Errori cumuni in a riduzione di i calcoli renali

Errori cumuni in a riduzione di i calcoli renali

Errori cumuni in a riduzione di i calcoli renali

Op. da Esenler Medipol University Hospital Urologia Dipartimentu. Dr. Nuh Aldemir hà dettu: "U dolore di petra renale hè unu di i dolori più severi cunnisciuti, è i pazienti, in modu ghjustu o sbagliatu, cercanu di truvà una soluzione à stu prublema u più prestu pussibule. "A maiò parte di l'erbe è i liquidi chì sò pensati per esse boni per passà e petre, chì sò spargugliati da a bocca à bocca in particulare trà u publicu, sò duvuti à u fattu chì a petra, chì normalmente passava in ogni modu, a liga à queste sustanzi. usa è u dice à e persone intornu ", disse.

Dichjarà chì a malatia di petra renale hè più cumuna trà l'età di 20 è 40, Op. da u Dipartimentu di Urologia di Esenler Medipol University Hospital. Dr. Nuh Aldemir: "L'incidenza diminuisce dopu à l'età di 40 anni. U dulore di petra renale hè unu di i dulori più severi cunnisciuti, è i pazienti spessu applicà à a sala d'urgenza per questu dolore. A causa di stu dulore severu, a ghjente cerca una suluzione à stu prublema u più prestu pussibule, ghjustu o sbagliatu. In particulare trà u publicu, a maiò parte di e piante è di i liquidi chì sò pensati à esse boni per passà e petre, chì sò spargugliati da a parolla à a bocca, sò per via di u fattu chì a petra, chì normalmente passassi in ogni modu, a liga à sti sustanziali è dici à a ghjente intornu. "Ci hè parechje idee sbagliate cumuni nantu à questu trà u publicu", aghjunse.

Fate cura di cunsumà abbastanza acqua

Aldemir hà dettu chì, ancu s'è a causa esatta di e pietre renali hè scunnisciuta, i fatturi nutrizionale sò particularmente impurtanti è aghjunse: "U più impurtante di questi hè u cunsumu d'acqua insufficiente. U cunsumu eccessivu di proteine ​​​​animali, u sali eccessivu (cunsumu di sodiu), l'usu eccessivu di zuccaru, è u cunsumu eccessivu di cafè o cacao-like foods pò ancu esse cuntatu trà i motivi in ​​l'abitudini alimentari. Infizzioni di l'urinarii, disordini strutturali in u rino, certi medicazione è fatturi genetichi ponu ancu esse efficace in a furmazione di petra. A causa di tutti sti mutivi, certi minerali in l'urina ùn ponu esse dissoluti è accumule, allora sti minerali si combinanu per formate cristalli, è infine sti cristalli si combinanu per furmà petre. Circa u 80 per centu di e petre di rina sò pietre di oxalate di calcium. In più di questu, i calculi dovuti à infizzioni, i calculi di l'acidu uric, i calculi di cistina è i calculi di fosfatatu di calciu sò ancu vistu. U sintumu più cumuni di i petri renali hè u dulore severu di fianchi è inguinali. "In più, nausea, vomitu, ardenti durante l'urinazione, sangue in l'urina, urinazione frequente, difficultà à urinate, febbre, friddi è tremuli sò trà i sintomi", disse.

Ùn agisce micca nantu à l'infurmazioni di u sentitu

Facendu l'attenzione à l'errori chì si dicenu chì a petra cade in u publicu, Aldemir hà cunclusu e so parolle cusì:

"Ci hè una idea sbagliata trà u publicu chì a soda in particulare provoca pietre. In un studiu in u quale 2013 mila persone anu participatu in 200, i participanti sò stati seguiti per 8 anni è hè statu truvatu chì u caffè è u tè puderia furmà petre à pocu risicu. In novu, in stu studiu, a soda cù u zuccaru aghjuntu hè stata trovata ancu per esse altu risicu in quantu à u putenziale di furmazione di petra. Un'altra opinione hè nantu à l'ortica. In un esperimentu realizatu in Cina in u 2014, i petri di rina sò stati furmati in i rati è hè statu dimustratu chì e petre diminuinu in i rati alimentati cù nettle, ma nisun studiu, cumpresi esperimenti umani, sò stati realizati dopu. Ci hè 1 studiu in a literatura nantu à u dandelion. In un studiu realizatu in Iran, hè statu vistu chì hà riduciutu a furmazione di petra nantu à i rati, ma ùn sò micca studiati dopu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*