U Ministru Özer Parla à a Reunione contr'à a Violenza contr'à e donne

U Ministru Özer Parla à a Reunione di a Roadmap 2022 per luttà contra a Violenza contr'à e donne
U Ministru Özer Parla à a Reunione di a Roadmap 2022 per luttà contra a Violenza contr'à e donne

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà assistitu à a 2022 Roadmap Meeting per luttà contra a Violenza contr'à e donne. In u so discorsu à a riunione, Özer hà dichjaratu chì cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, daranu ogni tipu di sustegnu à u prucessu di prevenzione di a viulenza contru à e donne.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer, u Ministru di a Famiglia è i Servizi Suciali Derya Yanık, u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu è u Ministru di a Ghjustizia Abdülhamit Gül anu assistitu à a riunione nantu à a "Roadmap for 2022 in Combatt Violence Against Women".

In u so discorsu à a riunione, u Ministru Özer hà dichjaratu ch'elli, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, furnisceranu ogni tipu di sustegnu à u prucessu di prevenzione di a viulenza contru à e donne, cum'è prima, è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì unu di i più critichi. prublemi à questu puntu hè "educazione".

Apuntendu chì ci hè stata una grande trasfurmazioni in u campu di l'educazione in l'ultimi anni 20, Özer hà dichjaratu chì l'accessu à l'educazione hè aumentatu significativamente à tutti i livelli di l'educazione, da a pre-scola à l'educazione superiore.

U Ministru Özer hà dichjaratu chì e parolle chjave di a trasfurmazioni sò "massificazione" è "universalizazione", chì parechji scoli è aule sò stati custruiti in l'ultimi 20 anni, è chì u numeru di aule per maestru diminuite significativamente da l'assunzione di un gran numaru di maestri.

"Per a prima volta, simu diventati un paese chì piglia a media di l'OCDE. E nostre figliole eranu quelle chì anu più benefiziu di sta massificazione. Da u 2014, u tassu di scola di e nostre ragazze in tutti i livelli di educazione hè aumentatu, è per a prima volta, hà superatu u tassu di scola di i picciotti, soprattuttu à i livelli di l'educazione secundaria è superiore. Questu hè dati assai critichi. Perchè rinfurzà u statutu suciale di e nostre donne hè direttamente ligata à l'educazione è l'impieghi. Spergu chì, in questu prucessu, cum'è u Ministeru, avemu da fucalizza nantu à u prucessu cù tutti i nostri amichi è fà migliurà assai seriu, soprattuttu in quantu à l'accessu di e nostre ragazze à l'educazione pre-scola.

Recentemente, cù a participazione di a moglia di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Emine Erdoğan, "Induve eramu?" Ricordendu chì u prugettu hè statu iniziatu, Özer hà dettu: "A funzione più impurtante di stu prughjettu era chì e nostre donne, chì anu lasciatu in qualche modu a so educazione, sò state incluse in l'educazione cù l'opportunità offerte da u Ministeru di l'Educazione Naziunale. U prucessu cuntinueghja assai successu ". disse.

Spieghendu chì una mossa preziosa hè stata fatta in quantu à facilità l'accessu à l'impieghi, riducendu u tempu per finisce u liceu da l'età di 18 à 2 anni, è cusì rende e donne assai più forti in a società, u Ministru Özer hà dichjaratu chì l'iniziativi fatti in l'ultimi anni. riguardu à l'educazione prufessionale offre ancu opportunità impurtanti per facilità a transizione di e donne à u mercatu di u travagliu.

Özer hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, i studii di guida nantu à a viulenza contr'à e donne, a cuscenza di a viulenza, l'intimidamentu, u cyberbullying è tutti questi cuncetti ligati à e donne sò realizati cù successu attraversu i centri di ricerca di guida affiliati à a Direzzione Generale di l'Educazione Speciale è i Servizi di Guida. è chì i centri di educazione publica ponu ottene rapidamente a certificazione. Ellu disse chì era in esecuzione di u prucessu.

Dichjarà chì u scopu di sti servizii cuntinueghja espansione in 2022, u Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà dettu: "U numeru di i nostri citadini chì beneficianu di i centri di educazione publica hà righjuntu 4,6 milioni. Avemu u scopu di aumentà stu numeru à 2022 milioni in 10. I più grandi beneficiari di questu seranu e nostre donne ". disse.

À l'occasione di a riunione, Özer hà celebratu u 10 di Ghjennaghju di u ghjurnalista di travagliu per tutti i membri di a stampa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*