ASPİLSAN Energy Lithium-Ion Battery Production Plant Machinery Systems Arrivatu in Turchia

ASPİLSAN Energy Lithium-Ion Battery Production Plant Machinery Systems Arrivatu in Turchia

ASPİLSAN Energy Lithium-Ion Battery Production Plant Machinery Systems Arrivatu in Turchia

A machina, l'equipaggiu è i sistemi ausiliari di a prima facilità di produzzione di batterie cilindrica di lithium-ion di Turchia è d'Europa da esse stabilita in Kayseri da ASPİLSAN Energy sò ghjunte in Turchia.

Facendu una dichjarazione in quantu à l'arrivu di macchinari, equipaghji è sistemi ausiliari in u nostru paese, Ferhat Özsoy, Direttore Generale di ASPİLSAN Energy, hà dettu: "Produzzione di i sistemi di macchina di a nostra ASPİLSAN Energy Li-ion Battery Production Facility, chì hè stata appruvata per esse. datu "Aiuti statali basati in Prughjetti" cù l'appruvazioni di u nostru presidente u 06 d'aostu 2021, Corea di u Sudu. I Testi d'Accettazione in Fabbrica di e macchine sò stati realizati meticulosamente in settembre cù a participazione di l'ingegneri ASPİLSAN Energy. I nostri sistemi di macchina, chì partenu da Corea di u Sud u 02 dicembre, sò ghjunti in u nostru paese da u 03 di ghjennaghju. Un totale di 79 containeri ghjunghjenu à Kayseri.

I ghjorni mancanu per a nova era in energia

Cum'è ASPİLSAN Energy, una urganizazione di a Fundazione di e Forze Armate Turche, avemu realizatu e nostre attività per assicurà chì u nostru paese pò ghjunghje à i so obiettivi di tecnulugia è di energia rinnuvevuli dapoi u nostru stabilimentu. Cù stu novu investimentu, ASPİLSAN Energy diventerà l'unica cumpagnia di fabricazione di batterie in a regione. In questu riguardu, a nostra dipendenza da e fonti straniere finiscerà è puderemu pruduce in casa cù tecnulugia cumpletamente naziunale. Cù u nostru investimentu, u nostru paese hà fattu i so primi passi in sta tecnulugia è hà principiatu una nova era. U fattu chì e batterie è e batterie, chì sò una parte di ogni produttu tecnulugicu pruduciutu, sò prudutte in u nostru paese è a tecnulugia hè sviluppata, eliminerà a nostra dependenza straniera nantu à stu cumpunente criticu è serà un passu impurtante per riduce u deficit di u contu currente. À u tempu, pensemu à diventà assai più cumpetitivi sviluppendu misure di riduzzione di i costi è riduce a dipendenza straniera cù una capacità di produzzione annuale di 220 MWh.

Turchia scontra a tecnulugia di batterie Lithium-Ion

Cum'è ASPİLSAN Energy, cù questu investimentu, furniremu u nostru paese cù tecnulugia per a chimica NMC è u disignu, u sviluppu è a metodulugia di pruduzzione di batterie di tipu cilindrico. Cù u nostru stabilimentu di pruduzzione di batterie di lithium-ion, chì hà una zona chjusa di 25.000 2 mXNUMX, chì principiarà a produzzione di massa da a fine d'aprile, u nostru paese scontrarà cù a tecnulugia di lithium-ion è realizà a so pruduzzione.

In u nostru stabilimentu di pruduzzione di batterie di lithium-ion, averemu pruduciutu e cellule utilizzate in a produzzione di sistemi di batterie, chì sò necessarii da l'industria di difesa è altri settori. Cù e cellule chì pruduciemu, hè pussibule di pruduce batterie aduprate in altri settori cum'è radiu, sistema d'arme, visione notturna, sistemi di batterie jammer, è ancu e-bike, e-scooter, batterie di telecomunicazioni, batterie di sistema roboticu, medicale. batterie, batterie di veiculi domestici è sistemi di almacenamentu di energia.

Cum'è ASPİLSAN Energy, chì serà u primu stabilimentu di pruduzzione in massa di batterie cilindriche di lithium-ion in Turchia è in Europa, vogliu dichjarà chì u nostru travagliu continuarà senza rallentà cù l'orgogliu di aghjunghje putere à u putere di u nostru paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*