Negligenza in Ankara YHT Accident Revealed dopu 3 anni

Negligenza in Ankara YHT Accident Revealed dopu 3 anni

Negligenza in Ankara YHT Accident Revealed dopu 3 anni

A nova infurmazione hè apparsa chì mostra a negligenza di l'amministrazione di TCDD in l'accidentu di trenu d'alta velocità in u quale 9 persone sò morti in Ankara. Per quessa, u limitu di vitezza di u trenu, chì era di 50 chilometri, hè statu aumentatu à 4 chilometri 110 ghjorni prima di l'accident.

Una nova prova, chì palesa a negligenza di TCDD, hè stata inclusa in u schedariu di casu riguardanti l'accidentu di u trenu d'alta velocità in u quale 4 persone anu persu a vita in Ankara 9 anni fà. L'esperti chì anu esaminatu a scatula negra di u trenu anu determinatu chì u trenu accelerava à 120 chilometri prima di l'accidentu. Mentre chì, secondu u Sistema Europeu di Controlu di Treni (ETCS), u trenu avia da fà una vitezza massima di 50 km nantu à a linea induve l'accidentu hè accadutu. Hè risultatu chì TCDD hà cambiatu i limiti di velocità 4 ghjorni prima di l'accidentu, aumentendu a velocità massima à 110 chilometri.

Alican Uludağ da Deutsche Welle Turkish à a nutizia da; In u casu di l'accidentu di u trenu YHT u 13 dicembre 2018, l'esaminazione esperta nantu à a scatula negra di u trenu hè stata cumpletata. In u rapportu, chì hà intrutu in u schedariu di u casu à l'Ankara 30th High Criminal Court, hè statu dichjaratu chì u cunduttore di u trenu hà apertu u trenu à 06.15 è hà intrutu l'infurmazioni di u trenu in u Sistema Europeu di Controlu di Treni (ETCS).

In u rapportu, chì hè statu arregistratu in u rapportu chì u meccanicu hà iniziatu u sistema ETCS in u modu "ingegnere rispunsevule", hè statu spiegatu chì, ancu s'è u limitu di velocità massima datu in questu modu hè di 50 km secondu u Sistema Europeu di Control di Trenu. u machinist hà aumentatu u limitu di vitezza à 06.17 km à 120.

50 km/h invece di 120 km/h

Sicondu u rapportu, u meccanicu, chì viaghjava à 117 km è intrutu in a linea sbagliata, hà attivatu u frenu d'urgenza quand'ellu hà vistu u trenu di guida chì si avvicinava à 06.36:10. Ancu s'è a vitezza di u trenu hè diminuitu à 87 km in XNUMX seconde, sta situazione ùn pudia impedisce micca di scontru cù u trenu di guida. L'infurmazione di velocità di u trenu hè ancu tagliata quì.

TCDD hà cambiatu u limitu di velocità

Hè stata capitu chì daretu à u meccanicu chì hà persu a so vita in l'accidentu, aumentà u limitu di velocità à 120 km era un ordine emessu da TCDD 4 ghjorni prima di l'accident. Cù u novu prugramma di treni datatu u 9 di dicembre di u 2018, u limitu di velocità chì YHT ponu andà da a Stazione Ankara à a Stazione Eryaman YHT era di 110 km. I cunduttori anu cuminciatu à utilizà i treni secondu stu schedariu. Sicondu u Sistema Europeu di Controlu di Treni, i treni d'alta velocità avianu da viaghjà da a Stazione Eryaman à una vitezza di 50 km. Solu 4 ghjorni dopu à questu ordine, u 13 di dicembre di u 2018, hè accadutu un accidentu in a stazione di Marsandiz, induve 9 persone sò morti.

Negligenza di a gestione di TCDD

YHT, chì face u viaghju Ankara-Konya, hà intrutu in a linea di trenu sbagliata u 13 di dicembre di u 2018 quandu hè ghjuntu à a stazione di Marsandiz è hà scontru cù u trenu di guida chì vene da a strada opposta. In u risultatu di l'accidentu, un totale di 3 persone, cumprese 9 meccanichi, anu persu a vita è 107 persone sò ferite. Dopu à l'incidentu, parechji negligenza ligati à l'accidentu sò stati rilevati. In cunseguenza, a linea di trenu induve l'accidentu hè statu messu in serviziu prima di l'elezzioni lucali, prima chì u sistema di signalazione hè stallatu. Siccomu ùn ci era micca signalamentu, a dispusizione di e forbici hè stata fatta da a manu. Hè statu revelatu chì u switchman, chì era accusatu in u casu, hè statu ancu assignatu à Ankara senza una furmazione adatta.

Per d 'altra banda, i piani di manuvra di i treni sò stati cambiati da TCDD 4 ghjorni prima di l'accidentu. Mentre a manuvra hè stata realizata à l'est di a Stazione di Ankara finu à quella data, e maneuvre sò state purtate da l'est à l'ouest da u 9 dicembre 2018.

Una demanda hè stata presentata contr'à 10 persone, cumprese alcuni dirigenti di TCDD di livellu bassu, in quantu à l'accidentu. TCDD General Manager di u periodu hà trovu difettu in u rapportu di l'espertu İsa ApaydınU Ministeru di i Trasporti ùn hà micca permessu di investigà u prossimu Direttore Generale Ali İhsan Uygun è u so assistente İsmail Çağlar. U casu hè sempre in corso à l'Ankara 30th High Criminal Court.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*