1 Tonnellata di Alimentazione serà prodotta à ghjornu per l'animali vagabondi in Ankara

1 Tonnellata di Alimentazione serà prodotta à ghjornu per l'animali vagabondi in Ankara

1 Tonnellata di Alimentazione serà prodotta à ghjornu per l'animali vagabondi in Ankara

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì cuntinueghja à stà vicinu à l'animali vagabondi cun a cunniscenza di "ogni vita hè preziosa in a capitale", hà pigliatu l'azzione per a prima volta in Turchia per pruduce cibo cù una capacità di ogni ghjornu di 3 tunnellate. U Dipartimentu di l'Affari di Salute hà iniziatu a produzzione alimentaria in u Centru di Cura è Riabilitazione Temporanea di l'Animali Sincan, utilizendu l'alimenti ottenuti da a pruduzzione eccedente è u riciclamentu. A Municipalità Metropolitana, chì pruducerà 1 tonnellata di alimentu per ghjornu in a prima tappa, hà da scopu di salvà 3,5 milioni di TL annu.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara cuntinueghja à realizà studii esemplarii orientati à u risparmiu in Turchia prevenendu a perdita di cibo.

Cuntinuendu à stà vicinu à l'animali vagabondi cù a cunniscenza di "ogni vita hè preziosa in a capitale", a Municipalità Metropolitana hà fattu un novu terrenu in Turchia è pressu u buttone per a produzzione alimentaria cù una capacità di ogni ghjornu di 3 tunnellate.

U Dipartimentu di l'Affari di Salute hà cuminciatu à pruduce l'alimentu in a facilità chì hà stabilitu in u Centru di Cura è Riabilitazione Temporanea di l'Animali Sincan riciclendu l'alimenti in eccedenza.

ABB PRUDerà U SU PROPRI ALIMENTU PER SPARRU 3,5 MILIONI TL À L'ANNU

L'alimentu ottenutu in a stallazione, chì hà cuminciatu à operare cù una capacità di produzzione di ogni ghjornu di 1 ton in u primu stadiu, serà utilizatu per l'alimentazione di l'animali stray in a Capitale.

Hè destinatu à salvà 3,5 milioni di TL annu grazie à l'alimentu pruduciutu da u Dipartimentu di l'Affari di Salute da u riciclamentu di l'alimentariu.

ASLAN: "UN DI I PIÙ GRANDI PROGETTI DI PRODUZIONE ALIMENTARI IN TURCHIA"

Dichjarà chì anu implementatu unu di i più grandi prughjetti di produzzione alimentaria in Turchia cù una capacità di produzzione di ogni ghjornu di 3 tunnellate, u Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute Seyfettin Aslan hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"U restu di u ristorante sò sempre nantu à l'agenda in l'alimentazione di l'animali di strada, ma ùn hè micca sempre pussibule di mischjà l'alimentu cullucatu in a pratica è di separà l'uggetti cum'è forchette di plastica, culteddi, stuzzicadenti è buttigli da l'alimentariu. Per questu mutivu, hè impurtante per evaluà l'alimentu surplus, chì hè chjamatu u fondu di u caldu, in i grandi istituzioni è urganisazione. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Ankara, avemu stabilitu sta facilità per valutà i residui alimentari in u fondu di a caldaia. À u listessu tempu, cooperemu cù Halk Bread Factory per cullà pani non standard è pani secchi chì ùn ponu micca esse venduti. In u primu stadiu, avemu principiatu a pruduzzione di prova cù 1 ton per ghjornu. Grazie à a nostra propria pruduzzione alimentaria, risparmieremu 3,5 milioni di TL annu è aduprà sta quantità per risponde à altre esigenze di l'animali di strada ".

CALL PÀ RISTORANTI, CAFE, ISTITUZIONI PUBBLICHE È URGANIZZAZIONI E FABBRICHE ALIMENTARI

Chjamendu tutte l'istituzioni è l'urganisazioni private è pubbliche da i ristoranti à i caffè è e fabbriche chì producenu cibo per dà scarti alimentari à a Municipalità Metropolitana, Aslan hà dettu:

"Ci sò parechje istituzioni è urganisazioni private è pubbliche in Ankara. Sì sti istituzioni è urganisazioni ci danu i residui di l'alimentariu da u fondu di a pignatta, i turnaremu in l'alimentariu è l'utilizanu per l'alimentazione di l'animali stray. L'urganisazioni chì volenu dà u so surplus di cibo ponu cuntattà a Municipalità Metropolitana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*