A reazione di u presidente Soyer à u rapportu di Fitch Ratings

A reazione di u presidente Soyer à u rapportu di Fitch Ratings

A reazione di u presidente Soyer à u rapportu di Fitch Ratings

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEllu disse chì u rapportu annuale publicatu da Fitch Ratings cunfirma a struttura finanziaria forte è affidabile di a municipalità. Soyer hà enfatizatu chì, cuntrariu di e dichjarazioni in u rapportu, pruvà à ritrattà a municipalità cum'è à u puntu di fallimentu ùn hè micca una attitudine accettabile; "A causa di a crisa ecunomica chì a Turchia hè cascata, u nostru debitu in valuta estera hè aumentatu 2,5 volte. Ma a Municipalità Metropolitana di Izmir hè alta malgradu tuttu. "Credemu chì a struttura fiscale è finanziaria stabile chì avemu serà stabilita ancu in Turchia", disse.

U rapportu annuale per 8 municipalità metropolitane, cumpresa a municipalità metropolitana di Izmir, valutata da Fitch Ratings, hè stata publicata in ghjennaghju. Fitch Ratings, chì hà seguitu attentamente a Turchia dopu chì a qualificazione di creditu di u paese hè stata declassata u 3 di dicembre di u 2021, hà valutatu cumu 8 Municipalità Metropolitane seranu affettate da l'economia di u paese. L'agenzia di qualificazione di creditu internaziunale, chì hà cunfirmatu a "più alta qualificazione di creditu naziunale" à u livellu AAA datu à a Municipalità Metropolitana di Izmir u mese passatu, hà enfatizatu l'ecunumia dinamica, un rendimentu di bilanciu solidu è una gestione finanziaria prudente di a Municipalità Metropolitana di Izmir in u so rapportu di scenariu.

Sindaco Soyer: "Avemu u puntu di creditu più altu"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà reagitu à l'interpretazione deliberatamente distorta di sti dichjarazioni lusinghieri in u rapportu. Soullineendu chì anu AAA, a più alta qualificazione di creditu chì pò esse ottenuta da Fitch Ratings à u livellu naziunale, è chì cuntinueghjanu à mantene sta qualificazione, Soyer hà dettu: "Comu hè enfatizatu in u rapportu, i cumuni metropolitani in Turchia ùn ponu micca prestitu à pocu pressu. è à longu andà da i mercati lucali per i so grandi prughjetti d'altu costu. " . Sfortunatamente, cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, ùn avemu micca pussutu furnisce un supportu di finanziamentu di prughjettu da Iller Bank finu à avà. "Hè per quessa chì avemu da realizà i nostri prestiti in valuta straniera", disse.

Avemu riduciutu u risicu fighjendu u tassu di interessu

U sindaco Soyer hà dichjaratu ch'elli ùn puderanu micca "copertu u risicu di l'euro" per via di e carenze regulatori in a legislazione pertinente, cum'è mintuatu in u rapportu di Fitch Ratings, è hà dettu: "Avemu riduzzione u nostru risicu in una certa misura fighjendu u tassu di interessu". Inoltre, grazia à i nostri calculi di u risicu di rimborsu di u debitu, furniscemu assicuranza à l'istituzioni chì travagliammu in quantu à u rimborsu di u debitu. "Semu l'unica municipalità in Turchia chì implementa questu".

U finanziamentu internaziunale hè l'unica suluzione per i grandi prughjetti

U sindaco Soyer hà enfatizatu chì u debitu tutale, chì era di 2019 milioni d'euros à a fine di marzu 790, hè aumentatu à 2021 milioni d'euros à a fine di u 875, è chì ci era solu un aumentu di 10,25 per centu in i debiti denominati in euro di a municipalità metropolitana di Izmir. , è chì questu hè risultatu da l'investimenti di metro, traghetti, tram è İZSU. Ellu hà dichjaratu chì questu era duvuta à prughjetti infrastrutturali. Soyer hà dettu: "U scambiu di l'euro hà aumentatu 2,5 volte da u ghjornu chì aghju pigliatu u postu. Questu hà aumentatu u pesu di u debitu in Lira Turca. I nostri prughjetti storichi cum'è Buca Metro senza dubbitu aumentà a nostra carica di u debitu, ma cunsiderendu u periodu di grazia è a struttura di u prestitu à longu andà, i nostri prughjetti di rimborsu di u debitu è ​​a solidità di a nostra struttura finanziaria, cunsideremu chì hè gestibile. "In u risultatu, se vulemu fà grandi investimenti per creà una cità vivibile, sfurtunatamenti ùn ci hè micca altru modu oghje chì furnisce un finanziamentu internaziunale", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Cuntinuò: "A data d'oghje, a nostra capacità legale di prestitu ùn hè micca stata superata. "Quandu u rapportu di u nostru debitu à u nostru budgetu, chì hè un indicatore finanziariu impurtante, hè evaluatu, pudemu pagà u nostru debitu tutale cù l'ingudu di un annu".

A struttura solida chì avemu serà stabilita ancu in Turchia.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Nè noi, nè i nostri citadini chì si battenu per fà a fine di a fine, ùn sò rispunsevuli di a cattiva gestione di l'ecunumia di u paese. Ma sfurtunatamenti, tutte e nostre istituzioni è u nostru populu paganu u costu di e pulitiche monetarie sbagliate realizate da u guvernu. Malgradu tuttu, a municipalità metropolitana di Izmir hè alta. I rapporti scientifichi di l'urganisazioni internaziunali cunfirmanu ancu questu. "Credemu chì a struttura fiscale è finanziaria stabile chì avemu serà stabilita ancu in Turchia", disse.

Chì dichjarazioni sò in u rapportu?

In u rapportu, chì include i criteri utilizati in l'evaluazioni di e municipalità metropolitane 8 valutate da Fitch Ratings, hè enfatizatu chì u criteriu più impurtante per valutà a sustenibilità di u debitu di e municipalità hè a tarifa di rimborsu. Hè statu dichjaratu in u rapportu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà una sustenibilità di u debitu in a categuria AAA, grazia à una solida capacità di riunione di serviziu di u debitu attuale chì risulta da un rimborsu più forte è saldi operativi più forti assai sottu à 5 volte.
Fitch Ratings hà dichjaratu chì 82,1 per centu di u debitu tutale di Izmir hè in euro; Hà dichjaratu chì u risicu di u scambiu hè statu mitigatu grazia à a longa maturità di u debitu, a maturità media ponderata di 7.2 anni è u prufilu d'amortizazione cumpletu. Inoltre, Fitch Ratings hà sottolineatu chì u 87,9 per centu di i debiti di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu tassi d'interessu fissi, chì riduce u risicu di l'interessu di Izmir.

U rapportu hà ancu dichjaratu chì e spese di capitale custituiscenu u 54 per centu di e spese totali di Izmir è chì a maiò parte di queste spese di capitale includenu a custruzzione di linee di metro.

In u rapportu di Fitch Ratings, hè statu dichjaratu chì Izmir hè a municipalità metropolitana chì face una cuntribuzione netta à u sistema di pagamentu di l'impositu di Turchia, ma l'azzioni chì riceve sò più bassi di l'altri cumuni metropolitani.

U rapportu hà enfatizatu chì ci hè un prucessu di appruvazioni strettu chì deve esse ottenutu da u Tesoru turcu per piglià prestitu esternamente. Hè statu ancu dichjaratu chì, per via di carenze regulatori derivanti da a legislazione, micca tutti i cumuni metropolitani sò prutetti da i risichi in i so prestiti in valuta straniera.

U rapportu ammenta ancu chì e municipalità in Turchia facenu risichi significativi cum'è a gestione di u debitu è ​​di a liquidità, u risicu di u cambiu unhedged, i profili di maturità di u debitu più brevi è u debitu cù tassi d'interessu variabili, una grande parte di quale ùn hè micca coperta; Hè statu enfatizatu chì e municipalità metropolitane ùn ponu micca furnisce un finanziamentu costu-efficace è à longu andà per i grandi prughjetti d'investimentu publicu, è sta situazione dirige i municipalità metropolitane à prufittà di i finanzii internaziunali è i mercati di capitali.

Dichjarà chì Iller Bank hè cunnisciutu cum'è u bancu di creditu di e municipalità in Turchia è chì sta istituzione deve appruvà u prughjettu chì i municipalità volenu finanzià, l'agenza di qualificazione Fitch hà dichjaratu chì, per via di u capitale limitatu di Iller Bank, u sustegnu di finanziamentu hè limitatu per i prughjetti intensivi di capitale cum'è cum'è a custruzzione di a linea di metro.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*