Valutazione di u Prughjettu Ferroviariu High Standard da u presidente Bozdoğan

Valutazione di u Prughjettu Ferroviariu High Standard da u presidente Bozdoğan

Valutazione di u Prughjettu Ferroviariu High Standard da u presidente Bozdoğan

Sindaco di Tarsu Dr. Haluk Bozdoğan hà parlatu duramente à a riunione tenuta nantu à u Prughjettu Ferroviariu High Standard Mersin-Adana-Gaziantep. U sindaco Bozdoğan hà dettu: "Ùn vulemu micca chì a nostra cità sia divisa in dui. I guverni lucali chì sò integrati cù u publicu chì sò stakeholders duveranu esse bè ascoltati annantu à u prugettu. Aspittemu spiegazioni dettagliate da i lochi necessarii. '' disse.

Stakeholder Engagement and Informing Meeting in u Prucessu ESIA di Mersin-Adana-Gaziantep-High Standard Railway Project realizatu da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture, Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hè stata tenuta in a Sala di l'Assemblea Municipale di Tarsus. In quantu à u prughjettu di a Ferrovia High Standard prevista à a riunione tenuta da Günal Özenenler, Ingegnere Ambientale è Responsabile di Prughjettu in a cumpagnia di Ingegneria è Cunsulenza, è Gökçem Altıntaş, a persona autorizata da l'Industria di l'Investimenti in Custruzzione Incorporated; Una presentazione hè stata fatta nantu à l'intruduzioni di u prugettu, a linea di Mersin, i partiti di u prugettu, u periodu di custruzzione è operazione, è e valutazioni di l'impattu ambientale è suciale.

Dopu à a presentazione, u presidente Bozdoğan hà parlatu di u fattu chì l'attori di u prughjettu di a ferrovia, i guverni lucali è u publicu, anu agitu senza piglià e so opinioni, è malgradu tutti i sforzi, a linea di trenu ùn hè micca stata accolta per passà sottuterra, malgradu andà in Ankara assai. volte. U presidente Bozdoğan, "Chì succede à Tarsu? Sta cità si sparterà in dui ? Tarsu hè una cità, a mità di quale campa in u nordu, è l'altra mità di quale ci sò posti di travagliu in a parte bassa. Un studiu d'indagine hè statu realizatu, è u publicu insistia à questu seriamente. Ùn dividite micca sta cità in dui. Avemu andatu à Ankara parechje volte, hà dettu ciò chì vuliamu, avemu dettu di ùn sparte micca sta cità in dui. Chì ghjè u risultatu ? Ùn ci hè micca risultati. Avà vulemu chì e spiegazioni necessarie sò fatte da i lochi necessarii. '' disse.

''ÙN DISTRUGGIU A NOSTRA CITTA CUN PROGETTU DI TRENI 2.7 KM''

Dichjarà chì i guverni lucali è i citadini devenu esse ascoltati in u prugettu, u sindaco di Tarsu Dr. Haluk Bozdoğan hà dettu: "Questa cità hà una cultura è identità. Sta cità hà una memoria seria. Ciò chì hè chjamatu stakeholder quì hè u guvernu publicu è lucale. Avemu fattu tuttu ciò chì pudemu per stu prughjettu per 2 anni. Travagliu di perforazione, colpi di drone, avemu realizatu ogni tipu di studii chì pudete pensà. Avemu scontru cù ogni interlocutore in quantu à u prugettu è esprimemu e so opinioni. Vulemu solu una risposta. Ferruvia; Sarà un viaduttu o una strada più bassa ? Ùn avemu micca a risposta necessaria. In u prughjettu di a ferrovia di 2.7 km, a cità serà divisa in dui. Vulemu risultati. In questu cuntestu, i guverni lucali è u publicu deve esse ascoltatu. Un prughjettu, una cumpagnia vene, a storia principia, poi a storia cuntinueghja, ma mentre a storia cuntinueghja, u nostru populu hà una resistenza è un prublema. Ùn vi scurdate chì Tarsu hè una cità di 10 mila anni. È sta cità hà abbattutu l'Hittiti, hà abbattutu l'Assiriani, hà sbulicatu l'Ottumani, è hà abbattutu u Statu Seljuk d'Anatolia. Attualmente hè una cità di a nostra Republica di Turchia. Tarsu hè sempre esistitu è ​​cuntinuerà à esiste. Ùn distrugge micca a nostra cità cù stu prughjettu di u trenu, chì hè 2.7 km. '' dissi.

''SE U TRENU PASSA A STRADA BASSA, 207 MEDICI DI ZONA VERDE SERRANU GUSTATU''

Esprimendu chì a strada più bassa deve esse aduprata in u prughjettu di a ferrovia, u sindaco Bozdoğan hà dettu: "A nostra cità hà una vita cusì è a ghjente hà un ligame cusì cun l'altru chì vulemu chì a vede. Tarsu hè a capitale di a civilisazione, a storia è u multiculturalismu. Fighjemu un prughjettu chì vene à a cità, a ghjente hà dormitu cù stu prughjettu per anni è svegliate cù stu prughjettu. Tutti i partiti, cumpresi CHP, AKP, MHP, mostranu resistenza. Si dumandanu ciò chì succede 2.7 km. Ma nimu di noi riceve una risposta da nimu. Hè accettatu chì mostramu i sbagli, ma u risultatu hè zero. Parlate di i ponti mitulugichi, ma ci importa più di i ponti di l'umanità quì, per piacè ùn vi scurdate micca. Semu andati in Ankara, avemu preparatu prughjetti separati è li pigliamu, è avemu determinatu 8 linee attraversate, avemu ancu dettu i sbagli chì anu fattu unu per unu è accettanu, anu dettu sì, avemu sbagliatu. Dicemu chì se u trenu passa sottu, creeremu 207 ettari di spaziu verde, è questu hè una figura assai seria. Ma l'autorità ci dicenu di u clima ghjustu, questu ùn hè micca veru. '' dissi.

''TUTTI NOI VOGLIAMU TRUVE A SOLUZIONE GIUSTA PER STA CITTA''

Indicà chì i citadini aspettanu una spiegazione in quantu à u prugettu, u sindaco Bozdoğan hà dettu: "Noi, cum'è l'amministrazione lucale, cum'è u sindaco, vulemu chì i nostri punti di vista è ciò chì duverebbe esse in a nostra cità sia intesu, piuttostu cà di indicà i sbagli. Cumu si sentenu a ghjente chì ùn ci sente micca ? Ci hè statu dumandatu di assignà un locu, avemu trovu ogni locu adattatu, avemu apertu ogni parte per usu. Ma mentre tuttu questu hè fattu, avemu dettu, diteci ciò chì passa è ciò chì passa. Perchè noi, i guverni lucali, avemu da spiegà questu à u publicu. Ciò chì mi piace di più di u populu di Tarsu hè un populu chì dumanda, micca un populu chì ghjudica. Assicuratevi chì i nostri citadini facenu boni dumande, andate in ogni locu, fate boni inchieste. Ma u risultatu ùn hè micca dispunibule per u mumentu perchè nimu ùn ci spiega. E chì diceraghju à u mo populu dopu chì ùn aghju micca un risultatu chjaru? Tuttu ciò chì vulemu hè di truvà a suluzione ghjusta per sta cità ".

"SI U Prughjettu ùn hè micca fattu secondu à e nostre RACCOMANDAZIONI, CAUSARÀ GRANDI DIFFICULTI IN A NOSTRA CITTÀ"

U presidente Bozdoğan hà dettu: "In un altru prughjettu chì hè statu implementatu senza una bona pianificazione in l'ultimi anni, a mo vittura hè stata immersa in acqua, ùn pudia micca aduprà a mo vittura per circa 1 annu. Chì significà questu? Questu hè dannu u publicu. Tuttu u mondu sà quantu fastidiu era u passaghju sottu, ancu i sistemi di scaricamentu di l'acqua sò stati aghjuntu dopu. Aghju sempre avvicinatu à a materia sistematicamente. Avemu fattu riunioni assai serii parechje volte per stu prughjettu, andemu in Ankara. Pudemu assai sforzu in i metudi chì ricumandemu. I prughjetti sò aperti, discututi, discututi. Andemu in i lochi necessarii, ùn vulemu micca chì stu prughjettu sia cusì, avemu parlatu di i danni in questu modu. Avemu dettu chì si fate cusì, averemu questi prublemi. Ma ùn avemu micca riposu. Ma avemu ancu bisognu di avè una risposta da qualchissia. Semu pronti à cumprumette nantu à tuttu, perchè amemu a nostra cità è simu in terre assai antiche. Se u prugettu ùn hè micca fattu in cunfurmità cù i nostri cunsiglii, pruvucarà grandi prublemi in a nostra cità. In questu cuntestu, per piacè ascolta l'idee di i guverni lucali è u publicu in quantu à u prugettu, aspittemu spiegazioni da e persone necessarie.'' Disse.

Parlendu annantu à u sughjettu, l'ingegnere ambientale è u direttore di prughjettu in a cumpagnia di ingegneria è di cunsulenza pertinente Günal Özenilir hà dettu: "In u scopu di u prugettu, hè previstu di impedisce chì a cità sia divisa in dui cù passaggi sotterranei è cavalcate. U nostru travagliu ùn hè ancu finitu. U nostru travagliu hè ghjuntu à a fine. Avemu travagliatu nantu à u prugettu chì eliminà a divisione. I risposti sò lentamente cuminciati à furmà. Ti ringraziu per avè ascoltu. '' disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*