paesi europei è un pianu di mobilità urbana sustenibile cù una visione nantu à u pianu di trasportu classicu serà preparatu, Alkaş hà dettu: "Biciclette elettriche, stazioni di ricarica è contatori di bicicletta da esse acquistati in u XNUMX. Scopu di stu prughjettu è un sistema di spartera di bicicletta elettrica serà stabilitu. In novu, in u scopu di u stessu prughjettu, faremu e nostre stazioni di metro è autobus adattati per l'usu di a bicicletta fornendu l'equipaggiu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*