A Nova Ancologia Storymatica di a Capitale Attrae Grande Interesse da i Cittadini

A Nova Ancologia Storymatica di a Capitale Attrae Grande Interesse da i Cittadini
A Nova Ancologia Storymatica di a Capitale Attrae Grande Interesse da i Cittadini

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so travaglii orientati à l'omu senza rallentà. U Dipartimentu di Pressa è Relazioni Pùbliche hà piazzatu Ankaloji, chjamatu "storymatic", in stazioni di Metro è ANKARAY per incuragisce i citadini à leghje, valutà è informà u so tempu liberu nantu à i so viaghji. I citadini di Başkent mostranu un grande interessu in Ankalogy, chì includenu note scritte informative è racconti brevi nantu à parechji sughjetti da i stori di i zitelli à a storia urbana.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì cuntinueghja i so sforzi per furnisce un trasportu còmode è sicuru à i citadini di a capitale, hà ancu implementatu una nova applicazione per incuragisce i citadini chì viaghjanu nantu à i sistemi ferroviari à leghje, à valutà u so tempu liberu è à informà. 'Ankaloji's, chjamatu Öykümatik, hà cuminciatu à fà in stazioni di Metro è ANKARAY.

PLACED IN 7 STATIONS IN U PRIMU STAGE

I "Ankalogy", chì sò posti in 7 stazioni in Metro è ANKARAY da u Dipartimentu di Pressa è Relazioni Pùbliche di a Municipalità Metropolitana, attiranu una grande attenzione da i citadini.

Musei d'Ankara, Novel-Story, Guida di a cità di Ankara, Ankara in Storia, Storie di i zitelli, Metropolitana à u travagliu è Sapete Ankara? Ci sò duie opzioni di lingua turca è inglese in Ankalogy cù i buttoni.

In a prima tappa, u numeru di Ankalogy situati à 2 punti in totale, 1 à a Stazione di Metro Kızılay è 7 à a Biblioteca Naziunale, stazioni ODTÜ, Beşevler, Dikimevi è AŞTİ, serà aumentatu in u periodu à vene.

I CITTADINI SONT SATISFATTI DI ANKALOGY

Tutti i citadini, da 7 à 70 anni, chì anu cuminciatu à leghje e note d'informazioni educative scritte è e storie chì anu ricevutu da Ankaloji durante i so brevi viaghji in Metro è ANKARAY, anu spressu u so pensamentu nantu à a nova applicazione cù e seguenti parolle:

-Sinem Atmaca: "Assolutamente piacevule. Hè grande chì appellu à tutte l'età. Sò ancu un studiente di literatura. Hè una applicazione assai bona chì incuraghja a lettura. "

- Descrizzione di specchiu: "L'aghju vistu per a prima volta in Ankara. Siccomu sò un stranieru, hè stata una applicazione assai informativa per mè. Hè piaciutu assai ".

-Elif Merve Kose: "Hè piaciutu assai. Legheraghju e storie in metro è in casa.

-Ismail Kose: "Avemu compru una storia cù a mo figliola. Assai bellu. Passeremu u nostru viaghju in metro à leghje queste storie. Pensu chì hè una grande app. Vulemu ringrazià Mansur Yavaş, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, chì hà fattu sta dumanda ".

- Tarik Uysal: "L'applicazione hè stata assai bona. Ringraziemu assai u presidente Mansur ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*